Pomoc w zwiększeniu dawki powietrza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Pomoc w zwiększeniu dawki powietrza

Post autor: maciek21wawa » czw maja 24, 2007 02:19

Witam mam taki problem gdy zwiększam dawke paliwa na pompie (bez grzybka) pojawia mi sie kopcenie. Jak mogę zwiększyć dawke powietrza żeby przestał mi kopcić. Mam silnik 1V, Turbo przy seryjnej dawce dmucha 0,5bara a jak zwiększe dawke to dmucha 0,9-1,0 bara.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw maja 24, 2007 07:52

jakie turbo?


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » czw maja 24, 2007 10:53

skoro ciśnienie ci się zwiększyło to turbo pompuje więcej powietrza niż normalnie,wiec wszystko powinno być oki,w niektórych dieslach nie da się zniwelować kopcenia przy większej dawce...a kopci Ci cały czas,czy tylko jak dajesz w palnik?


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » czw maja 24, 2007 17:52

turbo mam kkk a kopci tylko jak dam bardziej gazu, czyli nie da sie regulowac samej dawki powietrza? Przy zwiekszeniu jeszcze bardziej dawki paliwa pojawia sie wieksze kopcenie i dmucha 1,2bara



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw maja 24, 2007 18:59

da sei ziwkesyzc sama dawke powietrza kkk i cos tam jeszcze musi pisac bo samo kkk nic nikomu nie mowi...


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » czw maja 24, 2007 21:49

tomcio pisze:Będzie dmuchać bo masz więcej spalin jak zwiększasz dawkę, zwiększ ciśnienie zaworem WG na turbinie a jak go nie masz to kup MBC a nie ty zwiększasz powietrze zwiększając dawkę paliwa, tak to nie.
Zaworek mam ale mam jeszcze jedno pytanie czy jak kupie MBC to musze zakrecac zawór na turbo czy wystarczy samym MBC regulowac? Turbo mam kkk14



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw maja 24, 2007 22:35

wydaje mi sie ze najlpiej zakrecic(bo z odkreconym i mbc to bezsens chyba) to wtedy nie bedzie sie uchylal i wypuszcal powietrza przez co turbo szybciej sie bedzie wkrecac a wszystkim MBC bedzie sterowal a WG stanie sei niepotrzebny(MBC zastapi WG)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw maja 24, 2007 23:06

A jeżeli zawór na turbinie jest odkręcony na maxa, do oporu , to czy efekt szybszego przyrostu ciśnienia będzie taki jak po założeniu MBC? Nie chodzi mi o max ciśnienie .


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » czw maja 24, 2007 23:44

Poczytałem troszke o MBC i jak sie go wyreguluje np do 1,2bara to wtedy puszcza dalej powietrze do zaworu a skoro zawór trzyma mi ciśnienie 1,2bara i go nie wypuszcza póki nogi z gazu nie zdejme wiec chyba nie musze sie bawic zaworkiem tylko wystarczy wyregulowac MBC, czy dobrze myśle ??

PS. Ile moge dać max ciśnienie żeby nic sie nie działo z silnikiem ??



Awatar użytkownika
maciek21wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: maciek21wawa » pt maja 25, 2007 09:51

tomcio pisze:Nie rozumiem, masz zawór WG z regulacją to po co chcesz MBC montować? Zakręć imbus do końca, poluzuj pół obrotu i zakontruj, przejedź sie i zobacz co i jak, popraw jeśli bedzie trzeba, wkręcając zwiększasz ciśnienie.
Dobra czyli jak zakrece troche ten zawór to szybciej turbina będzie pompować, i czy po zmianie biegu na wyższy bedzie odrazu wieksze cisnienie turbo?



wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » pt maja 25, 2007 10:57

turbo bedzie pompowac wiecej ale do szybkiego uzyskania pelnego doladowania jest potrzebny zawor MBC poniewaz zawor WG otwiera sie w momencie pelnego doladowania a nie stopniowo .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości