Witam.
Chciałbym się zapytać może ktoś już miał problem z MFA jak u mnie. A mianowicie. MFA w moim samochodzie raz działa a raz nie. Obecnie powiedziałbym że raczej rzadziej działa niż nie działa. Objawia się to tym że wskazówka obrotomierza chodzi w górę i w dół, czerwona dioda ciśnienia oleju miga, a poszczególne pozycje z MFA działają tylko przez chwilkę. Ostatnio miałem zdefektowany alternator i nie miałem ładowania, napięcie na akumulatorze było w granicach 10V, i jak się okazało przy tym napięciu MFA chodziło spokojnie. Gdy alternator jest sprawny napięcie wynosi u mnie pomiędzy 13 a 14V i MFA oraz obrotomierz szaleje. Zastanawia mnie fakt czy ma to jakiś związek. Czy w liczniku z MFA (1 wtyczka) jest jakiś element odpowiadający za napięcie podawane do licznika...?
Proszę o sugestie. Może ktoś ma taki licznik za rozsądne pieniądze.
Problem z MFA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
masy posprawdzaj i połączenia - przewody itp.....dokładnie i solidnie
potem kupuj licznik
może jakiś kondensator padł czy coś w środku w zegarze.....
potem kupuj licznik
może jakiś kondensator padł czy coś w środku w zegarze.....
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości