[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
cowboy, wg mnie te znaczki niepotrzebnie czerwone sa.... ale i tak ladny efekt teraz guziczki musisz na niebiesko zrobic
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
oj uwierz , że w nocy jest to fajnie przejrzystegrzaneczka997 pisze:cowboy, wg mnie te znaczki niepotrzebnie czerwone sa.... ale i tak ladny efekt teraz guziczki musisz na niebiesko zrobic
cowboy, jak chcesz to maźnij jeszcze raz i zobacz efekt ..... ale dla próby weź np 1 , jak będzie lipa to zmażesz i poprawisz po staremu
Zrób jeszcze pokrętła na czerwono i będzie wypas
mam nawet kilkanaście diodek czerwonych i niebieskich, które kupiłem jak miałem to robić na diodach ale nie wiem czy mi się bedzie chciałoGoofi pisze:Nie wiem jak jest z podswietlaniem wlacznikow od klimy, gdy sa przycisniete, ale mozesz dac je na niebiesko a czerwony przy wcisnietym
wszystko jest u mnie z regulacją także zegary AutogaugeTominator pisze:poza tym radze także podłączyć inwerter do regulacji jasnosci podświetlenie
No Cowboy jestem pod wrażeniem. Poczytałem trochę i aż mi się zatęskniło za moim MK3. Ale jak wrócę to też mody pójdą ostro do przodu.
Miałem te same objawy co ty na hamowni przy tym turbo - nastawnik nie wyrabiał a dymu nie widać.
Indiglo bajer - tylko tak dalej.
Parę modów podciągnę od ciebie bo mi się naprawdę podobają.
[ Dodano: 01 Cze 2007 00:32 ]
Turbinę mamy z tego samego źródła i cena była bajeczna bo z tego co pamiętam to koleś wołał ok. 900zł
Miałem te same objawy co ty na hamowni przy tym turbo - nastawnik nie wyrabiał a dymu nie widać.
Indiglo bajer - tylko tak dalej.
Parę modów podciągnę od ciebie bo mi się naprawdę podobają.
[ Dodano: 01 Cze 2007 00:32 ]
darek-37 pisze:ile kosztowała cię turbina?
Turbinę mamy z tego samego źródła i cena była bajeczna bo z tego co pamiętam to koleś wołał ok. 900zł
Mekto pisze:z tego co pamiętam to koleś wołał ok. 900zł
teraz woła 1200 czyli wyrównał się do cen na Allegro...
ktoś kiedyś na forum octawii OCP oferował za 950 ale to tez było pare miesięcy temu..
a masz wtryski ASV ?Mekto pisze:Miałem te same objawy co ty na hamowni przy tym turbo - nastawnik nie wyrabiał a dymu nie widać.
ja bede budował hybrydki na końcówkach z silnika AHY 2.5 TDI 151KM wiec zobaczymy jak mi pójdzie....
tylko z manualną klimą. jest jeszcze jeden rodzaj - z temperaturą wokół srodkowego pokrętła - to z modelu z thermotronic'em czyli automatyczna regulacją temperatury (TO NIE KLIMA)
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
ja na bazie swoich AFN-owskich bede budował te hybrydyMekto pisze:Nie mam - czekam na twoje -
Wiesz coś może o tych samych końcówkach z ASV ??
Czy to się sprawdza?
drugie cisnienie bedzie 300 mBar - koncówki 216-tki z AHY
pierwsze cisnienie ustawia się jakie chcesz - np 220
obudowy wtrysków są takie same... ale juz nie pisze wiecej bo to temat tabu wsród tjunerów nikt nie chce nic mówić, każdy tylko pisze kupie wtryski ALH
czy to działa ? kolego mody układu wtryskowego TO PODSTAWA !
jak juz sie przekonaliśmy wieksza turbina mocy nie doda
FMIC tez na hamowni Ci koni nie dołozy (przy butowaniu na trasie dopiero się wykazuje)
te wtryski dają same z siebie około 15KM - i nawet zmniejsza sie spalanie - takie juz te diesle dziwne
w Twoim przypadku wtryski powinny dać Ci bezdymne 130KM albo i wiecej jeśli pompe masz w porzo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości