Pomoc w wymianie amorków - wkłady przód
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
Pomoc w wymianie amorków - wkłady przód
Oriętujecie sie może czy da rade wymienić wkłady amoków bez odkręcania całych kolumn,chodzi o wyjęcie całego mcpersona aby nie naruszyc geometrii i jak to zrobić?
Ostatnio zmieniony pn maja 28, 2007 18:12 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.
jaru
Chyba bedzie to raczej trudna sprawa bo chodzi ci o to zeby nie naruszyc kata pochylenia kola,mysle ze musialbys odkrecic cala kolumne razem z wachaczem,wyjac poloske z piasty,zdjac zacisk hamulcowy i drazek stabilizatora oraz koncowke kierownicza.Duzo pracy, a tak odkrecasz macpersona u gory dwie sruby u dolu i masz gotowe,tylko potem na ustawienie kata pojechac trzeba.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
mr_jaru, musisz odkrecać.najlepiej zaznacz sobie dokladnie jak masz teraz przykręcony amor i bedziesz wiedział jak przykręcic.
a w mkII jest jakas regulacja kąta??bo ja na orginalnych amorach od mkII mialem okrągle otwory a jak zalozyłem kit KW od mkIII to otwory sa podłożne i musiałem jechac na ustawienie katów.koszt to ok 20-25zł
a w mkII jest jakas regulacja kąta??bo ja na orginalnych amorach od mkII mialem okrągle otwory a jak zalozyłem kit KW od mkIII to otwory sa podłożne i musiałem jechac na ustawienie katów.koszt to ok 20-25zł
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
mr_jaru, tak jak koledzy piszą można ale zdemontujesz cały przód. Ja usiebie też wymieniałem wkłady dobrze oznacz i będzie dobrze ja pojechałem na zbierzność aby sprawdzili i było idealnie wziął gość 20 zł za sprawdzenie zbierzności i kątów.
Jest nie raz są okrągłe otwory i trzeba je poszerzyć tak miałem w JPdawid018 pisze:a w mkII jest jakas regulacja kąta??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
dzięk panowie za rady wiec lepiej bedzie wymontowac kolumny:)Jeszcze jedno zapytanie posiada ktos moze jakie zaplecze we wrocku do takiej wymiany bo ja niestety nie mam jak sie do tego zabrać,pozostają mi warunki uliczne,a to nie wróży dobrze.Przy okazju skusiłbym sie może na wymianę łożysk z przodu o ile znajdzie sie chętny do pomocy forumowicz:)
jaru
1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.
2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.
3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.
4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.
2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.
3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.
4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 446 gości