Wymiana paska rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana paska rozrządu
Witam.
W najbliższym czasie planuje wymianę razrządu (nie ja będę wymieniał tylko mechanik). Ale postanowiłem, że części na wymianę kupie ja i teraz, co będę potrzebował i jakich firm części są najlepsze. Jeśli ma to w czymś pomóc to jest to golf 3 z 94 r td
W najbliższym czasie planuje wymianę razrządu (nie ja będę wymieniał tylko mechanik). Ale postanowiłem, że części na wymianę kupie ja i teraz, co będę potrzebował i jakich firm części są najlepsze. Jeśli ma to w czymś pomóc to jest to golf 3 z 94 r td
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
pasek moze byc conti, gates, bosh. podobna jakosc i cena. napinacz dobry - skf maja dobra opinie. i dokladnie patrz co robi ten mechanik, czy czasem nie sciaga ci kola zebatego paska rozrzadu na wale, bo potem trzeba dac OBOWIAZKOWO nowa srube i dokrecic zgodnie z instrukcja [inaczej bedziesz mial zonka w przyszlosci]. nie trzeba sciagac tego kola jesli jest w dobrym stanie i nie cieknie z walu. taka podpowiedz, bo druciarze lubia sciagac wszystko, a potem zle zakladaja. mozna przy okazji wymienic simeringi na wale, walku posrednim pompy oleju. koszt groszowy, a juz bedzie zrobione. poza tym dobrze wymienic reszte paskow i rolke napinacza paska wielorowkowego [jesli jest].
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Tak jak pisze kolega SouleR lepiej nie dawac wymiany paska osobom które nie wymieniały go w VW dieslach i nie znaja bolączki silnika TD ( AAZ ) bo odkrecenie śruby na wale i dokrecenie jej jak w innych autkach spowodowac moze nawet poważny remont silnika. Albo jej nie ruszac albo nowa śruba kółko przy okazji symering na wale i nową śrubę na klej i z odp momentem- ten co wymienia i zna sie na VW powinien wedziec- choc wiele mechaniorów zna bolaczki silnika TD ale nie wie co jest tego przyczyna i póżniej bedzie Poza tym ja stawiam na rokli SKF, pasek Contintech lub Gates na rozrzad a na wielorolkowy tylko Contintech bo on nie popiskuje- wtajemniczeni wiedza o co chodzi. No i na koniec sprawdzenie kąta wtrysku. Pozdrawiam
Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie. Od kolegi z ASO dostałem klej na tą śrubę i nigdy nie było problemu z wałem. Mój ojciec na Taxi na 1,9D przejechał 660 tys km bez problemu z wałem ale zawsze wszystko było wymieniane jak potrzeba.RobertP pisze:sporo kasy te kółko kosztuje... a jest ze śrubą w kompleciePinkFloyd pisze:albo nowa śruba kółko
jak pasek to i rolke. tansza opcja skf-a moze byc ina,tez dobra i czesto spotykana w wielu furach nowszych nawet,boscha paska rozrzadu nie polecam ,lepiej gates-a,nie szalejscie tylko z bredą i dayco co do kleju to locktite czerowny albo versachem tez czerowny daje rade,fakt faktem mi sie klin na wale zerwal:)
o kurcze PinkFolyd tylko pozazdrościć, ode mnie chcieli skroić i to nie w ASOPinkFloyd pisze:Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie.RobertP pisze:sporo kasy te kółko kosztuje... a jest ze śrubą w kompleciePinkFloyd pisze:albo nowa śruba kółko
za te kółko co jest na wale ponad 400zł i mówili że oryginał
stąd moje stwierdzenie że sporo kasy ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Ale chodzi ci o kółko zębate czy koło z tłumikiem drgań metalowo- gumowe. Bo te drugie tyle kosztuje- ono jest przykręcone do tego małego , ale je sie wymienia jak popiskuje guma na nim. Poza tym niektórzy je wymieniaja myślac ze bicie na wale to jego wina , a to najczesciej wina małego kółka i śruby lub czoła wału.RobertP pisze:o kurcze PinkFolyd tylko pozazdrościć, ode mnie chcieli skroić i to nie w ASOPinkFloyd pisze:Za kółko chyba ok 30-40 zł a śrubę kupiłem w ASO bo to bardziej bezpieczne, dałem za nie chyba ok 8 lub 12 zł nie pamiętam dokładnie.RobertP pisze: sporo kasy te kółko kosztuje... a jest ze śrubą w komplecie
za te kółko co jest na wale ponad 400zł i mówili że oryginał
stąd moje stwierdzenie że sporo kasy ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 91 gości