Dodatkowe czujniki do fabrycznego alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wireks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 07, 2007 00:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Dodatkowe czujniki do fabrycznego alarmu

Post autor: wireks » wt maja 22, 2007 11:31

Witam,

czy istnieje możliwość dołożenia do fabrycznego alarmu w Golfie 3 GTi czujnikow dodatkowych jak np czujniki ruchu ?



spray
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt paź 11, 2005 02:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: spray » wt maja 22, 2007 11:45

Nie wiem jaki jest tam alarm fabryczny w GTI, ale montowałem już kilka alarmów i z doświadczenia wiem, że zawsze można podpiąć dodatkowe czujniki. Od czujników zwykle odchodzą 3 przewody (tj. +, -, i sygnał wyzwalający), w niektórych odchodzą 4 (tj. +, -, pre-alarm (w alarmach z pre-alarmem) i sygnał wyzwalający). Wiec jak kupisz dodatkowe czujniki, to tylko podpiąć pod odpowiednie przewody i działa. Dodatkowo na czujnikach jest zwykle regulator czułości czujnika.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 22, 2007 17:13

Nie wiem czy fabryczny alarm ma wogóle jakieś czujniki oprócz krańcówek. Chyba po prostu musisz dołożyć sobie jakiś dodatkowy alarm i wybierzesz czujniki jakie chcesz (polecam mikrofalowy)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wireks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 07, 2007 00:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wireks » wt maja 22, 2007 17:26

A wiecei moze jakim sygnalem nastepuje wyzwolenie z takiego czujnika ? Bo jezeli wyzwolenie nastepowaloby sygnalem masy to wystarczyloby podpiac je pod czujniki otwarcia drzwi, wtedy alarm by sie wlaczal... dobrze mysle ?


Dieu me pardonnera. C`est son metier.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 22, 2007 17:33

Dobrze, niestety tyle już zakładałem a nigdy się nie zainteresowałem czy podaje masę czy plus, i jaki to jest amperarz, czy wystarczający żeby zamiast krańcówki wyzwolił alarm.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wireks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 07, 2007 00:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wireks » wt maja 22, 2007 19:53

Teoretycznie, nawet minimalny impuls powienien wystarczyc by zalaczyc alarm, czy kots ma mozliwsoc sprawdzenia co tam sie pojawia ?


Dieu me pardonnera. C`est son metier.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód.

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » wt maja 22, 2007 20:46

z tego co tera patrze na schemat to wydaje mi sie ze ja u siebie podlaczalem pod krancowke i bylo to sterowane - tzn ze po otwarciu drzwi pojawial sie minus na kabelku, ale reki odciac to sobie nie dam a teraz nie mam jak sprawdzic, ale na 85% to jest - :)

mozesz sobie kupic jakis dodatkowy czujnik, i podpiac go rownolegle, zeby wyzwalal impuls ujemny i bedzie git :), tylko trzeba by chyba jakas diode zastosowac czy cos,
ale teraz sprawdzilem jeszcze stary czujnik odarowo-ultradzwiekowy jaki mialem wczesniej zamontowany i z tego jak sobie go teraz podlaczylem to wylada mi na to ze to masa mi sterowalo bo w starym alarmie nie bylo tego gdzie podpiac to lecialo pod mase, takze nie wiem kwestia sprawdzenia jeszcze w kostce wychodzacej ze slupka u kierowcy w nogach , kolor chyba brazowo bialy
ale narazie nie mam jak bo auta ni ma


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 22, 2007 20:48

z krańcówki napewno jest minus, koledze chodzi o dodatkowy czujnik co będzie minus podawał po wznudzeniu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » wt maja 22, 2007 20:51

no to podpina ten czujnik pod ten sam kabelek co krancowka i gotowe
bo czujniki podaja raczej - , tzn ja tylko z takimi sie spotkalem,


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
wireks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 07, 2007 00:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wireks » wt maja 22, 2007 21:10

dokladnie chodzi o to co podaje ten czujnik ruchu, czy jest to + czy tez - bo jezeli minus to pod krancowke i sprawa rozwiazana :)


Dieu me pardonnera. C`est son metier.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód.

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » wt maja 22, 2007 22:12

w starym czujniku , jak i teraz w nowym podaje mi -


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » wt maja 22, 2007 22:38

minus podaje, ja mam tak podpiete ze pod wejscie z krancowek podpiete jest wyzwalanie z centalki czujnikow

[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 22:39 ]
tylko trzeba zapodac diode bo mailem numer taki ze jak sie ruszalem w aucie to mi sie swiatelko zapalalo:]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
wireks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn maja 07, 2007 00:16
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wireks » śr maja 23, 2007 09:47

no wlasnie i mi sie tez wydaje ze bedzie sie zapalac, mozESZ MI JAKOS schematycznie wyrysowac jak trzeba taka diode podlaczyc ? i jaka ?


Dieu me pardonnera. C`est son metier.
Bóg mi wybaczy. To jego zawód.

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » śr maja 23, 2007 10:03

koledzy gdzie jest centralka od fabrycznego alarmu> i jak ją wyłączyć? prosiłbym jakis dokładny opis bo mam alarm dodatkowy a ten fabryczny coś fiksuje. tylko mam nadzieje że ten dodatkowy nie jest podłączony pod ten fabryczny


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 151 gości