chyba akumulator
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
chyba akumulator
Witam
Samochód stał u mechanika 2 tygodnie, jak odbierałam samochód mechanik powiedział, że ładował akumulator. Samochód zachowuje się conajmniej dziwnie po nocce odpala normalnie, a ostatnio pojechałam kupić radio no i po prostu zdechł w żaden sposób nie chciał odpalić. Przyjechał kumpel podładował mnie może minutkę i już odpalił, czy to możliwe że jest coś z klemami i po prostu nie łączy? Bo nie mam innych pomysłów
Samochód stał u mechanika 2 tygodnie, jak odbierałam samochód mechanik powiedział, że ładował akumulator. Samochód zachowuje się conajmniej dziwnie po nocce odpala normalnie, a ostatnio pojechałam kupić radio no i po prostu zdechł w żaden sposób nie chciał odpalić. Przyjechał kumpel podładował mnie może minutkę i już odpalił, czy to możliwe że jest coś z klemami i po prostu nie łączy? Bo nie mam innych pomysłów
- Golfiarz217
- Ma gadane
- Posty: 203
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Mi sie wydaje że chyba tak ja miałem taki podobny problem kiedys jeszcze w mojej nieśmiertelnej MK2 gdzies jedna klema była felerna i kumpel zaczął dociskać i autko paliło ok. Możesz zmienić sobie klemy one chyba duzo nie kosztuja. Aha i odkręć sobie korki w akumulatorze i sprawdz ile masz wody destylowanej może jest mało i trzeba dolać
MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Ja mam takie pytanko odnosnie poziomu elektrolitu. Wiem, ze zbadac mozna wkladac patyczek, albo tutke i wowczas sprawdzic zaznaczenie. Ale gdzies wyczytalem, ze trzeba opierac na gornych plytach. A ja zawsze wkladam na maxa, az sie oprze. Czyli sadze, ze o dolne. Wiec jak to jest? Chyba, ze gorne to sa dolne, a dolne to sa gorne.
www.SportCom.PL
- Golfiarz217
- Ma gadane
- Posty: 203
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
No niby na 10 do 15 mm, ale to akurat wiem. Mi chodzi o to, ze sa plytki gorne i dolne. I ja wlasnie nie wiem od ktorych to sie mierzy. Co otworze korek to nie wiem czy jest wporzadku, czy jest zle. Jak wloze patyczek to dotykam gornych i wowczas jest malo przykryte, dotykam dolnych i wowczas jest dobrze przykryte.jozekrjrj pisze:płytki maja byc zanuzone w elektrolicie tylko tak conajmniej na 5-10mm a nie na mm
przynajmniej tak nauczyli mnie w serwisie mercedesa
[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 16:57 ]
Albo inaczej. Wkladajac patyczek i dotykajac najnizej polozonego elementu (nizej sie juz nie da) i po jego wyciagnieciu wskazanie wskazuje 10-15 mm to jest dobrze?
www.SportCom.PL
Klemy sprawdzone i wszystko jest ok
Pojechalam dzisiaj do pracywszystko było w porządku wyszłam z pracy wsadzam kluczyk do stacyjki przekręcam i nic zero jakiejkolwiek reakcji za chwile próbuje i znowu nic jak przekręcam to silnika to nic nie rusza kumpel mnie dzisiaj nastraszył czy to możliwe że to rozrusznik??
Pojechalam dzisiaj do pracywszystko było w porządku wyszłam z pracy wsadzam kluczyk do stacyjki przekręcam i nic zero jakiejkolwiek reakcji za chwile próbuje i znowu nic jak przekręcam to silnika to nic nie rusza kumpel mnie dzisiaj nastraszył czy to możliwe że to rozrusznik??
dlaczego od razu nastraszył? Możliwe ,że szczotki się skończyły - wymiana groszowa sprawa , nieporównywalnie taniej niż akumulator..agniesia pisze: wsadzam kluczyk do stacyjki przekręcam i nic zero jakiejkolwiek reakcji za chwile próbuje i znowu nic jak przekręcam to silnika to nic nie rusza kumpel mnie dzisiaj nastraszył czy to możliwe że to rozrusznik??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 299 gości