Podłącznie czujnika płynu w zbiorniku płynu spryskiwacza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gop_8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:51
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Podłącznie czujnika płynu w zbiorniku płynu spryskiwacza

Post autor: gop_8 » wt maja 29, 2007 19:26

Witam!

Posiadam duży zbiornik płynu do spryskiwaczy w moim MK4. Mam pytanie: gdzie podłączyć czujnik płynu (są to dwa przewody, które wystają do wnętrza zbiornika, gdy jest ciecz obwód się zamyka gody brak to się otwiera) chodzi mi o miejsce docelowe, czy jakiś przełącznik, bo słyszałem, że jest możliwość wyświetlania braku na desce rozdzielczej?

Dziękuję
Pozdrawiam


[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » wt maja 29, 2007 20:21

Masz MFA ? Obrazek Obrazek


[img]http://images21.fotosik.pl/165/efbfbb2cd9e2731c.jpg[/img]

gop_8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:51
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: gop_8 » wt maja 29, 2007 20:30

Witam!

Tak mam tego po środku tego z nowszych wersji.
zapomniałem dodać golf MK IV silnik AXP rocznik 2001.

Pozdrawiam


[img]http://www.tkk.pl/~zsynuk/MK%204/VW%20zach-pom.jpg[/img]

hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » czw lip 24, 2008 09:26

Podłączam się pod temat - właśnie kupiłem sobie licznik 1/2 FIS i ma on wskaźnik poziomu płynu. Co muszę zrobić, żeby to zaczęło działać poprawnie? Jak na razie to świeci mi żółtą ikonką i wyświetla napis, że muszę dolać płynu. Mam polską wersję Golfa więc zakładam że nie ma czujnika w zbiorniczku. Czy da się dołożyć taki czujnik? Czy może jest szansa odłączyć go VAGiem czy też zewrzeć jakieś przewody od czujnika? Pomóżcie proszę, bo mnie trafia...



pb11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt kwie 01, 2005 10:46
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pb11 » czw lip 24, 2008 10:06

Ostrzezenie przed niskim poziomem płynu nalezy aktywować vagiem (jeśli nie jest aktywne). Co do czujnika to oblukajcie ten dokument licznik_MFA . Na stronie 7 jest parę słów na temat gdzie wpiąć czujnik do licznika. Chciaż możliwe że połączenie od licznika do jakiejś kostki już będzie.
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 10:07 przez pb11, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » czw lip 24, 2008 12:18

czujnik poziomu płynu posiada 2 przewody:
1. masa (w orginale ta sama co pin 7 niebieskiej wtyczki zegarów)
2. powrót do zegarów - dokładniej do wtyczki zielonej pin 6
:bigok:

[ Dodano: Czw Lip 24, 2008 12:18 pm ]
a skoro sie już świeci to znaczy ze masz aktywowany czujnik



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » czw lip 24, 2008 12:35

ok, wszystko cacy, tyle że świeci mi i wywala komunikat o konieczności dolania cały czas mimo pełnego zbiorniczka. Wydaje mi się, że po prostu nie mam czujnika i tyle. Jak sprawdzić czy jest? Jak to mniej więcej wygląda i po której stronie zbiornika go szukać??



pb11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt kwie 01, 2005 10:46
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pb11 » czw lip 24, 2008 15:43

Jeżeli swieci ci cały czas to oznacza to brak czujnika (bardzo prawdopodobne) albo jakąś przerwę w obwodzie. Z tego co wiem to jet czujnik rezystancyjny.



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » czw lip 24, 2008 15:50

Czyli jak rozumiem we wtyczce niebieskiej pin 6 z 7 zewrzeć i po kłopocie tak? Zakładam że to dużo prostsze rozwiązanie niż dokupowanie czujnika poziomu płynu, ciągnięcie instalacji i montaż pod maską...



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » czw lip 24, 2008 22:08

hryniew pisze:Zakładam że to dużo prostsze rozwiązanie niż dokupowanie czujnika poziomu płynu, ciągnięcie instalacji i montaż pod maską...
No tak ale w linku wyzej do pdf masz opisane jak vagiem wylaczyc te funkcje.

Ja wylaczylem u siebie czujnik plynu i czujnik klockow hamulcowych


http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171

hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » pt lip 25, 2008 10:17

hmm a możną tą operację przeprowadzić zwykłym VAG COMem? Jeśli tak to dziś wstawiam licznik na stałe, kasuję błędy i mam nadzieję że będzie śmigał :D



pb11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt kwie 01, 2005 10:46
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pb11 » pt lip 25, 2008 11:22

Oczywiście tak, ale zdaje się ze to musi być wersja FULL a nie shareware.



hryniew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt sie 16, 2005 12:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: hryniew » pt lip 25, 2008 11:44

oki, tak się składa, że mam właśnie full.



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » pt lip 25, 2008 11:50

hryniew pisze:hmm a możną tą operację przeprowadzić zwykłym VAG COMem
A znasz jakis niezwykly vag com??

Jasne ze zwyklym vagiem da sie powylaczac to


http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości