Jaka bezpieczna moc ze 110PS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Kaktus_dj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
Jaka bezpieczna moc ze 110PS
witam
Zamierzam zakupić w najbliższym czasie Mk4 110KM( AVG o ile sie nie myle)
Chciałbym go w miarę bezpiecznie zmodyfikować do 150KM i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mógłbym to zrobić.
Wyczytałem ze chip może podnieść moc do 142KM ale czy taka moc na samym chipie nie wpłynie negatywnie na żwytność silnika?
Ile może dać wymiana wtrysków z jednostki 130 KM?
Jakie mogą być koszty takiego zwiększenia mocy do tych 150KM, i jakie inne metody byście proponowali?
Wiem że podobne tematy są na forum,ale proszę o konkretne odpowiedzi.
Pozdrawiam
Zamierzam zakupić w najbliższym czasie Mk4 110KM( AVG o ile sie nie myle)
Chciałbym go w miarę bezpiecznie zmodyfikować do 150KM i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mógłbym to zrobić.
Wyczytałem ze chip może podnieść moc do 142KM ale czy taka moc na samym chipie nie wpłynie negatywnie na żwytność silnika?
Ile może dać wymiana wtrysków z jednostki 130 KM?
Jakie mogą być koszty takiego zwiększenia mocy do tych 150KM, i jakie inne metody byście proponowali?
Wiem że podobne tematy są na forum,ale proszę o konkretne odpowiedzi.
Pozdrawiam
nie wpłynie jak bedziesz stosował się do zasad eksploatacji , wymiana co 10tys, na zimnym nigdy but, po bucie z 1 minute niech chodzi na jałowym,Kaktus_dj pisze:chip może podnieść moc do 142KM ale czy taka moc na samym chipie nie wpłynie negatywnie na żwytność silnika?
o ile wiem to 130 to pd a nie pompa wiec tam nie ma wtrysków tylko pompowtryskiwacze chyba ze weźmiesz naprzykład z audi
koszt do 1500 chip
moglbys siegnac po 170 ale wtedy ic i nowe turbo wieksze pompki , koszt duzy wiec lepiej juz kupic taki 170km
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
Re: Jaka bezpieczna moc ze 110PS
142KM na seryjnej turbawce moze byc meczace dla niej. Predziej okolice 135-140.Kaktus_dj pisze:witam
Zamierzam zakupić w najbliższym czasie Mk4 110KM( AVG o ile sie nie myle)
Chciałbym go w miarę bezpiecznie zmodyfikować do 150KM i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mógłbym to zrobić.
Wyczytałem ze chip może podnieść moc do 142KM ale czy taka moc na samym chipie nie wpłynie negatywnie na żwytność silnika?
Ile może dać wymiana wtrysków z jednostki 130 KM?
Jakie mogą być koszty takiego zwiększenia mocy do tych 150KM, i jakie inne metody byście proponowali?
Wiem że podobne tematy są na forum,ale proszę o konkretne odpowiedzi.
Pozdrawiam
Po zmianie turbawy i intercoolera mozna pod 150KM sie szykowac ale wiecej wtryski nie podleja. Nastepnie wieksze wtryski i pompa i ok 170=180KM w zaleznosci od turbawki. Pozniej to gt22 i heja peka 200KM lekkim dmuchem.
Uwazam ze dobrze zestrojone 170-180KM to piard dla tego motorka. Oczywiscie osprzet musi byc adekwatny.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Passat ma inna konstrukcje skrzyni. A tutaj mowa o silniku poprzecznym. Spokojnie polosie 200KM wytrzymujainspire pisze:przy 200kucach rwią się półośki znam taki przypadek pasata, ja u siebie mam prawie 150 i zastanawiam sie nad 170-180 czy kiedyś jak mnie coś weźmie i będę ostro butował silnik i zawias nie wyjdzie bokiem. Ja jak chcę adrenaliny to wsiadam na swoje 2 kółka

Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
jak będziesz spokojnie jeździł to spalanie będzie niższe ja potrafię na trasie zejść do 4.2 przy PSJ ( czytaj *#cenzura#* Styl Jazdy) a jak butuje lub jade 200 to mam max 7,5 więcej nie widziałem na dluższym odcinku więc i tak nieźle bo przejedź się dowolną benzyna 200km/h z komputerem i zobacz ile pokaże, włos się jeży , ja miałem okazję stilo jeździć w benzynie
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości