Zaolejona turbina...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Zaolejona turbina...

Post autor: diaz34 » czw maja 24, 2007 08:53

Wrzoraj zajrzalem pod swojego tdi i zauwazylem ze turbina i wokol niej jest wszystko w oleju,samochod ma przejechane ponad 300.000 zauwazylem tez ze ubywa mi oleju w silniku i wydaje mi sie ze to wina turbo ale z jednej strony kopa jeszcze ma takze chyba dobrze pompuje. Pomozcie bo wiem ze jest na tym forum paru konkretnych mechanikow. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 12:15 przez diaz34, łącznie zmieniany 1 raz.



KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » czw maja 24, 2007 11:11

Olej jest wokół turbiny na zewnątrz? czy w przewodach powietrznych? Jeśli tylko turbina jest po wierzchu upaprana mogą przepuszczać przewody olejowe. jeśli w dolocie masz mase oleju to niestety turbina jest już na wykończeniu i czas patrzeć za nową bądz regenerowaną. Przy przebiegu 300 tyś trzeba się liczyć z jej wymianą.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw maja 24, 2007 11:54

Regeneracja turobo ok 800 netto - niestety.
Jak w dolocie masz olej to uważaj czytałem o samorospędzaniu silnika poszukaj na forum może się to tragnicznie skonczyć.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw maja 24, 2007 12:11

Umyji przewody idace do intercoolera i , za jakis czas sprawdzisz czy turbo pusciło olej i wtedy trzeba bedzie wysupłac tak jak napisal zygimar, 800 zł.(zobacz do srodka przez otwur z boku , jak odkrecisz rure bedzie widac srodek)
Turbina moze dobrze pompowac , łopatki bedą ok ale puszczą uszczelniacze ale moze wtedy beda mniejsze koszty , musisz popytac w zakładch zaimujacych sie regeneracja spreżarek.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob maja 26, 2007 08:04

tzn turbo nie jest mokre tylko caly blok kolo niej i wydaje mi sie raczej ze to od turbo ale zaraz wjade na kanal i zrobie tak jak pisaliscie,pozniej wszystko napisze

[ Dodano: 26 Maj 2007 11:44 ]
przewody ktore doprowadzaja olej sa wlasnie mokre i turbo tez za olejone,odkrecilem ten wlot i czysto zero oleju,ale lepiej sie upewnic bo auto w przyszlym tygodnio jedzie do szweci na swojch kolach i na swojch tez ma wrocic:) to mnie gnebi ze kopci na niebiesko,moze nie tak bardzo ale to wkurza troche jak depne bardziej to na czarno znowu...



KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » sob maja 26, 2007 13:09

Jesli kopci na czaro pod obciążeniem to spoko tak ma być, nawet nówki dizle kopca przy pełnym bucie. Oczywiście nadmiar sadzy jest spowodowany przedawkowaniem paliwa, mozesz przeczyścić przepływkę, zmniejszyc dawkę paliwa, wymienić filtr powietrza, bądz wymienic wtryski bo stare zaczynają juz lać...



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob maja 26, 2007 22:33

Wszystko jasne, pojechalem do mechanika i okazalo sie ze olej zbiera sie minimalnie spod glowicy ale mowi ze to pryszcz w poruwnaniu z tym co moglo by byc z turbo w tym wypadku...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości