nie palą mi dwa gary

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

norg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn maja 28, 2007 12:46
Lokalizacja: częstochowa

nie palą mi dwa gary

Post autor: norg » śr maja 30, 2007 16:46

mam golfa3 1,8 92 rok na wolnych obrotach nie palą mi dwa gary wymieniłem przewody bo było przebicie ale teraz iskra jest a obiawy te same. zamieniałem świece i to samo dwa gary te koło zapłonu ni cholery nie chodzą na wolnych podczas jazdy tak jak przegazuje to nawet idzie a jak zejdzie na niskie obroty problem powracaszrpie pierdzi dusi czy ktoś może mi pomóc nie wiem co i jak mam teraz sprawdzić?


nowy

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » śr maja 30, 2007 17:15

zobacz palec i kopułke w jakim stanie sa
moze cewka


posłużę Vagiem

norg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn maja 28, 2007 12:46
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: norg » śr maja 30, 2007 18:02

palec sprawdzałem i wyczyściłem kopułka też najprawdopodobniej spoko wkażdym bądzrazie iskra tam dochodzi bo jak ściągam kable to aż słychać jak skacze


nowy

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr maja 30, 2007 18:10

może uszczelka padła i zaciąga Ci płyn chłodzący



norg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn maja 28, 2007 12:46
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: norg » śr maja 30, 2007 18:14

czy możesz mi jeszcze powiedzieć jak to sprawdzić bo tu gdzie jestem to o mechaniku nawet nie ma mowy


nowy

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr maja 30, 2007 20:29

wiesz co jak bym sprawdził na początku kąt wyprzedzenia zapłonu, potem czujnik położenia przepustnicy. Pojedz na szrot dogadaj się z kolesiem czy możesz zamienić i sprawdzić ten czujnik jak nie będzie zmiany to może być uszczelka. Ciężko to sprawdzić popatrz czy nie ma jakichś wycieków z pod głowicy i czyu na korku od płynu chłodzącego nie ma osadów



norg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn maja 28, 2007 12:46
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: norg » śr maja 30, 2007 22:21

PATRZAłEM WYCIEKóW NIE MA I NA KORKU TEż NIC. REGULOWAłEM ZAPłON TEż LIPA SPRAWDZAłEM CIśNIENIE I JEST CZY MOżE DOSTAWAć ZA MAłO PALIWA???????????

[ Dodano: 31 Maj 2007 23:59 ]
no i zrobione dziurawy wąż od podciśnienia hehehehe ale człowiek czasami sie nakombinuje


nowy

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości