Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt maja 29, 2007 20:21

zaprzal pisze:
ventil pisze:Bedziemy "krecić" 1,9TD...
:bigok: dobrze, dobrze, bo do tej pory nikt z forum sie za ten silnik porzadnie nie zabral i nie wiadomo co z niego mozna wykrzesac :)
No raczej nie będe za bardzo przesadzał, tak lekko podkręcę, moze gt1749, i FMIC ale juz bez zmian wydechu raczej...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 29, 2007 20:43

ventil pisze:No raczej nie będe za bardzo przesadzał, tak lekko podkręcę
a jak projekt M-TDI 4 Motion... kiedy finał ?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt maja 29, 2007 21:31

ventil pisze:tak lekko podkręcę, moze gt1749
moim zdaniem jak juz rzezba z vnt to minimum gt20, w przeciwnym wypadku bym zostal przy klasycznym turbo - jest tanio i lepiej niz na gt17


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt maja 29, 2007 22:04

cowboy pisze:
ventil pisze:No raczej nie będe za bardzo przesadzał, tak lekko podkręcę
a jak projekt M-TDI 4 Motion... kiedy finał ?
4-Motion to ja sobie go tak nazwałem - tak naprawde to syncro - by przeszczepic na haldexa naprawdę trzeba rzeźby - ogladałem kiedys temat "syncro to haldex conversion" na jakims forum i to przerasta moje mozliwości techniczne - nie umiem spawac i nie mam do tego potrzebnych narzedzi. Ale nik chyba sie nie obrazi za te 4-Motion... Auto juz prawie gotowe, jeszcze sterowanie turbo, przekładka wtrysków i rozbiórka pompy no i powinno śmigać.
zaprzal pisze:
ventil pisze:tak lekko podkręcę, moze gt1749
moim zdaniem jak juz rzezba z vnt to minimum gt20, w przeciwnym wypadku bym zostal przy klasycznym turbo - jest tanio i lepiej niz na gt17
Zaprzal, moze i masz racje by nie zmieniac turbo, to własciwie ma byc dupowóz i przydało by sie troche go poprawic - rakiety z niego nie zrobie - zawsze uważałem że jak robic auto z dużym przyśpieszeniem to powinno sie wybrac najlżejszy model - polo jednak nie wchodziło w grę bo zbyt dużo rzeźby by było "4-Motion". I tak mnie złości ze mój golf ma np. szyberdach - bez niego był by lżejszy... :chytry: Audi po prostu chce trochę "ozywic" bo 75KM to trochę mało jak na takiego "słonia".



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt maja 29, 2007 22:08

ventil pisze:Zaprzal, moze i masz racje by nie zmieniac turbo, to własciwie ma byc dupowóz i przydało by sie troche go poprawic - rakiety z niego nie zrobie - zawsze uważałem że jak robic auto z dużym przyśpieszeniem to powinno sie wybrac najlżejszy model - polo jednak nie wchodziło w grę bo zbyt dużo rzeźby by było "4-Motion". I tak mnie złości ze mój golf ma np. szyberdach - bez niego był by lżejszy... :chytry: Audi po prostu chce trochę "ozywic" bo 75KM to trochę mało jak na takiego "słonia".
wiadomo, nie ozywic td/tdi to grzech, chodzilo mi akurat o wybor turbo :) imho nie warto rzezbic z vnt zeby zakladac cos mniejszego niz gt20 ;) jak cos mniejszego to tylko k24/t3


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt maja 29, 2007 22:27

Zobaczymy jak auto bede miał "w rekach". Ostatnio jechałem kumpla 80 1,9TDI to raczej wcale nie jedzie. Akurat trafiło mi sie TD z klimą więc nie szukam TDI. Zmykam juz dzispozdrowionka



