mk2 Czy wskaznik temp w kacie prostym to regula???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

mk2 Czy wskaznik temp w kacie prostym to regula???

Post autor: Marek 81l » śr maja 04, 2005 00:22

Chodzi mi o cos takiego.Po zimie wskaznik temperatury w moim golfie nie stoi juz na prosto zakrywając diode tylko jest ok 4,5mm za nia.W silniku nic sie nie dzieje,w korku nie gotuje sie,wentylator sie załacza,choc wydaje mi sie ze ciut pozno.Mam tak juz ok miesiaca.Czy w kazdym golfie lub ogulnie vw ta wskazówka MUSI byc na sztorc pokrywając sie z diodom czy nie?W zimie miała pion no ale teraz jest przeciez cieplej.Niewiem czy zabierac sie za poszukiwania usterki czy tak jezdzic??Moj silnik to 1.3 na gazniku.Prosze o odpowiedz.Pozdro...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » śr maja 04, 2005 10:49

tez tak mam, w zimie bylo ok a teraz jest jakies 5 mm za dioda. wentylator sie wlacza ale za pozno wg mnie. kupilem nowy termostat i wylacznik termiczny chlodnicy i jak wymienie to zobacze czy cos sie zmieni.


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » śr maja 04, 2005 11:25

Jak zmienisz ten termostat i czujnik termiczny to daj mi znac jaki to dalo efekt.Slyszałem własnie ze te wyłaczniki termiczne w niektorych modelach mają jeszcze jakis tryb awaryjny i własnie wtedy wentylator sie pózniej wlacza i wskazania są wyzsze ale zobaczymy ...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr maja 04, 2005 11:44

zawsze tak bedzi!! bo jest cieplej
w zimie przy -10 a nawet 0 chłodnica ma inne otoczenie i szybciej chłodzi, lepiej oddaje ciepło, a tera mniej, i tak bedzie, częsciej sie bdą wentylatory załanczać i wiecej na wskazniku.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » śr maja 04, 2005 13:56

Marek 81l pisze:Jak zmienisz ten termostat i czujnik termiczny to daj mi znac jaki to dalo efekt.Slyszałem własnie ze te wyłaczniki termiczne w niektorych modelach mają jeszcze jakis tryb awaryjny i własnie wtedy wentylator sie pózniej wlacza i wskazania są wyzsze ale zobaczymy ...
Daj koniecznie znać bo mam ten sam problem.
Czujnik mi załacza jak ma 98C i nie wiem czy czasami to nie za pozno



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » śr maja 04, 2005 17:31

panowie ale moj golfik jest teraz u lakiernika i bede go mial za jekies 2-3 tygonie i dopiero wtedy bede to wymienial, tak ze na razie nie pomoge :(


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

allebazi

Post autor: allebazi » śr maja 04, 2005 21:04

U mnie po wymianie termostatu i wlacznika czujnika ledwo co za polowa,ale jest ok.



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » śr maja 04, 2005 23:51

Chyba zainwestuje te pare zl.Dzisiaj na autostradzie przy 80km/h zalączyl mi sie wentylator.Jednak cos mam nie tak.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości