pomyslowy, a może byś tak łaskawie przejrzał ten topic dokładnie nie dalej jak pół strony wyżej odpowiadałem na to pytania trichę wysiłku z Twojej strony .pomyslowy pisze:no właśnie , a jak stwierdzić czy jest już MFA? myślałem że z tej naklejki można to wyczytać.
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
bigozz, szukam, czytam ale nie mogę wyczytać jak sprawdzić czy licznik posiada MFA?
[ Dodano: Nie Maj 20, 2007 11:27 ]
może nie jak sprawdzić tylko jak stwierdzić bez podłączania
[ Dodano: Nie Maj 20, 2007 11:38 ]
a np na innym liczniku jest taki nr 1J0 919 860D MMO. różni się 861 i 860. co z tego wynika?
[ Dodano: Nie Maj 20, 2007 11:27 ]
może nie jak sprawdzić tylko jak stwierdzić bez podłączania
[ Dodano: Nie Maj 20, 2007 11:38 ]
a np na innym liczniku jest taki nr 1J0 919 860D MMO. różni się 861 i 860. co z tego wynika?
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
Tachos mit MFA ( im inken Display unter dem DZM )
30 1J0 919 8 1 0 260 Km/h MFA Ottomotor
31 1J0 919 8 1 0 A 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
32 1J0 919 8 1 0 B 220 Km/h MFA Diesel
33 1J0 919 8 1 0 C 220 Km/h MFA Diesel Automatic
34 1J0 919 8 1 0 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
35 1J0 919 8 8 0 B 260 Km/h MFA Ottomotor
36 1J0 919 8 8 0 C 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
37 1J0 919 8 8 0 D 220 Km/h MFA Diesel
38 1J0 919 8 8 0 E 220 Km/h MFA Diesel Automatic
39 1J0 919 8 8 0 R 220 Km/h MFA Diesel 4motion
40 1J0 919 8 8 0 P 260 Km/h MFA Ottomotor 4motion
41 1J0 919 8 1 0 260 Km/h MFA Ottomotor
42 1J0 919 8 1 0 A 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
43 1J0 919 8 1 0 B 220 Km/h MFA Diesel
44 1J0 919 8 1 0 C 220 Km/h MFA Diesel Automatic
45 1J0 919 8 1 0 J 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
46 1J0 919 8 8 0 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
47 1J0 919 8 8 0 B 260 Km/h MFA Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr
48 1J0 919 8 8 0 C 260 Km/h MFA Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr Automatic
49 1J0 919 8 8 0 D 220 Km/h MFA Diesel
50 1J0 919 8 8 0 E 220 Km/h MFA Diesel Automatic
51 1J0 919 8 8 1 F 260 Km/h MFA Diesel AJM
52 1J0 919 9 3 0 140 mp/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
53 1J0 919 9 3 0 B 160 mp/h MFA Ottomotor
54 1J0 919 9 3 0 C 160 mp/h MFA Ottomotor Automatic
55 1J0 919 9 3 0 D 140 mp/h MFA Diesel
56 1J0 919 9 3 1 140 mp/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
57 1J0 919 9 3 1 B 160 mp/h MFA Ottomotor
58 1J0 919 9 3 1 C 160 mp/h MFA Ottomotor Automatic
59 1J0 919 9 3 1 D 140 mp/h MFA Diesel
60 1J0 919 9 3 1 E 140 mp/h MFA Diesel Automatic
61 1J0 919 9 3 1 F 160 mp/h MFA Diesel AJM
Tu masz wszystkie zegary z MFA
Jeśli nie ma tu Twojego oznaczenia tzn że nie masz MFA to chyba proste i bez podłączania.
30 1J0 919 8 1 0 260 Km/h MFA Ottomotor
31 1J0 919 8 1 0 A 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
32 1J0 919 8 1 0 B 220 Km/h MFA Diesel
33 1J0 919 8 1 0 C 220 Km/h MFA Diesel Automatic
34 1J0 919 8 1 0 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
35 1J0 919 8 8 0 B 260 Km/h MFA Ottomotor
36 1J0 919 8 8 0 C 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
37 1J0 919 8 8 0 D 220 Km/h MFA Diesel
38 1J0 919 8 8 0 E 220 Km/h MFA Diesel Automatic
39 1J0 919 8 8 0 R 220 Km/h MFA Diesel 4motion
40 1J0 919 8 8 0 P 260 Km/h MFA Ottomotor 4motion
41 1J0 919 8 1 0 260 Km/h MFA Ottomotor
42 1J0 919 8 1 0 A 260 Km/h MFA Ottomotor Automatic
43 1J0 919 8 1 0 B 220 Km/h MFA Diesel
44 1J0 919 8 1 0 C 220 Km/h MFA Diesel Automatic
45 1J0 919 8 1 0 J 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
46 1J0 919 8 8 0 220 Km/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
47 1J0 919 8 8 0 B 260 Km/h MFA Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr
48 1J0 919 8 8 0 C 260 Km/h MFA Ottomotor 1,6 ltr -2,8 ltr Automatic
49 1J0 919 8 8 0 D 220 Km/h MFA Diesel
50 1J0 919 8 8 0 E 220 Km/h MFA Diesel Automatic
51 1J0 919 8 8 1 F 260 Km/h MFA Diesel AJM
52 1J0 919 9 3 0 140 mp/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
53 1J0 919 9 3 0 B 160 mp/h MFA Ottomotor
54 1J0 919 9 3 0 C 160 mp/h MFA Ottomotor Automatic
55 1J0 919 9 3 0 D 140 mp/h MFA Diesel
56 1J0 919 9 3 1 140 mp/h MFA Ottomotor 1,4 ltr
57 1J0 919 9 3 1 B 160 mp/h MFA Ottomotor
58 1J0 919 9 3 1 C 160 mp/h MFA Ottomotor Automatic
59 1J0 919 9 3 1 D 140 mp/h MFA Diesel
60 1J0 919 9 3 1 E 140 mp/h MFA Diesel Automatic
61 1J0 919 9 3 1 F 160 mp/h MFA Diesel AJM
Tu masz wszystkie zegary z MFA
Jeśli nie ma tu Twojego oznaczenia tzn że nie masz MFA to chyba proste i bez podłączania.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
dzięki wielkie, i za fatygę. i już się nie denerwuj, fakt nie wpadłem na to żeby sprawdzić z wykazem.to są wszystkie nr MK4 i MK3, czy tylko MK4?tej informacji nie znalazłem
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
moze być na gg8386836
[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 13:18 ]
czesc.