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr maja 30, 2007 03:26

mam pytanie panowie co mi da wymiana turbiny z T2 na T3?? i co trzeba bylo by zrobic zeby osiagnac tak ze 100PS(moze juz tyle mam a sie pytam :panna: ) ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 30, 2007 08:35

ventil pisze:więc nie szukam TDI
to chyba dobrze
mam pytanie panowie co mi da wymiana turbiny z T2 na T3?
jak zmienisz na T3, zalozysz metalowa uszczelke, pompe 10mm, wydech przelotowy, FMIC to stwierdzisz: "po cholere mi ten SR20DE" ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr maja 30, 2007 14:05

to stwierdzisz: "po cholere mi ten SR20DE"
heheh daleko dieslowi bedzie zeby dogonic te auto ;) :dol:

Obrazek

troche grube te przerobki zabardzo mi sie niechce sciagac glowice,FMIC juz zalozone wydech przelot w pewnym sensnie tez tyle ze srednica standardowa,pompa nic nie grzebana moze gov zrobic ale sie cykam tam paluchy wsadzac ,T3 mam na oku i teraz pytanie kolektor wydechwy caly trzeba wymieniac czy tylko wpasowac go w miejsce po T2 skrecic i po zabawie??jak te chodzenie wody zaslepic bo raz mialem zaslepione i silnik sie grzal



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr maja 30, 2007 15:21

T3 jest niefajne do codziennej jazdy.późno sie cholera zbiera. ale do ścigacza i na trasy bajer :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 30, 2007 15:51

Krzylu pisze:troche grube te przerobki zabardzo mi sie niechce sciagac glowice,FMIC juz zalozone wydech przelot w pewnym sensnie tez tyle ze srednica standardowa,pompa nic nie grzebana moze gov zrobic ale sie cykam tam paluchy wsadzac ,T3 mam na oku i teraz pytanie kolektor wydechwy caly trzeba wymieniac czy tylko wpasowac go w miejsce po T2 skrecic i po zabawie??jak te chodzenie wody zaslepic bo raz mialem zaslepione i silnik sie grzal
t3 pasuje ladnie w miejsce t2... u mnie przy zmianie t2 na k24 trzeba bylo zmienic waz ssacy
Cinek pisze:T3 jest niefajne do codziennej jazdy.późno sie cholera zbiera. ale do ścigacza i na trasy bajer :bigok:
uzywam k24 z przelotowym wydechem i z porzadna pompa naprawde jest super do codziennej jazdy. Za nic bym sie nie przesiadl ponownie na male turbo typu k14, T2... W koncu T3/K24 to tylko przecietne SERYJNE turbo z 1.6td, zaden gigant

[ Dodano: Sro Maj 30, 2007 3:53 pm ]
Krzylu, wazyles je przed i po wybebeszeniu? ma jakies mody mechaniczne?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr maja 30, 2007 17:23

zaprzal, kolektor 4-2-1 brak kata,pelen przelo, ostatni tlumik seria,dobry dolot,przestawiony zaplon,odelzony na maxa nawet wzmocnienia zderzakow poszly na smietnik dwa wentylatory niewazylem auta przed i po ale vr6 siada na 3 dlugosci auta vtec w civicu odjezdza o dlugosc auta ale pozniej pojemnosc zaczyna sie pokazywac i civ zaczyna mieknac ale dystans 400m jest zakrotki zeby wyprzedzic vtec i to nie tego 160ps tylko tego mocniejszego chyba 170PS tez wybebeszonego szkoda ze niemam cyfrowej kamery to bym wklepal filmiki wlasnie z tych wyscigow..

co do modow w 1.6TD metalowa uszczelka to koniecznosc??jak zmienilem silnik wymienilem uszczelke bo pocil sie i jak narazie niechcialbym wymieniac specjalnie



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 30, 2007 17:28

Krzylu, no to super Ci lata, czekam na fotki/filmik w przyszlosci :bigok:

co do uszczelki to niekonieczne... bedziesz sie martwil dopiero jak pojawia sie przedmuchy, ale nie jest powiedziane, ze to sie musi wydarzyc


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr maja 30, 2007 17:48

pewnei wszystko zalezy od cisnienia doladowania niechem przesadzac no chyba ze uszczelka pusci
taki FMIC wystarczy czy szukac powoli wiekszego ic :dol:

Obrazek

chodnice mam za mala troche sie grzeje



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości