Post
autor: rzodkiew » czw maja 19, 2005 23:44
powiem tak , nie ma takiego slowa ze te silniki tak maja , zmien mechanika, ja mialem duze problemy z silnikiem jesli chodzi o obrotymi potrafily falowac od 0 do 1000 to byl koszmar , wiec tak :
wyczyscilem dokladnie przepustnice , potem czyscilem rozdzielacz paliwa tam gdzie otwiera sie taka duza przepustnica ( ostroznie przy czyszczeniu zeby czegos nie przygiac jest to bardzo wazny element !!!!!!!!!!!!!!) ( zapomnialem jak to sie zwie) silnik na chwile byl spokojny potem znowu szalal, na koncu okazalo sie ze to byla wina sondy lambda ( silnik falowal mocno dopiero jak sie nagrzal) oczywiscie wyciagnalem zawor dodatkowego powietrza tego przeplukalem srodkiem do czyszczenia przepustnic, nastepnie wyregulowalem CO na rozdzielaczu paliwa ( ustawialem na sluch , ale po tym pojechalem na diagnostyke sprawdzic jak jest rzeczywiscie ustawione i okazalo sie ze wyszlo mi super nie musialem poprawiac) sprawdzony zaplon nowa kopulka , swiece. po tych wszystkich zabiegach silniczek pracuje rowno i nie ma zadnego skoku obrotow, wskazowka obrotomierza jest jakby ja przykleil . jak cos to pytajcie jak sobie cos jeszcze przypomne to napisze. aha a co do glosnej pracy pompy paliwa to , czy ona glosno pracuje jak jest malo paliwa w zbiorniku (wskazowka blisko zera) czy caly czas , ja mam ta ze jak jest malo to jest glosna a jak mam wiecej paliwa to jej nie slysze, a co do tego ladowania , jak odpalasz auto to bez gazu czy z gazem? bo jezeli odpalasz bez gazu i auto chodzi dobrze i po dodaniu swiruje to moze masz brudne przepustnice sprobuj je przeczyscic to nigdy im nie zaszkodzi a jedynie pomoze. pozdrawiam