Jaki pasek do alternatora mkII 1,3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki pasek do alternatora mkII 1,3
Witam mam nastepujasy problem( pomijajac ze jestem po kilku głębszych sesese ) zerwał mi sie pasek od alternatora. Mam mkII i silnik 1,3 czyli pasek napedza tylko alternator, zadiabla niewiem jaki matam być pasek , przymeirzalismy założyłem jakis inny niby na długosć pasuje ale ślizga sie i kopci, jak zaciągne mocno to niepiszczy ale po jakims czasie znowu to samo, no w sumie do wczoraj, zaczoł piszcześ, a jak dawałem po obrotach to przestawał, w pewnym momecie zapiszczał to ja mu po garach i za chwilke cichy stuk i cisza przestał piszczec. Tylko ze po kilku kilometrach kapłem sie ze ten stuk to był ostatni dźwiek mojego paska który exmitował sie z autka. I teraz mam problem bo niemoge znaleźć info jaki to ma byc pasek. Byłęm dzis w kilku tanich sklepikach za paskiem i sułyszałem cudowny text " na zamówienie" qrzce jakby to był jakis rarytas z dalekich krajów.
;P
jedz do normalnego porzadnego sklepu, to zaden rarytas, jak mialem 1.3 jakos od reki mieli, ja zaopatrywalem sie w Intercarsie.. nie pamietam symbolu,
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
mialem zwykły klinowy, pojeździlem an nim miesiac, na poczatku piszczał, potem go naciagłem mocniej i przestał. Ostatnio zaczoł przy ruszaniu i zcasem przy hamowaniu silnikiem, aż sie zerwał nawet neiwiem kiedy. Czasem silnik wpadał mi w wibracje, niewiem czy zcasem cos neijest z nim nietak, koło pasowe troszke bije tak ze jak pasek był troszke luźniejszy to idać było ze raz jest naprżony a raz luźny. Mam nadzieje zę to jest tylko wina koła a nie wału. Choć wydaje mi sie ze wał gdyz na biegu jałowym słychać odgłosy dochodzace od koła pasowego takei jakby szuranie momentami
Natomiast pomierzyłem sobie i pasek do mkII 1,3 MH to 630-650mm/10mm
Natomiast pomierzyłem sobie i pasek do mkII 1,3 MH to 630-650mm/10mm
;P
wg ETKI pasek do 1,3 to 9,5x675mm, numer 052 903 137F
w cenniku intercars widnieje tylko oryginal w cenie ok 40 zl...
PS: jesli bedzie szerszy, to mozliwe, ze powinien byc troszke dluzszy..
pozdrawiam
w cenniku intercars widnieje tylko oryginal w cenie ok 40 zl...
PS: jesli bedzie szerszy, to mozliwe, ze powinien byc troszke dluzszy..
pozdrawiam
AUDI 80 AVANT 1.9TDI, 1994, 1Z - bez virusow, chwilowo brak podlaczania do sieci...
&
VW GOLF GTD mk1, 1.6TD, 1982, CY - odporny na virusy, wbudowany fabrycznie firewall...
&
VW GOLF GTD mk1, 1.6TD, 1982, CY - odporny na virusy, wbudowany fabrycznie firewall...
ja zrobilem kolo 40-55 i znów zaczyna piszczeć, dociagne go, zobaczymy jak długo pociagnie, jaks ie zerwie to chyba bee musiał zmienic koło pasowe. ( jak jeźdzłem bez paska to z okolic koła pasowego wydobywałs ie dźwiek zbliżony do chrobotania, a jak jest pasek to go niema, czy to łozusko wału ?)
;P
tylko co mają łozyska z alternatora, jak niema paska i alternator wogóle niepracujem . Wczoraj go podciagnołem bo był już dosc luźny, zobaczymy dzisiaj. Ojciec ma CC700 ( tzw. ciapek) skubaniec ma pasek o wiele luźniejszy niż ja i u niego wcale niepiszczy i ładowanie jest nonstop. Czy ktos sie orientuje ile takie koło pasowe moze kosztować ?
;P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości