wymiana amorów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
axmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:21
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

wymiana amorów

Post autor: axmax » pn maja 28, 2007 16:06

Witam.
w niedługim czasie czeka mnie wymiana amorów i pewnie sprężyn w tylnym zawieszeniu, mam pytanie, czy jest możliwe zrobienie gleby jakieś 30-40mm na standardowych częściach??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113558[/url]Moje skromne MK3...zapraszam[/url]

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » pn maja 28, 2007 16:14

Jasne, przy glebie -40 moga byc seryjne amorki, i cala reszta,najlepiej kup kayaby gazowe
i springi weiteca naprawde dobra firma,wszystko bedzie pasowac idealnie.


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

kley

Post autor: kley » pn maja 28, 2007 17:50

Ja mam amorki sachsa i sprezynki weiteca wlasnie... moje sa zielone: przod -60mm, tyl -40mm, jest twardo, tyl skacze jak cholera, mimo, ze amory nowe, moze to kwestia olejowych amorow, dlatego od razu mowie: kup na tyl gazowe, bo wiem, ze olejaki przy moim zawieszeniu sie nie sprawdzily :(



Awatar użytkownika
axmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:21
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

Post autor: axmax » pn maja 28, 2007 20:24

chcę kupić tańsze, fabryczne amorki i sprężyny, a pytam czy takie można obniżyć?? I jak to zrobić??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113558[/url]Moje skromne MK3...zapraszam[/url]

Awatar użytkownika
marcin3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pt mar 02, 2007 19:55
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚL.
Kontakt:

Post autor: marcin3 » pn maja 28, 2007 22:00

Tak na seryjnych amorkach mozna obnizyc o 40 mm bez problemu,a opis montazu masz w dziale faq.


sprzedam sprezyny seryjne - tdi 1,9 97r GG 3871925 ok 100 zl

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn maja 28, 2007 22:17

axmax pisze:fabryczne amorki i sprężyny,
proponuję od wersji gt są niższe od seri bodajże o 35 mm a wymiana tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474 ja jakis problem mozesz dzwonić ale do 21



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt maja 29, 2007 22:21

axmax, jak juz zmieniasz springi i amory to kup amory o krotszym skoku a najlepiej caly tylni kit, takie moje zdanie, seryjne amrtyzatory szybciej wykonczysz na krotszych springach


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » pn maja 19, 2008 11:27

jaszczur pisze:
axmax pisze:fabryczne amorki i sprężyny,
proponuję od wersji gt są niższe od seri bodajże o 35 mm a wymiana tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474 ja jakis problem mozesz dzwonić ale do 21
Nie zgadzam się co do tego obniżenia w GT.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166333

Ja mam 5 cm od błotnika ?

A ile jest w serii (N) ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości