[MK3 GTI] dolot zimnego powietrza do zestawu K&N 57i
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
[MK3 GTI] dolot zimnego powietrza do zestawu K&N 57i
Witam!!!
Tak teraz wygląda mój dolot
Mam zamiar włożyć zestaw K&N 57-0060 bo taki przewidziano dla układu z przepływomierzem Boscha.
Problem tkwi w tym jak poprowadzić dolot zimnego powietrza?
Teraz do seryjnej "puszki" mam poprowadzoną z błotnika rurkę aluminiową o średnicy 50mm tam gdzie fabrycznie była taka jakby "trąbka".
Chciałem jednak poprowadzić trochę grubszą z dołu tam gdzie jest klakson i czujnik temperatury zewnętrznej MFA tylko pojawił się problem bo między kołem na którym kręci się pasek wielorowkowy a chłodnicą jest trochę ciasno (ok.5cm)
Jak wy rozwiązaliście ten problem?
Druga kwestia to z czego wykonać osłonę termiczną zeby ciepłe powietrze z silnika nie waliło w stronę stożka?
Pozdrawiam
Tak teraz wygląda mój dolot
Mam zamiar włożyć zestaw K&N 57-0060 bo taki przewidziano dla układu z przepływomierzem Boscha.
Problem tkwi w tym jak poprowadzić dolot zimnego powietrza?
Teraz do seryjnej "puszki" mam poprowadzoną z błotnika rurkę aluminiową o średnicy 50mm tam gdzie fabrycznie była taka jakby "trąbka".
Chciałem jednak poprowadzić trochę grubszą z dołu tam gdzie jest klakson i czujnik temperatury zewnętrznej MFA tylko pojawił się problem bo między kołem na którym kręci się pasek wielorowkowy a chłodnicą jest trochę ciasno (ok.5cm)
Jak wy rozwiązaliście ten problem?
Druga kwestia to z czego wykonać osłonę termiczną zeby ciepłe powietrze z silnika nie waliło w stronę stożka?
Pozdrawiam
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
no można zmienić jej kształt, teoretycznie bedzie tyle samo powietrza przelatywać ale będą zawirowania wtedy,
zauważyłem dziś, że taki plastik co jest dookoła chłodnicy można troche upierdzielić i sie zrobi miejsce ale to już ostateczność
[ Dodano: Pon Cze 04, 2007 22:58 ]
aha a taką blache można kupić w motoryzacyjnym czy gdzie najlepiej? bo znając życie to tak jak w przypadku rurek może wyjść sporo drożej niż np tam gdzie sprzedają do centralnego ogrzewania a w sumie to jeden pies jest
zauważyłem dziś, że taki plastik co jest dookoła chłodnicy można troche upierdzielić i sie zrobi miejsce ale to już ostateczność
[ Dodano: Pon Cze 04, 2007 22:58 ]
aha a taką blache można kupić w motoryzacyjnym czy gdzie najlepiej? bo znając życie to tak jak w przypadku rurek może wyjść sporo drożej niż np tam gdzie sprzedają do centralnego ogrzewania a w sumie to jeden pies jest
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
Aluminium jest raczej przewodnikiem(http://pl.wikipedia.org/wiki/Aluminium). Niby dmuchać na filtra ciepłym nie będzie, ale IMO jak się alu nagrzeje to i tak kupa będzie.Kocioł DCG pisze:mnie się wydaje, ze ta blacha juz ma za zadanie izolowaćPim pisze:Lepiej poszukać na złomie. Swoją drogą wydaje mi się że blachę przydało by się okleić czymś izolującym...
Jakby było izolatorem to ciekawe jak te silniki by się chłodziły, pewnie przez te domieszki.
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 14:21 przez Pim, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości