Strasznie telepie silnikiem, falowanie obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » pn maja 21, 2007 08:56

troche krótkie te logi

co moge powiedzieć kanał 011
pozycja z actual MAP 2007,6 wobec wymaganych 1822,8 na granicy przeładowania (może sztanga od gruchy sie zacina lekko albo N75)

reszta na podstawie tego co jest ok

następnym razem rób logi od 1500obr/min (gaz w podłoge) do zamkniecia obrotomierza



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 21, 2007 15:21

TomTDI pisze:następnym razem rób logi od 1500obr/min (gaz w podłoge) do zamkniecia obrotomierza
hihi pierwszy raz robiłem sam logi :bajer:
reszta na podstawie tego co jest ok
:D

Powiedźcie mi jeszcze dlaczego od 150km/h ciężko mu się rozpędzić :?:



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » wt maja 22, 2007 12:20

Po przekroczeniu 2000obr moment spada a opór powietrza rośnie.


Może przepływka ogranicza ale tu potrzebny pełny log 008



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Strasznie telepie silnikiem, falowanie obrotów !!!

Post autor: marcin999 » wt sie 24, 2010 20:37

Odgrzewam kotleta. Chciałbym wiedzieć w jakim zakresie może wahać się dynamiczny kąt wtrysku?? W moim samochodzie skacze o jakies 4-6 moze nawet 8 jednostek. W grupie 004 mam odchyki rzedu 0,2-0,4. Pytam ponieważ samochód czasami poszarpuje i zastanawiam się czy to przypadkiem nie jest przyczyną.
Korekcje dawek są w okolicach 0 zazwyczaj 0,13 do -0,15 chyba coś takiego.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

gonzojenot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lis 26, 2015 15:54
Lokalizacja: Witkowo

Strasznie telepie silnikiem, falowanie obrotów !!!

Post autor: gonzojenot » czw gru 31, 2015 19:00

Witam, podłączę się pod temat
Walczę, usprawniam, naprawiam...
Problem był, teraz jest może troche mniejszy. Mianowicie chodzi o odpalanie zimnego silnika po długim postoju gdy temp na zewnątrz spada ponizej 0, niestety nie jest to ładne bryyyttt, tylko jakies powiedzmy 2 obroty wałem i tak jakby wział np na 2 cylindy i po ułamku sekundy drugie dwa.
wtryskiwacze wszystkie sprawne(jedną końcówkę miałem do wymiany)-ciśnienie wtryskiwaczy 210, nowe podkładki, kąt wtrysku ustawiony wg forumowej fotoporady na 53 jednostki, wszystkie filtry w porządku, paliwo też, dodatkowo przewody paliwowe pod maską w 70% wymienione, świece nowe roczne, sprawdzałem są obecnie sprawne-dodatkowo vagiem wydłużyłem lekko czas grzania, rozrusznik nowy z allegro, akumulator dwa lata z dosc dużą mocą rozruchu :) całe moje myśli skierowane na zawór N108 regulacji dynamicznej kąta czy to moze miec wplyw, wg ksiązki Poradnik uzytkownika VW Golf sprawdzajac dzialanie zaworu N108 mierząc rezystancje miedzy pinem 2 i 3 wtyczki przy pompie to wychodzi ze zawor jest walnięty bo powinno byc miedzy 12-20ohm, z drugiej strony wyczytałem na forum ze wartosc tą mierzy sie miedzy 9 i 10 stykiem to jest ok, do tego testując go vagiem na odpalonym silniku to zmieniał prace sinika glosniej i ciszej... ale czy to wystarczyło? dodam ze na rozgrzanym silniku na jałowym biegu w grupie 004 mam w polu 2 - O.4BTDC, a w polu 3 - 1.1BTDC
Czy coś podejrzewacie?"
Czy lepiej pompe dać do regeneracji
dorzucę filmik z odpalania rok temu zimą
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mxfubn8 ... e=youtu.be[/youtube]



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości