Przekaznik numer "1" do czego jest?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Przekaznik numer "1" do czego jest?

Post autor: PIT_BULL » wt maja 22, 2007 22:25

jak w temacie do czego jest przekaznik numerkiem 1 oznaczony? taki szary w skrzynce na samej gorze nad wszystkimi luzem! silnik ABS 1,8 golf III variant!!pilne a dlaczego zobaczcie w tym temacie:(
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98770


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » wt maja 22, 2007 22:38

w moim RPku ten przekaznik odpowiada za podgrzewanie tego jeza w kolektorze, tez mi strasznie pstykal ale zaczynal tylko w czasie jazdy na goracym juz silniku. Okazalo sie ze czerwony czujnik jest w kruccu jest do wymiany. To on steruje tym wlasnie przekaznikiem.
Ja zadalem podobne pytanie na forum i kotos mi jeszcze odpisal ze ten przekaznik moze byc od ABSu jesli sie taki posiada. Ja posiadam ale na pewno ten przekaznik u mnie nie sterowal ABSem



Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » wt maja 22, 2007 22:41

a ja mam ABS ale od tego napewno nie bedzie bo ABS nie dziala mi juz dlugo a autko chodzilo pozatym co ma abs do przerywania,falowania obrotow zalewania sie itp!no nie?:( pozatym to golf 3 a nie 2


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » wt maja 22, 2007 22:45

kolega ma racje przekaznik nr 1 steruje tylko i wyłacznie podgrzewaczem kolektora (jeż) polaczony z czerwonym czyjnikiem termicznym ktory rozlacza jeza gdy woda osiagnie ok 60 st a od abs to przekazniki 78 79


przemek-0401

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » wt maja 22, 2007 22:49

Tysia pisze:kolega ma racje przekaznik nr 1 steruje tylko i wyłacznie podgrzewaczem kolektora (jeż) polaczony z czerwonym czyjnikiem termicznym ktory rozlacza jeza gdy woda osiagnie ok 60 st a od abs to przekazniki 78 79
ale panowie czy w mk III tez do tego jest? jesli mam wtrysk to mam jeza? wtrysk jednopunktowy! albo km III to sie nie tyczy? bo co ma jez do przepustnicy?jak u mnie cyka ten przekaznik to faluja opbroty przygasaja swiatla, czase wkreca sie na 3000 i wyzej zalewa sie pedal gazu sam idzie do podlogi itp!:(
Ostatnio zmieniony wt maja 22, 2007 22:50 przez PIT_BULL, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » wt maja 22, 2007 22:50

w tym przypadku to golf 2 czy 3 to niczym sie nie roznia

[ Dodano: 22 Maj 2007 22:52 ]
czy ten przekaznik nr 1 masz zaraz nad skrzynką tak po lewej?


przemek-0401

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » wt maja 22, 2007 22:53

tak ! nie jest tak jak inne w tej calej plycie tylko na osobnym gniezdzie i jeszcze jedno ja mam tylko jeden czujnik temmp, na tym kroccu przy glowicy


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » wt maja 22, 2007 22:58

tak 100% ze masz jeza i dla tego ten przekaznik jest osobno na gorze bo przy gazniku jest on w dolnym prawym rogu ale ty masz tam przekaznik od pompki paliwa 53 lub 67 wiec nr 1 musieli dac tam gdzie go masz


przemek-0401

Awatar użytkownika
PIT_BULL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 04, 2005 01:17
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: PIT_BULL » wt maja 22, 2007 23:01

Tysia pisze:tak 100% ze masz jeza i dla tego ten przekaznik jest osobno na gorze bo przy gazniku jest on w dolnym prawym rogu ale ty masz tam przekaznik od pompki paliwa 53 lub 67 wiec nr 1 musieli dac tam gdzie go masz
no wiec co bedzie uszkodzone ?tysia prosze przeczytaj temacik (krotki kilka postow) ten ktory podalem link w 1 poscie i powiedz co moze byc czy ten czujnik temp czy cos innego ale zwiazane z przekaznikiem 1
Ostatnio zmieniony wt maja 22, 2007 23:03 przez PIT_BULL, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » wt maja 22, 2007 23:03

jesli to jest od jeza to wyciagnij przekaznik, odpal silnik i sie przejedz zobaczysz czy pojawia sie klopoty z obrotami i zalewaniem. Bez przekaznika od jeza mozna jezdzic i nic sie nie stanie, (moze na zimnym silniku byc problem z obrotami ale na cieplym juz na pewno nie bo plyn przejmuje role podgrzewania i jez jest wyl.) ja tak zrobilem dopuki nie kupilem nowego czujnika.
Ostatnio zmieniony wt maja 22, 2007 23:12 przez eidos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » wt maja 22, 2007 23:11

dokladnie tak mozesz sprawdzic a przygasanie swiatel i falujace obr to wina tego czujnika poniewaz jez pobiera duzo pradu wiec jak czyjnik ci swirowal tak zatym szedl spadek napiecia odczuwalny dla obrotow silnika


przemek-0401

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt maja 22, 2007 23:17

masz tu rozpiskę skrzynki :bajer:

Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości