Więc tak:
- po pierwsze wyreguluj sobie luz między otworem szyberdachu a samym szyberdachem. Wokół całego szyberdachu ma być luz plus minus taki żeby weszła bez luzu okładka jakiegoś czasopisma z tzw "twardą okładką". Nie pamiętam dokładnie ale jakieś 0,3 - 0,4mm. Robi się to tak, że ramka szyberdachu ma kołnierz który możesz zaginać i odginać palcami. Przyginaj dotąd aż przestanie ocierać i będzie równa szczelina.
- po drugie zasuń teraz szyberdach silnikiem aż się wyłączy silnik. Korbką awaryjnego zamykania ustaw go w pozycji zgranej z dachem. Teraz odkręć silnik od szyberdachu i przyciskami zamykana ustaw go w pozycji "zamknięty". Zakręć silnik z powrotem.
Zrób to samo od strony "uchylania" co i "zamykania" aż będzie git.
- teraz przesuwając szyberdach małymi krokami (silnikiem) onserwuj czy coś nie haczy albo nie blokuje.
- i na koniec szyba szyberdachu jest przykręcona na 4 śrubach. Poluzuj je i ustaw szyber tak by w pozycji zamkniętej jego przód był 1mm niżej jak linia dachu a jego koniec 1mm wyżej. Tak zaleca instrukcja żeby nie było szumu powietrza na nim.
Tyle regulacji.
[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 10:11 ]
Acha, ten słyszalny "uskok" to nie jest czasem słyszalne takie trzaśnięcie kiedy zamykasz albo otwierasz szyberdach? Jeśli tak to masz wytartą prowadnicę i zastosuj się do porady którą zamieściłem kiedyś tu:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57612
Sprawdź czy to nie jest ten powód to bo jak się urwie prowadnica to będziesz miał tęgi problem...
Konto usunięte.