Wszelkie możliwe przyczyny nierównych obrotów silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gumck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 15, 2006 12:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Wszelkie możliwe przyczyny nierównych obrotów silnika

Post autor: gumck » sob maja 26, 2007 15:55

Witam

Jakie sa mozliwe przyczyny nierównych obrotów silnika, o których słyszeliscie lub z którymi mieliście do czynienia? Podaje te które znam i które juz sprawdziem. Jesli macie jakies pomysły to piszcie. Pozdrawiam

- niesprawny silniczek krokowy
- lewe powietrze w strefie dolotowej



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » sob maja 26, 2007 16:13

Witam
Sprawdż dokładnie wąż (przewód) do wspomagania hamulca
Na pracującym silniku naginaj cały wtrysk,jeśli będą się zmieniały obroty
to uszczelka pod wtryskiem.
Andrzej.



david81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: david81 » sob maja 26, 2007 19:44

Może sonda lambda,pozdro


mk2 vr6 robi się ;-)

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » sob maja 26, 2007 20:13

Może sonda lambda,pozdro
no sonda to chyba niebardzo, silniczek krokowy jak najbardziej, łapanie lewego powietrza, czujnik położenia przepustnicy



bogus1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 26, 2007 11:05
Lokalizacja: Łaziska Ryb
Kontakt:

szarpanko

Post autor: bogus1984 » sob maja 26, 2007 20:17

może to być tak samo przepływomierz powietrza :kac:



Jarek123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:23
Lokalizacja: małopolska

spadające obroty

Post autor: Jarek123 » sob maja 26, 2007 20:17

podejrzewam z twojego opisu że przepustnica jest zaniczyszczona



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob maja 26, 2007 20:32

Nie jestem autorem tej listy ale może Ci to pomoże:

Silnik nie pracuje regularnie na biegu jałowym lub gaśnie.

1. Zanieczyszczenie lub woda w układzie paliwowym.
2. Uszkodzoną przepona lub nieszczelne zaworki pompy paliwa.
3. Niedomagania gaźnika:
- zanieczyszczenie dysz lub kanałów,
- "przelewanie" gaźnika wskutek zbyt wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej,
- zasysanie "fałszywego" powietrza przez luzy w ułożyskowaniu osi przepustnic.
- niesprawność zaworu hamowania silnikiem
4. Rozregulowanie, zużycie układu wtryskowego
5. Niewłaściwa regulacja układu biegu jałowego.
6. Niewłaściwe ustawienie zapłonu
7. Zużyte lub zanieczyszczone świece zapłonowe
8. Uszkodzona cewka zapłonowa.
9. Niedomagania rozdzielacza zapłonu;
- zanieczyszczone styki przerywacza,
- zbyt mały odstęp między stykami,
- zużyte krzywki lub nadmierny luz boczny,
- uszkodzony opornik przeciwzakłóceniowego
10. Zły stan, wilgotne przewody wysokiego napięcia.
11. Niewłaściwe ustawienie kąta wtrysku.
12. Nadmierne luzy zaworów.
13. Nadmierne zużycie głównych elementów silnika (zaworów, krzywek wału rozrządu lub łańcucha napędu wału rozrządu, tłoków z pierścieniami).
14. Popękane oringi od wtryskiwaczy (lewe powietrze)


pozdro


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
PiotrekGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 17:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

dd

Post autor: PiotrekGT » sob maja 26, 2007 20:38

a czy te przypadki sa opisane dla przypadku kiedy silnik jest zimny raz zgasnie gdu nabierze tempeartury po ponownym odpaleniu nic sie niedzieje niezgasnie :) az do mometku kiedy odstawie go na jakis czas (ostygniecie silnik) i sytuacja sie powtarza znowu:/ wymienilem silniczek krokowy palec filtr paliwa co jeszcze mam robic naprawde juz niemam nerwow :/



fredy1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 10:16
Lokalizacja: Wielkopolskie

Post autor: fredy1 » sob maja 26, 2007 23:30

dołączam sie do teamtu ja mam to samo tylko w odwrotna strone jak silnik zimny pracuje rowno jak cieply zaczyna swirowac raz przebiera raz podnosi jakby sonda ale wymienilem:
kable
swiece
kopulke+palec
sonde
robilem uszczelke pod glowica
silnik krokowy wymieniony
instalacja sprawdzona jest OK
uszczelka wtrysku i reszta w kolo sprawdzone OK
wszystko w jak najlepszym porządku

zostal jeszcze tylko KOMPUTER?? czy to moze byc to pomozcie bo juz tez nie mam sily:)



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz maja 27, 2007 09:44

Kiedyś ktoś pisał, że za pracę rozgrzanego silnika odpowiada też czujnik Halla...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
PiotrekGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 17:00
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

g

Post autor: PiotrekGT » ndz maja 27, 2007 11:16

ja mam problem nastepujeacy silnik pracuje oki jak jest zimny 1 tys obrotow natomiast w momecie zagrzania gasnie traci obroty i pada przekrecam luczyk odpalam i jest wszystko oki 9 set obrotow co to moze byc ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 236 gości