Pomoc w zwiększeniu dawki powietrza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » wt maja 29, 2007 00:24

dawid018 pisze:maciek21wawa, zawór bezpieczeństwa jest przy tej grubej rurze od dolotu od turbiny.tak jest taka śróbka na plaski wkrętak.wykręć to,włoż w środek śróbke o długości ok 20mm i zakręć na maxa.
Dzieki za pomoc ale zaworku nie znalazłem.

Może mi ktoś powiedzieć gdzie w silnikach 1V z turbiną K14 znajduje sie ten zawór bo ja go nie moge wogóle zlokalizować...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt maja 29, 2007 08:50

maciek21wawa, Może nie masz tego zaworu bo widziałem już kilka 1V które miały kolektory bez tego zaworu !! On znajduje sie po lewej stronie na rogu kolektora patrząc od przodu auta jest pod wężami od filtra powietrza do turbo. Mnie zastanawia to że wkręciłeś tą śrube i nic nędzne 0.9 bara ......


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » wt maja 29, 2007 11:59

vw_vandal pisze:maciek21wawa, Może nie masz tego zaworu bo widziałem już kilka 1V które miały kolektory bez tego zaworu !! On znajduje sie po lewej stronie na rogu kolektora patrząc od przodu auta jest pod wężami od filtra powietrza do turbo. Mnie zastanawia to że wkręciłeś tą śrube i nic nędzne 0.9 bara ......

zaworku nie mam a srube mam zakreconą na maxa i nic tylko 0,9bara. Czekam na MBC i zobacze czy coś da ale narazie kręcić za dużo nie moge bo dzisiaj podczas zmiany tarcz i klocków zauważyłem wyciek z pod uszczelki i chyba trzeba będzie zainwestować w tą od 1.9TD



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt maja 29, 2007 13:49

maciek21wawa, spróbuj z głowicą od 1.9 TD też miałem ale słyszałem że później jest problem z paleniem auta ;) Bedziesz pierwszy !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » wt maja 29, 2007 14:25

vw_vandal pisze:maciek21wawa, spróbuj z głowicą od 1.9 TD też miałem ale słyszałem że później jest problem z paleniem auta ;) Bedziesz pierwszy !!!
Głowice to ja tylko splanuje ale uszczelke wsadze od 1.9



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt maja 29, 2007 17:14

A o to chodzi ;) coś sie nie wczytałem


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » wt maja 29, 2007 17:54

Zamontowałem dzisiaj MBC i turbo sie szybciej wkręca od 3 biegu dmucha 1.2bara bez problemu i dłużej utrzymuje sie ciśnienie po zmianie biegu, a autko teraz szybciej przyspiesza :)

[ Dodano: 02 Cze 2007 19:13 ]
Teraz tylko trzeba będzie pomyśleć nad zrobieniem dobrego dolotu.



topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » ndz cze 24, 2007 18:02

maciek21wawa, czy dalej masz na maksa zakrecony zawor na imbus?ja tez tak chyba zrobie, nie mam wskaznika ale z tego co sie orientuje to kkk14 nie wysadzi chyba glowicy w kosmos z powodu zbyt duzego doładowania.


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » ndz cze 24, 2007 18:35

dobra, jak cos wybuchnie to walne fotki...w przyszlym miesiacu kupie ten wskaznik i zobacze


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości