2,5 TDI od Audi A6 do Mk3 - Czy da rade ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
2,5 TDI od Audi A6 do Mk3 - Czy da rade ?
Witam ! Czy jest mozliwosc wpakowania do Golfa MK3 silnika 2,5 TDI od Audi A6 ?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
oj nie wiem czy sie wyrobisz w tej kwocie,Corvax pisze:Da radę, a koszty bedą ogromniaste - silnik, osprzęt, skrzynia, cała elektryka, łącznie z wszystkimi czujnikami (np. gazu, hamulca, sprzegła itd).
Razem z przłozeniem wyjdzie pewnie ponad 6-7 tys.
całe przednie zawieszenie cza od nowa robicbo nic nie pasujei jakos z napędem myslec, bo przód to raczej ciezko bedzie zapiąć,
www.vrservice.pl
Wszystko zależy od tego jakie TDI chcesz wstawić. Na pompowtryskach 130 KM koszt silnika to około 7-8 tys. Koszt montażu takiego (wraz z silnikiem) to jest koło 15 tys (tak mówił mi znajomy jak kolega jego wstawiał tego na pompowtryskach). Jeśli taki od mk3 to wtedy mniej zabawy, bo przy mocowaniach to tylko przeróbka tylnej poduchy i pedałów gazu oraz hamulca. Elektryka w mk3 jest taka sama jak w nowszym mk2, więc to tylko podpięcie. Tak mniej więcej to wygląda. Koszt 90 lub 110 z mk3 to około 5 tys PLN bez montażu.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
poczytaj dokładnie powyzsze posty, chodzi o 2,5 v6 motor nie 1.9 TDI1 6 D pisze:Wszystko zależy od tego jakie TDI chcesz wstawić. Na pompowtryskach 130 KM koszt silnika to około 7-8 tys. Koszt montażu takiego (wraz z silnikiem) to jest koło 15 tys (tak mówił mi znajomy jak kolega jego wstawiał tego na pompowtryskach). Jeśli taki od mk3 to wtedy mniej zabawy, bo przy mocowaniach to tylko przeróbka tylnej poduchy i pedałów gazu oraz hamulca. Elektryka w mk3 jest taka sama jak w nowszym mk2, więc to tylko podpięcie. Tak mniej więcej to wygląda. Koszt 90 lub 110 z mk3 to około 5 tys PLN bez montażu.
www.vrservice.pl
Borys nie kłóć sie bo pojawil sie tez drugi chetny na swap tylko z 1.9 wlasniemotyl7 pisze:No to ja z innej troche pojemnosci a czy 1.9 tdi do mk2 da rade, bo po wakacjach bedzie kasa no i oczywiscie jakie w przyblizeniu koszty takiego swapa.
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
1.9 za ta kwote wsadzi - oczywiscie wszystko zależy jakie ceny bedą za cześci, ale tak czy inaczje moim zdaniem jest to nieopłacalne - chyba ze kogoś stac i ma taki kaprys.Borys pisze:oj nie wiem czy sie wyrobisz w tej kwocie,Corvax pisze:Da radę, a koszty bedą ogromniaste - silnik, osprzęt, skrzynia, cała elektryka, łącznie z wszystkimi czujnikami (np. gazu, hamulca, sprzegła itd).
Razem z przłozeniem wyjdzie pewnie ponad 6-7 tys.
całe przednie zawieszenie cza od nowa robicbo nic nie pasujei jakos z napędem myslec, bo przód to raczej ciezko bedzie zapiąć,
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Borys, odpowiadałem motylowi7.
Ostatnio zmieniony czw cze 02, 2005 18:05 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.
no tez moim zdaniem pakowac 1,9 do mkII to kupa kasy ,chyba lepiej bylo by troche wiecej odlozyc i kupic mk3 TDI,teraz nie sa juz takie drogie,wiec zamiast wkladac 1,9 do mk2 to wolal bym go spzredac dolozyc ta kase co by poszla na swapa i mam mk3 TDI za 12 tys juz mozna spokojnie kupic,stoi tego teraz odcholery nasciagne jest,ale to tylko moze zdanie,a co do 2,5 to juz calkiem ciekawe,sam bym sie polasil na takie cos 2,5 v6 jest masakra,ja ja jechalem audi A6 2,5 TDI V6 miala 150 koni, skrzyna oczywiscie 6 biegowa,to ona na 5 biegu przy 100km/h jak sie jej przydusilo to wciskala w fotel jak moj goferek na 2 biegu :D:D,wiec bylem w szoku :D:D,nie wyobrazam sobie co by robil ten silnik z golfem II,ale wiem napewno ze jakies VR6 czy G60 to by moglo posmierdziec tylko,TDI moze koni ma mniej ale za to potezny moment obrotowy a wiadomo ze to moment odpowiada za przyspieszenie auta,przykladem moze byc mk3 1,8 i 1,9 TDI oba maja po 90,ale mimo to 1,8 z TDI nie ma co sie rownac przynajmniej napewno na przyspieszenie,TDI objerzdza jak chce,wiem to napewno bo scigalem sie z niejednym 1,8
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
jakis czas temu startowal domnie typ vectrą B 1,8 16V i dostał po dupie,niekturzy sie smieja i twierdza ze to niemozliwe bo ona ma chyba 130 koni czy jakos tak,ale ja wiem swoje 1 biegu to nielicze bo kazdy wie jaki on jest w TDI,ale od 2 to na kazdym nastepnym bieg od 2,5-2,7 tys.obr.to vectra dostawala po dupie,i uwielbiam dlatego TDI za ta przyspieche :D:D pozdro...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Po pierwsze ten TDI V6 nie jest wcale taki rewelacyjny Lepiej zapiac 1.9TDI na pompowtryskiwaczach i w nim troche pogrzebac.... napewno lepiej bedzie smigał! Sam silnik V6 wiecej wazy... A czy tak znowu pewne ze TDI V6 150KM bedzie robic... VR6.... ja bym nie powiedział!
http://www.vw.biaman.pl/krywlany.wmv - sciagni i obejrzy! tu jest wyscig golfa III VR z Octavio TDI 170KM
Hmm a czy tak lepiej kupic Golfa III TDi niz MK II i robic ... kwestia gustu nie kazdemu sie 3 podoba! Kolejna sprawa ze jak sie pakuje TDI do II to wiekszosc na pompowtryskiwaczach i w tedy mozna krecic go tak na powiecmy 150KM a jak kupisz MK III i z 90KM bedziesz robił na te 150 to tez wcale nie mały koszt bedzie... w przypadko TDI na pompowtryskiwaczach starczy sam virus... a do 90 trzeba juz wtryski, turbo, intercooler wiekszy...
http://www.vw.biaman.pl/krywlany.wmv - sciagni i obejrzy! tu jest wyscig golfa III VR z Octavio TDI 170KM
Hmm a czy tak lepiej kupic Golfa III TDi niz MK II i robic ... kwestia gustu nie kazdemu sie 3 podoba! Kolejna sprawa ze jak sie pakuje TDI do II to wiekszosc na pompowtryskiwaczach i w tedy mozna krecic go tak na powiecmy 150KM a jak kupisz MK III i z 90KM bedziesz robił na te 150 to tez wcale nie mały koszt bedzie... w przypadko TDI na pompowtryskiwaczach starczy sam virus... a do 90 trzeba juz wtryski, turbo, intercooler wiekszy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości