podczas jazdy zaswiecila sie kontrolka smarowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marian__
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 21:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

podczas jazdy zaswiecila sie kontrolka smarowania

Post autor: marian__ » sob maja 26, 2007 23:49

witam.
moj proiblem polega na tym iz dzis jechalem do trzebnicy i na pewnym odcinku zaswiecila sie kontrolka smarowania i musialem stanac, ale jak sprawdzilem stan oleju to byl oki miedzy min a max. a jak juz wracalem to bylo juz oki. nie wiem co mu odbilo bo do tej pory bylo oki. prosze was o pomoc bo sam nie wiem czemu takie cos moglosie stac



Awatar użytkownika
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR

Post autor: spajrek » sob maja 26, 2007 23:55

Może jak podjeżdżałeś tam pod górkę w okolicy Wysokiego Kościoła (podjazd jest tam dość stromy) olej mógł się przelać i kontrolka się zaświeciła. Nie wiem czy dobrze kombinuje albo coś z czujnikiem.


[b]GOLF GTi W12 650PS[/b]
[img]http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/golfie_gti_concept_side_1638564.JPG[/img]

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz maja 27, 2007 03:25

spajrek może mieć rację, na wysokim kościele jak i na innych górkach trzebnickich może się to zdarzyć, jeśli dodać do tego wiek auta i zyżycie choćby panewek(nie to graniczne ale jakieś tam zużycie), do tego lepkość oleju rozgrzanego który łatwiej przeciska się przez powstałe w wyniku wieku silnika luzach i chwilowy brak oleju(powstały w wyniku pochylenia auta na wzniesieniu i przelania się oleju w inną część miski) takie zapalenie się kontrolki jest możliwe nawet w sprawnym choć już starym silniku(wystarczy,że jeden z czujników ciśnienia np. górny zanotuje zbyt niskie ciśnienie i kontrolka alarmuje kierowcę)
pozdrawiam nowego dolnoślązaka


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » ndz maja 27, 2007 12:27

mialem kiedys 1,3 akcja byla typu na prostej zapalala sie kontrolka oleju i sygnal dzwiekowy
zmienilem najpierw olej lipa to samo wiec poszla pompa oleju do wymiany dalej to samo panewki stan idealny dodam 2 czujniki nowe dalej brzeczy i swieci po wladowaniu pare setek i wymianie kawalka instalacji doszedlem do licznika
tam wymienilem folie z drugiego i dalej to samo krew zalala mnie na maxa ale po dlugim namysle zmienilem w liczniku tyrystorek czy jak to sie nazywa znajduje sie w prawym gornym rogu licznika przykrecony srubka na plaski srubokret i wsadzony 3ma nozkami w folie licznika problem znikl a potem zmienilem silnik
pozdro

[ Dodano: 27 Maj 2007 13:11 ]
daj znac czy to to bede wiedzial ze na 1,3 to standard
pozdro


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » ndz maja 27, 2007 14:41

struna, mówisz o tym ?

Obrazek

jeżeli tak to jest to stabilizator napięcia :bigok:


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » ndz maja 27, 2007 15:45

Ja tez tak mialem. Znaczy czasami palila sie dioda od oleju i brzeczek bzyczal :) i u mnie byl to wadliwy styk przewodów od czujnika oleju.



Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wariacje kontroli układu smarowania

Post autor: mauro22 » ndz maja 27, 2007 18:27

Witam. Wczoraj miałem ten sam problem. Wracając z Wrocławia tuż przed Oleśnicą zaczęły się problemy w moim autku <golf2 II 1.6> dziać dziwne rzeczy a mianowicie kontrolka od smarowania zaczeła migać i włączył sięsygnał dźwiekowy. Po sprawdzeniu stanu oleju i stwierdzeniu że jest ok ruszyłem w dalszą drogę. W dalszym ciągu co pewien czas istniała powtórka z rozrywki. Po przyjechaniu do domu odczepiłem przewód od czujnika ciśnienia ooeju, przeczyściłem go i umieściłem go na swoim miejscu. Dzisiaj problem już nie wystąpił.


Jacek R.

Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » ndz maja 27, 2007 19:29

tak PGrzemek o tym pisalem elektronik mi podpowiedzial
pozdro


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 266 gości