bigozz, a powiedz mi , może wiesz co to jest ta linia ?CAN? i dlaczego nie ędzie pracował z MK3. lub ktoś inny niech odpowie.
[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 13:18 ]
czesc.
bigozz, a powiedz mi , może wiesz co to jest ta linia ?CAN? i dlaczego nie ędzie pracował z MK3. lub ktoś inny niech odpowie.
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
CAN to nie jest linia a szyna a dokładniej Controller Area Network, magistrala szeregowa zorientowana na komunikaty, nie na przesyłanie danych. Sam standard jest całkiem unormowany, ale sam opis CAN określa wyłącznie standard przesyłania, nie to co ma być przesyłane.
Żródło: Elektroda pl
P.S. Kupiłem 1J0 919 860B licznik i diody w kolorach niebieskim i czerwonym niedlugo zabieram sie za zmiany. Muszę tylko kupić zapasową maskownicę no i przydałby się gniazdo od licznika MK3 jak ktoś by miał takie elementy proszę o PW
Pozdrawiam
Żródło: Elektroda pl
P.S. Kupiłem 1J0 919 860B licznik i diody w kolorach niebieskim i czerwonym niedlugo zabieram sie za zmiany. Muszę tylko kupić zapasową maskownicę no i przydałby się gniazdo od licznika MK3 jak ktoś by miał takie elementy proszę o PW
Pozdrawiam
lokmen, czy ten licznik jest z MFA/ z rozpiski wynika że nie, więc czy warto zakładać taki?
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 20:21 ]
czesc, a ja myślę o włożeniu licznika od Passata, ale gdzie znaleźć listę nr z MFA? np taki licznik: http://www.allegro.pl/item197339217_lic ... 997r_.html
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 20:22 ]
jego nr to W01M0920800
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 20:21 ]
czesc, a ja myślę o włożeniu licznika od Passata, ale gdzie znaleźć listę nr z MFA? np taki licznik: http://www.allegro.pl/item197339217_lic ... 997r_.html
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 20:22 ]
jego nr to W01M0920800
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
Mnie podoba sie licznik od MKIV a ten dostalem w dosc przystepnej cenie, zreszta montujac licznik z MFA musialbym zmienic manetki na takie z wysterowaniem tego systemu, mam tempomat i z tego co widzialem na fotach w miejscu mojego tempomatu tamte maja sterowanie kompem a co z tempomatem?... Pozdrawiam zreszta w moim mniemaniu ten MFA to zbedny bajer bo spalanie aliwa to ja wiem jakie mam a temperature powietrza nie musze znac dokladnej.,.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
myśl dalej tylko dobrze im się przyjżyj i porównajczesc, a ja myślę o włożeniu licznika od Passata, ale gdzie znaleźć listę nr z MFA? np taki licznik: http://www.allegro.pl/ite..._b5_1997r_.html
dzięki, chociaż tak jak patrzy się to ze zdjęć nie widać różnicy.
to teraz jeszcze jedno pytanie: mam licznik wyskalowany 220km/h i 7000obr ale bez MFA. czy jak włożę licznik wyskalowany do 240km/h będzie chodził prawidłowo. mam licznik od VR6 i obrotek przekłamuje.
Czy muszę jednak kupić 220km ?
Mój silnik to 1.8 90kM.(MK III)
to teraz jeszcze jedno pytanie: mam licznik wyskalowany 220km/h i 7000obr ale bez MFA. czy jak włożę licznik wyskalowany do 240km/h będzie chodził prawidłowo. mam licznik od VR6 i obrotek przekłamuje.
Czy muszę jednak kupić 220km ?
Mój silnik to 1.8 90kM.(MK III)
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
teraz od mkIII
[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 11:24 ]
zastanawiam się jaki włożyć i muszę trochę zebrać wiadomości , a dużo osób na forum miało do czynienia z różnymi przeróbkami
[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 11:24 ]
zastanawiam się jaki włożyć i muszę trochę zebrać wiadomości , a dużo osób na forum miało do czynienia z różnymi przeróbkami
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości