konieczne ustawienie zbierznosci po wymianie amortyzatorów ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bartmich3
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
konieczne ustawienie zbierznosci po wymianie amortyzatorów ?
samochodzik golf IV ! wydaje mi sie że tak jest wszystko na sztywno i nie powinno sie nic zmienić , bo wymieniam amor i na to samo miesjce daje nowy ! wszystko jest na sztywno !
Re: konieczne ustawienie zbierznosci po wymianie amortyzator
nie dosc ze zbieznosc to i geometria wskazanabartmich3 pisze:samochodzik golf IV ! wydaje mi sie że tak jest wszystko na sztywno i nie powinno sie nic zmienić , bo wymieniam amor i na to samo miesjce daje nowy ! wszystko jest na sztywno !
kovens, wczoraj zmieniałem sprężyny i przednie amorki i mechanik powiedział mi to samo, że nie trzeba ustawiać zbieżności bo w mk4 po wymianie amorów nie rozregulowuje się. Może ktoś wie jak to jest naprawdę ?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101735/][size=167][b]MÓJ mk4 CZARNUCH[/b][/size][/url]
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
tumin pisze:kovens, wczoraj zmieniałem sprężyny i przednie amorki i mechanik powiedział mi to samo, że nie trzeba ustawiać zbieżności bo w mk4 po wymianie amorów nie rozregulowuje się. Może ktoś wie jak to jest naprawdę ?
Takiemu machanikowi zabrał bym uprawnienia oraz zamkną warsztat jak taki głupi to niech sam jeździ autem bez zbiezności i skręci ----------Ł-E-B-----------
tak jak kolega wyzej napisal, takiego mechani to najlepiej pogonictumin pisze:kovens, wczoraj zmieniałem sprężyny i przednie amorki i mechanik powiedział mi to samo, że nie trzeba ustawiać zbieżności bo w mk4 po wymianie amorów nie rozregulowuje się. Może ktoś wie jak to jest naprawdę ?
zawsze Ci sie rozreguluje gdyz amorek trzyma Ci wszystko po jego zmianie leci wszystko
co do sprawy kovensa, chodzi o kąt pochylenia pola i katy wyprzedzenia, kazdy mechanik Ci powie ze sie tego nie ustawia bo im sie nie chce, bo aby to ustawic trzeba odkrecic sruby od amorka przy wahaczu i sie bawic, 1mm roznicy powoduje duze zmiany kata, ale tak jak wspomnialem to jest zabawa... jednakze jest ona wskazana aby nie cielo opon od wewnatrz
ale przy -30mm az tak katy nie leca wiec mozna jezdzic, u mnie po obnizeniu mialem negatyw na lewym kolo cos ponad 3stopnie a po prawej 2.5, po zabawie z regulacja wyszlo cos ok 1.05
przy kazdej zmianie: czy to sprezyn, amorkow trzeba ustawic cala geometrie i zbieznosc
przy zmianie koncowek drazkow: trzeba ustawic jedynie zbieznosc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 248 gości