problem z ciśnieniem oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z ciśnieniem oleju
witam,jesteście moją tratwą ratunkową na środku oceanu!!!!!!!!!!!!!!!
obiekt-golf II 1,3 pełen wtrysk rocznik 1990
problem-po wymianie oleju z syntetyka na półsyntetyk,zaczął mi się drzeć olej,wystarczy zrobić ok.10 km. a zapala się kontrolka ciśnienia i brzęczyk.Temperatura płynu chł. w normie-nie dochodzi do połowy wskażnika,jak było chłodniej zapalał się olej między 70-90 km/h poza tym zakresem przestawał,teraz muszę przekroczyć 100 km/h,a zwolnienie nic nie pomaga,przestaje na chwilę jak przegazuję silnik.Błagam,pomóżcie,bo dostaję fioła od brzęczyka,i obciach z kimś jeżdzić
aha,mierzone miał ciśnienie oleju; 1,5 na wolnych i 3,7-4,0 na pełnym gazie
pozdrawiam
obiekt-golf II 1,3 pełen wtrysk rocznik 1990
problem-po wymianie oleju z syntetyka na półsyntetyk,zaczął mi się drzeć olej,wystarczy zrobić ok.10 km. a zapala się kontrolka ciśnienia i brzęczyk.Temperatura płynu chł. w normie-nie dochodzi do połowy wskażnika,jak było chłodniej zapalał się olej między 70-90 km/h poza tym zakresem przestawał,teraz muszę przekroczyć 100 km/h,a zwolnienie nic nie pomaga,przestaje na chwilę jak przegazuję silnik.Błagam,pomóżcie,bo dostaję fioła od brzęczyka,i obciach z kimś jeżdzić
aha,mierzone miał ciśnienie oleju; 1,5 na wolnych i 3,7-4,0 na pełnym gazie
pozdrawiam
Moze wlej mu spowrotem syntetyk.Skoro po wymianie zaczeło Ci sie takie cos to przeciez prosciej wlac taki olej niz grzebac przy pompie oleju.Ja leje Lotosa 15W-40,mineral i lata bez problemu.Kontrolka gasnie jeszcze podczas kręcenia rozrusznikiem.Pozdrawiam...PS.Mam 210 000 przebiegu.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Bo jak się coś w VW psuje to na pewno czujnik albo kabelek
(już ktoś o tym wspominał na forum)
Jak by miał zwalony czujnik ciśnienia to kontrolka z bzyczkiem wyła by mu również na zimnym silniku.A przy takich samych objawach jakie on ma u mnie w golfie skończyło sie na wymianie panewek głównych i korbowodowych razem z pompą oleju.Też się na początku łudziłem że to pewnie czujnik za 8zł albo kabelek nie łączy
Pomysł o podłaczeniu czujnika do masy aby "było ok" jest conajmniej dziwny. Jak by sie okazało że faktycznie ma problemy z ciśnieniem oleju to po pewnym czasie spotka go kosztowna niespodzianka.

Jak by miał zwalony czujnik ciśnienia to kontrolka z bzyczkiem wyła by mu również na zimnym silniku.A przy takich samych objawach jakie on ma u mnie w golfie skończyło sie na wymianie panewek głównych i korbowodowych razem z pompą oleju.Też się na początku łudziłem że to pewnie czujnik za 8zł albo kabelek nie łączy

Pomysł o podłaczeniu czujnika do masy aby "było ok" jest conajmniej dziwny. Jak by sie okazało że faktycznie ma problemy z ciśnieniem oleju to po pewnym czasie spotka go kosztowna niespodzianka.
=-Pinhead-=
byłem,czytałemi zdecydowałem .Przypominam że po zmianie oleju i filtra włączał się brzęczyk po ok. 10 km. jazdy.Zaryzykowałem w piątek 18 złociszy na nowy filtr,zmieniłem i wiecie co?zrobiłem 250 km. w zupełnej ciszy!!!!!!!! na początku nerwowo patrzyłem na kontrolkę i czekałem na warkot,a tu nic,cisza może to zbieg okoliczności ,ale jakże zbawienny
pozdrawiam
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości