migajaca kontrolka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » pt maja 25, 2007 23:32

Ale jak glowica byla robiona to wszystko chyba w niej ok.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob maja 26, 2007 15:06

jaki miałes wczesniej olej??mi po zmianie z lotosa na castrola też tak sie dzieje czasami.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Kontrolka oleju

Post autor: mauro22 » sob maja 26, 2007 16:49

Witam. Mam podobny problem w silniku 1.6 LPG. Z tego co znalazłem w sieci wynika:
- Po pierwsze należy sprawdzić olej. u Mnie to zczęło się dziać po wymianie oleju z Orlen Clasic na Platinum. Ten drugi ma więcej składników myjących silnik przez co rozpuszcza zalegające tam osady.
- Po drugie należy sprawdzić filtr oleju. Są typy które nie najlepiej współpracują z silnikami VW.
- Po trzecie należy zwrócić uwagę na temperaturę pracy silnika. Możliwe coś dzieje sie z układem chłodzenia przez co temperatura pracy wzrasta a tym samym olej staje się mniej lepki.


Jacek R.

Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » sob maja 26, 2007 19:00

Witam,

Proponuję pojechać do jakiegos warsztatu i sprawdzić cisnienie oleju.
Nie wiem czy tak jest w kazdym silniku, ale w moim 1.9 TDI jest norma, ze na nagrzanym, przy 2000 obr/min powinno wynosic minimum 2 bary.
Lampka oleju zapala sie przy duzo nizszym cisnieniu (ponizej 1 bar). Wiec jesli czujnik dziala dobrze, to jest fatalnie niskie cisnienie- duzo nizsze niz norma !!

Niezwlekalbym ze sprawdzeniem tego- moze "cisnienie ucieka" przez panewki ???



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz maja 27, 2007 08:21

Artur_GTD, też nie dawno remontowałem silnik i też zaczeła mi migać kontrolka w moim przypadku uwalony był czujnik oleju, wykręciłem go i w sklepie dobrałem taki jak trzeba. W JR jest czarny na 1 wtyk i z tego starego czujnika musisz zczytać parametry.
Może też być słaby filtr oleju, kilka razy miałem tak przy Filtronie, teraz używam Mann'a.
Również może wina leżeć po stronie oleju, często gęsto tak się dzieje przy Lotosie albo przy przechodzeniu z danej marki na inną albo z mineralnego na półsyntetyk.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości