Jak na oko ustalic stan przegubu? ( mając go w ręce oczywiście - a nie z zewnątrz )
Zewnętrzny - to kulki powinny byc gładkie i co jeszcze?
A wewnętrzny??
Pomużcie, bo bede je zdejmował, a nie chce pochopnie wymieniac...
Stan przegubu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Po co je będziesz zdejmował???Bordos pisze:bo bede je zdejmował
Jak już na oko byłoby coś nie tak to by stukało jak nie wiem co. Więc najważniejsze jest czy przeguby nie stukają podczas jazdy i czy wewnętrzny nie ma luzuBordos pisze:Zewnętrzny - to kulki powinny byc gładkie i co jeszcze?
A wewnętrzny??
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Ciężko jest na wygląd określić. Chyba że widać ewidentne uszkodzenia np. popękany wianuszek trzymający kulki. Moj jeden przegub miał właśniee taką sytuację a nie pukał, grzebałem bo guma pękła. \
Jeśli nie stukają a będziesz je demontował to ewentualnie mógbyś je przeczyścic i na nowo nasmarować, ale to nie ma większego sensu jeśli nie masz z nimi problemów. Jeśli masz gumy w niezłym stanie to też bym się nie bawił w wymianę chyba że jakieś naprawdę dobre kupisz, to zwykłe wytrzymaja parę miechów.
Jeśli nie stukają a będziesz je demontował to ewentualnie mógbyś je przeczyścic i na nowo nasmarować, ale to nie ma większego sensu jeśli nie masz z nimi problemów. Jeśli masz gumy w niezłym stanie to też bym się nie bawił w wymianę chyba że jakieś naprawdę dobre kupisz, to zwykłe wytrzymaja parę miechów.
No wlasnie z zewnętrzny mi stuka, żadko, ale czasem przy skręcie w lewo rytmicznie dosyc głośno stuka. Prawy przegub jest sprawdzony - bo guma mi tam pękła i przy jej wymiane był widac ze jest wszystko okjhosef pisze:Ciężko jest na wygląd określić. Chyba że widać ewidentne uszkodzenia np. popękany wianuszek trzymający kulki. Moj jeden przegub miał właśniee taką sytuację a nie pukał, grzebałem bo guma pękła. \
Jeśli nie stukają a będziesz je demontował to ewentualnie mógbyś je przeczyścic i na nowo nasmarować, ale to nie ma większego sensu jeśli nie masz z nimi problemów. Jeśli masz gumy w niezłym stanie to też bym się nie bawił w wymianę chyba że jakieś naprawdę dobre kupisz, to zwykłe wytrzymaja parę miechów.
Pozatym stukanie słychac z lewej strony.
A co do jakości to mi kolega mówił, zebym poszukał na szrocie jakiegos w dobrym stanie, przeczyścił pożądnie, dał nowa gumę - to będzie jeździl dłużej niż te za 80 zł w sklepach.
A co do wewnętrzenego - to jak stwierdzic czy ma luzy?
Ja też tak wybrałem. Na szrocie kupiłem w bardzo dobrym stanie przegub zewnetrzny (org.) z oryginalna gumą VW za 35 zet. Nowy to minimum 100 zet a z ich jakościa bywa różnie.Bordos pisze:A co do jakości to mi kolega mówił, zebym poszukał na szrocie jakiegos w dobrym stanie, przeczyścił pożądnie, dał nowa gumę - to będzie jeździl dłużej niż te za 80 zł w sklepach.
Najważniejsze to dobre gumy. Mi takie po 20 zet popekały po 4 miechach.
Daj spokój z używką tylko kupuj nowy w sklepieBordos pisze:A co do jakości to mi kolega mówił, zebym poszukał na szrocie jakiegos w dobrym stanie, przeczyścił pożądnie, dał nowa gumę - to będzie jeździl dłużej niż te za 80 zł w sklepach.
Półoś w rękę i ruszać - ale to nie jest miarodajne, bo ja np luzów nie miałem a przegub był do wymianyBordos pisze:A co do wewnętrzenego - to jak stwierdzic czy ma luzy?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
Adamtd pisze:Daj spokój z używką tylko kupuj nowy w sklepieBordos pisze:A co do jakości to mi kolega mówił, zebym poszukał na szrocie jakiegos w dobrym stanie, przeczyścił pożądnie, dał nowa gumę - to będzie jeździl dłużej niż te za 80 zł w sklepach.Półoś w rękę i ruszać - ale to nie jest miarodajne, bo ja np luzów nie miałem a przegub był do wymianyBordos pisze:A co do wewnętrzenego - to jak stwierdzic czy ma luzy?
Jak jade prosto to nic nie stuka. Wiec mysle ze raczej wewnętrzne są ok:)
Kupie w sklepie, pisza na forum tu, że firmy Lobro są dobre:) - takie więc kupie.
Dzieki za pomoc:)
[ Dodano: 28 Maj 2007 21:33 ]
No i wszystko juz jasne:)
Dzis wymienilem wewnętrzny przegub z lewej strony i to on stukał sobie:)
Po odkręceniu śrub ze środka wysypały się kulki :/
Ciekawe ile brakowało to rozwalenia się tego na drodze;/
No ale teraz mam nowy przegubik ( w sumie oba - zewnętrzny i wewnętrzny ) i nic nie stuka i przy okazji znikły drgania kierownicy.
Jeszcze raz thx wszystkim co pomogli:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 467 gości