Teperatura
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Teperatura
Witam mecze sie juz od dawna z teperatura silnika, autko mi sie zamonco grzeje na 3/4 skali plyn zaczyna sie gotowac i teraz jest tak gorny waz od chlodnicy mam goracy dolny mam zimny kupilem nowy termostat i wyminilem jest to samo ( stary zanuzylem w naczynku i sie otworzyl czyli byl dobry) Chlodnice przeczyscilem wlewejac wode nie stwierdzilem ze jest zapchana ale jak juz mi sie silnik zagrzeje to chlodnica u gory jest ciepla a na dole zimna a woda w niej jest co to moze byc ??????????Wentylator sie nie wlacza bo na dole gdzie jest czujnik woda jest zimna, czy pompa wody do wymiany (slyszalem ze pompa nie jest naprawialna mozna uszczelki wymienic i bedzie wszystko dobrze ?) czy cos innego oprosze o jakis rady.
Danger War Machine Incoming
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
moze jednak mam cos z chlodnica jak ja sprawdzic tak zeby miec wewnosc ze jest dobra bo teraz to sprawdzalem w ten sposub ze lalem ciepla wode i patrzylem czy wszedzie jest ciepla i czy wszedzie dochodzi woda i tak bylo wiec wydaje mi sie ze jest dobra to co innego mioze byc nie tak jak okaze sie ze pompa tez jest dobra
Danger War Machine Incoming
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
a sprawdziłeś ten nowy termostat czy sie otwiera , bo może jakas walnieta sztuka.
na moje oko to objawy termostatu, bo jezeli wlewasz wode górą do chłodnicy i wylatuje ona dołem to pompa też powinna ta wode przepompowac więc dolny wąż powinien być gorący, no chyba ze jest ona całkiem zapchana.
Jak bedzie zapchane tylko część kanalików to chłodnica będzie słabiej chłodzić ale wąż powinien byc na dole gorący.
ewentualnie moze układ jest zapowietrzony i dlatego kuleje obieg
na moje oko to objawy termostatu, bo jezeli wlewasz wode górą do chłodnicy i wylatuje ona dołem to pompa też powinna ta wode przepompowac więc dolny wąż powinien być gorący, no chyba ze jest ona całkiem zapchana.
Jak bedzie zapchane tylko część kanalików to chłodnica będzie słabiej chłodzić ale wąż powinien byc na dole gorący.
ewentualnie moze układ jest zapowietrzony i dlatego kuleje obieg
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
powinno sie samo odpowietrzyć z tym że nie znam dokładnie budowy układu w Golfie (muj brat kupił dlatego przeglądam to forum) wiem że w moim audi moge odkręcić na gorącym silniku korek płynu i nie wyleci mi woda a w golfie wyleci , sprawdzałem ale delikatnie bo domyslałem sie że poleci bo bardzo prężyło korek do góry
kolega ostatnio zalewał po naprawie ibize tam jest taki sam zbiornik wyrównujący ( w krztałcie kuli) ,w serwisie kazali mu zalać i, zakręcić i rozgrzać i jak ostygnie to uzupałnić brakujący płyn .
Jednak cos nie poszło tak bo wystrzeliło termostat albo jakiś czujnik już dokładnie nie pamiętam wiem że pękła taka plastikowa zawleczka .
wiem ze w końcu udało im się ale nie znam szczegułów jak to dalej wyglądało
kolega ostatnio zalewał po naprawie ibize tam jest taki sam zbiornik wyrównujący ( w krztałcie kuli) ,w serwisie kazali mu zalać i, zakręcić i rozgrzać i jak ostygnie to uzupałnić brakujący płyn .
Jednak cos nie poszło tak bo wystrzeliło termostat albo jakiś czujnik już dokładnie nie pamiętam wiem że pękła taka plastikowa zawleczka .
wiem ze w końcu udało im się ale nie znam szczegułów jak to dalej wyglądało
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 484 gości