przy skrecaniu kierownica silnik gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

przy skrecaniu kierownica silnik gasnie

Post autor: zaba84 » sob maja 26, 2007 18:28

Witam, mam taki problem, chodzi o to ze przy zapalonym silniku czy stoje w miejscu czy ciut podjezdzam i skrecam kierownica to silnik mi potrafi zgasnac, Wiem ze pompa wspomagania jest napedzana od silnika i musi byc zaduze obciazenie chyba na silnik i gasnie ale nie jestem pewny czy to to, Co to moze byc? o co tu chodzi?? Z gory dzieki za pomoc...


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

david81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 16:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: david81 » sob maja 26, 2007 19:09

Witam!
posprawdzaj czy może kolumna kier.nie haczy o jakiś przewód od stacyjki,może w tym problem?rzeczywiście dziwna sprawa,pozdro


mk2 vr6 robi się ;-)

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob maja 26, 2007 19:25

a zapomnialem dodac ze jak skrecam kierownica to slysze jakby takie ciche bzyczenie czy cos takiego, to chyba od ompy wspomagania... :bajer:


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
el_tommo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 14:05
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: el_tommo » sob maja 26, 2007 22:12

Witam!
Też ta miałem po kupnie auta (wcześniej troszkę stało) wariowały wolne obroty (silniczek krokowy) i przy podkręceniu kół kiedy pompa wspomagania ma dość duży opór silnik potrafił faktycznie zgasnąć.

Pojeździłem kilka tygodni, silniczek krokowy się rozruszał, obroty się wyrównały i teraz nie gaśnie.


Witam Wszystkich i Pozdrawiam!!!

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob maja 26, 2007 22:22

zaba84 pisze:Wiem ze pompa wspomagania jest napedzana od silnika i musi byc zaduze obciazenie chyba na silnik i gasnie ale nie jestem pewny czy to to
w zasadzie odpowiedziałeś sobie na pytanie



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » sob maja 26, 2007 22:23

Takie bzyczenie to pompa wspomagania, sprawdź czy masz odpowiednią ilość oleju, sprawdź czy nie masz czujnika w pompie wspomagania (etka pisze że nie ma ale sprawdź bo już raz się naciąłem że etka mówiła co innego) jeśli masz to może jest walnięty bo to on przekazuje do kompa sygnał jeśli jest za małe ciśnienie i podwyższa obroty, a jeżeli nie masz to znaczy że pompa przy skręconych kołach jest tak obciążona że silnik nie daje rady a może masz jałowe obroty za niskie?


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

szgr35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw maja 17, 2007 21:09
Lokalizacja: tarnów

Post autor: szgr35 » sob maja 26, 2007 22:40

mam to samo , wspomaganie ciagnie z obrotów silnika jezeli te sa niskie to silnik ci zgasnie, podkrec obroty



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz maja 27, 2007 03:40

jedyna rada to podkręcić obroty, mozna by co prawda zmniejszyć ciśnienie zaworu maksymalnego pompy ale wtedy zmniejszymy siłę wspomagania, niestety piszę z poza domu i nie mogę sprawdzić czy w pompie wspomagania golfa można to ciśnienie zmniejszyć-piszę o tym bo możliwe,że jest zbyt wysokie ciśnienie otwarcia zaworu maksymalnego(bezpieczeństwa), a co za tym idzie zbyt wielki pobór mocy obciążonej pompy-jakby co to wal na PW-w niedzielę wieczorem powinienem już być w domu i zobaczę czy jest opcja regulacji zaworu maksymalnego-może coś da się zrobić


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » ndz maja 27, 2007 11:55

a wiec tak panowie obroty silnika sa ok 800 jest chyba ok, mnie zawsze silnik mi gasie tylko przewaznie jak jest juz troche rozgrzany, pompa wspomagania jak skrecam to dzinie bzyczy tak troche glosno, plyn jest od wspomagania, ale dzis jeszcze sprawdze czy zeczywiscie nie mam tam zadnego czujnika...... tak myslalem nad tym i wymyslilem ze pompa wspomagania moze juz byc zajechana, jak juz sie troche rozgrzeje silnik i wiadomo ze pompa tez troszke to chyba sie przyciera moze na lozyskach albo gdzies tam, hmmm.. jak myslicie moze wymienic pompe?? albo moze spuscic caly plyn i zalac czegos na przeplukanie bo moze zaizdziala jest w srodku i jakies parchy gdzies cos przytykaja..?? hmmm, sam juz nie wiem....


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 27, 2007 20:16

zaba84 pisze:jak myslicie moze wymienic pompe??
jeśli silnik jest prawidłowo wyregulowany to nie powinien gasnąć od oporu wspomy, chyba w momencie całkowitego zatarcia się jej łożyska (bo potem pasek się spala i dalej silnik chodzi normalnie). Czyli uważam że coś sie dzieje ze sterowaniem silnikiem. Za uboga mieszanka, dziura w dolocie, pod wtryskiem, w serwie hamulca itp.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz maja 27, 2007 20:21

Masz źle wyregulowany zapłon (prawdopodobnie za duże wyprzedzenie) lub uszkodzony silniczek krokowy.



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » pn maja 28, 2007 17:56

yhy, czyli jak to to chyba zostaje zaplon, jest za pozny, bo smierdzi mi z wydechu benzyna, i mam wrazenie jak by auto miao mniej mocy, i nieraz rano mam problem z zapaleniem musze troche pokrecic rozrusznikiem... ostatnio probowalem lekusko wyprzedzic zaplon ale chyba aparat sie zapiekl.... czyli zostaje mechanik..:/


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 203 gości