tłumik sportowy - problem co zrobić pomożcie :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dokładnie, jak wywalisz całego kata to narazie nie ma problemu bo mozna posamrowac na stacjach kontroli ale to ma sie zmienic wiec lepiej obudowę zostawić!david_mis pisze:Chodzi mi ze calego kata nie wywalasz, tylko srodek, a tam wstawiasz rure albo strumienice
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
...
Pewnie że tak - to jest chyba najlepsze rozwiązanie :]haps pisze:ale sa strumienice w obudowie katalizatora i jest po sprawie..) wiec nie trzeba zgnilej puszki z kata zostawiac, rozbierac ja, pozniej spawac itp...szkoda roboty...
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
suselek82, Optymalne rozwiązanie to nie strumienica tylko zwykła rura. A przeglądy jeździć podbijać na ul.Cystersów do diagnostów z Poczty Polskiej. Bez "smarowania" przejdziesz przegląd jeśli skład spalin nie przekracza normy dla silników bez katalizatora. Wczoraj tam przegląd robiłem a też katalizatora nie mam
=-Pinhead-=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 246 gości