Kopci na niebiesko jak jest zimny co to moze byc???????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na niebiesko jak jest zimny co to moze byc???????
Witam posiadam golfa 3 1.9 GTD
mam taki problem natomiast rano gdy zapale samochod i wyjade nim na droge kopci mi na niebiesko (ALE NIE ZAWSZE)po osiagnieciu temperatury 70 stopni przestaje i jest spokojnie.Bylem z tym u kilku mechanikow sprawdzali mi weza od turbiny i jest sucho wiec ona napewno nie przepuszcza olejuw dwie strony! samochod nie byl przegrzany powiedziano mi ze to beda na 99% uszczelniacze ze mogl sie zrobic nagar na zaworze lub tez od starosci mogly sie rozleciec!ciekawym zjewiskiem jest ze 2-3 dni mi kopci nastepuje przerwa (Rano jak wyjade jest normalnie tak jak powino byc zero dymka niebieskiego) i po jakims czasie znowu tak kopci na niebiesko!prosze o specow z forum o pomoc bo niewiem czy zabierac sie za sprawdzanie uszczelniaczy czy czego to moze byc wina??A i jeszcze jedno to nie jest wina paliwa bo smierdzi spalonym olejem takze paliwo odpada na 100%!Pierscienie olejowe tez sa dobre!!Prosze o pomoc Pozdrawiam wszystkich z forum
mam taki problem natomiast rano gdy zapale samochod i wyjade nim na droge kopci mi na niebiesko (ALE NIE ZAWSZE)po osiagnieciu temperatury 70 stopni przestaje i jest spokojnie.Bylem z tym u kilku mechanikow sprawdzali mi weza od turbiny i jest sucho wiec ona napewno nie przepuszcza olejuw dwie strony! samochod nie byl przegrzany powiedziano mi ze to beda na 99% uszczelniacze ze mogl sie zrobic nagar na zaworze lub tez od starosci mogly sie rozleciec!ciekawym zjewiskiem jest ze 2-3 dni mi kopci nastepuje przerwa (Rano jak wyjade jest normalnie tak jak powino byc zero dymka niebieskiego) i po jakims czasie znowu tak kopci na niebiesko!prosze o specow z forum o pomoc bo niewiem czy zabierac sie za sprawdzanie uszczelniaczy czy czego to moze byc wina??A i jeszcze jedno to nie jest wina paliwa bo smierdzi spalonym olejem takze paliwo odpada na 100%!Pierscienie olejowe tez sa dobre!!Prosze o pomoc Pozdrawiam wszystkich z forum
Ostatnio zmieniony śr maja 23, 2007 13:22 przez Matii1986, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzylu, no tak to skoro mi raz kopci a raz nie to wyglada na to ze raz mam cisnienie a raz nie w tej turbinie skoro tak mi piszesz!jak by puscily uszczelniacze na turbie to caly czas by kopcil!!i raczej stawiam na zaworowe poniewaz roznie moze sie ulozyc na zaworze ten uszczelniacz a pozatym niewiadomo czy nie zrobil sie nagar! co masz na mysli z ta odmoa?? Pozdrawiam
A w jakim stanie masz świece żarowe ?? Diesel ma to do siebie, że jak jest zimny silnik to ma prawo dymić na niebieko. Nie będę szukał swoich wszystkich notatek ze szkoły, ale jeśli dymienie na niebiesto występuje przy rozruchu zimnego silnika i ustępuje po jego rozgrzaniu to nie ma sie czego bać silnik jest sprawny, tylko zainteresuj się świecami. Ja np. rano zawsze rozgrzewam je 2 - 3 krotnie przed odpaleniem i puści małego dymka i po chili jest wsjo wpożo
Art Leffe, zgarzam sie kolego z Toba ale jak wyjade na zimnym silniku to on zostawia takie dymy jak bys wysypal popiół z wiaderka a to jest nie normalne!wczoraj zostaly wymienione uszczelniacze dzisiaj wyjechalem samochodem i narazie jest spokuj jest tak jak powinno byc zobaczymy po dlurzszym czasie co bedzie sie dzialo Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 22:35
- Lokalizacja: Krynica
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 76 gości