problem z niskimi obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
levi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw lut 17, 2005 20:46
Lokalizacja: ..:: 3MIASTO ::...
Kontakt:

problem z niskimi obrotami

Post autor: levi » ndz maja 01, 2005 14:45

Witam wszytkich i kolejny raz prosze o jakieś porady,sugestie
mianowicie jak ustwie mu niskie obroty takie jakie powinien mieć prawidłowo to mi trzesie sie jakby czegoś sie bał :rotfl: strsznie sie trzesie
czy to sprawa tylko regulacji czy poprostu mam coś w gazniku walniete
ogołem silnik nie rowno pracuje na niskich obrotach a wiecie ustwaić go na wyoskie to na paliwo by trzeba zarabiać milony hehehe



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz maja 01, 2005 19:35

Ja mam ten sam problem ale przy 1.3.W zimie dalem do fachowej regulacji no i ... przez 2 miechy bylo bajka.Nawet przy niskich temperaturach chodzil super i malo palil az tu bum.Ledwo co na wolnych chodzi,czesto gasnie a jak chodzi to bardzo nierówno.Jak sie troche ocieplilo to sam go zaczlem regulowac.I zyskalem troche.Po wykręceniu 5 obr,srubki z regulacji powietrza wskoczyl na wyzsze obroty i wyrownała sie praca,nastepnie obnizylem je srubka od wolnych i jak narazie mam spokoj.Pali ok 5,5/100.Pali fajnie tylko jeszcze ciut go telepie ale to juz ... .Mysle ze u Ciebie tez sie to ograniczy do regulacji.Taka wiosenna zmiana.Zas sie rozpisalem.Pozdro...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
levi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw lut 17, 2005 20:46
Lokalizacja: ..:: 3MIASTO ::...
Kontakt:

Post autor: levi » ndz maja 01, 2005 23:29

no tylko ze ja mam strowany elektronicznie ten typ strowany tzw 'ecotronic' według mnie chyba sam powinien sie dostwowac wiec wiosna nie powinna miec wpływu chyba ?? czy sie myle ??



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » pn maja 02, 2005 01:01

Ups.Niestety nie mialem jeszcze z takim do czynienia,aczkolwiek utrzymuje ze potrzebna mu dobra regulacja.Acha spotkalem sie tez z tym ze objaw taki równiez wystepuje przy złych swiecach(nietaka wartosc cieplna,nadmierne zuzycie,nie ten model)oraz przy peknietej gomie pod gaznikiem,mysle ze jest takowa u Ciebie.U kumpla w 1,6 przez tą gume mozna bylo ruszac gaznikiem i tez sie własnie silnik rzucal.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

str593

Post autor: str593 » pn maja 02, 2005 08:41

A mi wydawało się, że w gaźniku elektronicznym(masz pewnie silnik PN) można regulować tylko skład mieszanki. Niskie obroty reguluje specjalny regulator podciśnieniowo-elektroniczny współpracujący z komputerem. Czy się mylę?
Na ten temat dużo było na forum pisane.



Awatar użytkownika
levi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: czw lut 17, 2005 20:46
Lokalizacja: ..:: 3MIASTO ::...
Kontakt:

Post autor: levi » pn maja 02, 2005 23:57

Wiec była podstawa gaznika peknieta wyminiłem tom gume no i pomogło tylko teraz troszczke mi trzesie no i nawet na swiatłach zgasł ale chyba bede musiał linkom od gazu troche podniesc mu obroty tylko zeby mi wiecej wahy nie palił hehehe



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości