Pomoc w zwiększeniu dawki powietrza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt maja 25, 2007 11:15

panowie nie przeceniajcie tego mbc. regulacja wg jest tak samo skuteczna.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » pt maja 25, 2007 18:54

Dzisiaj zakręciłem zawór do końca i nic sie nie zmieniło pompuje tyle samo i z taką samą prędkością rośnie i spada jak wcześniej. Chyba trzeba bedzie zainwestować w MBC mam nadzieje że odczuje różnice. Tylko mam pytanie czy przy MBC jak zmienie bieg na wyższy to będzie spadać cisnienie czy nie ?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt maja 25, 2007 18:59

maciek21wawa pisze:Tylko mam pytanie czy przy MBC jak zmienie bieg na wyższy to będzie spadać cisnienie czy nie ?
zawsze spada, bo maleje obciazenie silnika chwilowo.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

topik22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt lut 27, 2007 11:32
Lokalizacja: Gdańsk-Kolbudy

Post autor: topik22 » pt maja 25, 2007 22:31

a ja w moim 1 V dokrecilem turbine imbusem ze 2 obroty (wystaje jeszcze sruba z 8 mm), zkontrowalem, podkrecilem dawke o jakies 1/7 obrotu i wozik smiga jak nowy a moze nawet lepiej.Nie dymi, ladnie swiszcze zwor upustu, ciagnie jak smok od 1500/min tylko czuc ze na tej pompie w gornym zakresie brakuje paliwka.Ale i tak jestem zadowolony


Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » sob maja 26, 2007 00:39

SouleR pisze: zawsze spada, bo maleje obciazenie silnika chwilowo.
To jest sens zakładać MBC czy niebardzo ?



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob maja 26, 2007 15:04

maciek21wawa, samo zakręcenie zaworu ci nic nie da.musisz pokręcić śróbką od zwiększania cisnienia.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz maja 27, 2007 08:34

maciek21wawa, ja też mam 1V i w 1V były montowane turbinki KKK14 czyli malusie ale za to z małym lagiem. Ja tuning zacząłem od wywalenia kata bo w 1V były później założyłem pompe i tak dalej. Ty chcesz kręcić przy zwykłej pompie ale ona jest mało wydajna (tłoczek 8mm).
W twoim wypadku zaczekałbym z MBC bo KKK14 ma swoją regulację ciśnienia doładowania. Mi się wydaje że przesadziłeś z dawką paliwa. I ja bym zaczął najpierw od dawki powietrza a nie paliwa :) Wróć z ustawieniami dawki paliwa tak jak było napoczątku i popuść kontre na tej złotej kopułce przy turbo i imbusem teraz nie pamiętam ale wkręć o jakieś dwa obroty z kontruj i się przejedz !! Tak na marginesie gdzie wpiełeś wskaźnik doładowania ?? Ustaw ciśnienie doładowania na 0,9 bara i teraz delikatnie co jakieś 1\8 obrotu kręć dawką paliwa i testuj podczas jazdy czy kopci !! Ja usiebie ustawiłem tak że jak depnę gwałtownie puści chmure i ciągnie i nie kopci!! Pamiętaj że przy zwiększaniu paliwa ciśnienie też będzie się zwiększało u mnie po kręceniu dawką i optymalnym jej ustawieniu ciśnienie zwiększyło się do 1,1 bara.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » ndz maja 27, 2007 17:41

vw_vandal pisze:maciek21wawa, ja też mam 1V i w 1V były montowane turbinki KKK14 czyli malusie ale za to z małym lagiem. Ja tuning zacząłem od wywalenia kata bo w 1V były później założyłem pompe i tak dalej. Ty chcesz kręcić przy zwykłej pompie ale ona jest mało wydajna (tłoczek 8mm).
W twoim wypadku zaczekałbym z MBC bo KKK14 ma swoją regulację ciśnienia doładowania. Mi się wydaje że przesadziłeś z dawką paliwa. I ja bym zaczął najpierw od dawki powietrza a nie paliwa :) Wróć z ustawieniami dawki paliwa tak jak było napoczątku i popuść kontre na tej złotej kopułce przy turbo i imbusem teraz nie pamiętam ale wkręć o jakieś dwa obroty z kontruj i się przejedz !! Tak na marginesie gdzie wpiełeś wskaźnik doładowania ?? Ustaw ciśnienie doładowania na 0,9 bara i teraz delikatnie co jakieś 1\8 obrotu kręć dawką paliwa i testuj podczas jazdy czy kopci !! Ja usiebie ustawiłem tak że jak depnę gwałtownie puści chmure i ciągnie i nie kopci!! Pamiętaj że przy zwiększaniu paliwa ciśnienie też będzie się zwiększało u mnie po kręceniu dawką i optymalnym jej ustawieniu ciśnienie zwiększyło się do 1,1 bara.
Kata wywalilem i końcowy też. Zawór mam zakrecony na turbo i dawke leciutko teraz zwiekszoną wiec pompuje 0,9bara. Zamówilem już na allegro MBC i zobacze jakie będą efekty. Kabelek od ciśnienia wpiełem w kolektor ssacy za turbiną miałem tam zaślepiony otwór



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 28, 2007 08:04

maciek21wawa, ale ty te 0,9 bara uzyskałeś dużą dawką paliwa czyli masz więcej spalin czyli kopci !!! Zwiększałeś ciśnienie doładowania na tej kopułce z żebrami na turbo ??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » pn maja 28, 2007 15:48

vw_vandal pisze:maciek21wawa, ale ty te 0,9 bara uzyskałeś dużą dawką paliwa czyli masz więcej spalin czyli kopci !!! Zwiększałeś ciśnienie doładowania na tej kopułce z żebrami na turbo ??
Ja zakręcałem ten zawór w tej "gruszce" co sie luzuje oczkową wygiętą 10tką i imbusem wkręca. To o ten zawór chodzi, czy jeszcze jakiś inny jest? To zakręcony zawór mam na maxa a dawke lekko zwiększona i kopci teraz jak depne ostro takto nie kopci.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn maja 28, 2007 16:45

maciek21wawa, zakręc jeszcze zawór bezpieczeństwa.bo chyba nie masz zakręconego


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 28, 2007 17:00

Tak o to chodz i o to co pisze dawid018, ale dziwne umnie po 2 obrotach reagował znacząco ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » pn maja 28, 2007 22:06

dawid018 pisze:maciek21wawa, zakręc jeszcze zawór bezpieczeństwa.bo chyba nie masz zakręconego
No to ja nie wiem który to jest zawór ja zakręciłem ten co jest na fotce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn maja 28, 2007 23:37

maciek21wawa, zawór bezpieczeństwa jest przy tej grubej rurze od dolotu od turbiny.tak jest taka śróbka na plaski wkrętak.wykręć to,włoż w środek śróbke o długości ok 20mm i zakręć na maxa.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 23 gości