Bierze olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuła
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: śr maja 11, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Bierze olej

Post autor: kuła » pn maja 21, 2007 21:27

witam co byscie polecili auto ma gaz od okolo 15kkm ma przejechane 175kkm nie robie duzo km w roku bedzie okolo 10000 ale po tym dystansie w misce jest sucho jak na pustyni ogolnie silnik chodzi bez zarzutow tylko beirze sporo oleju jezdze na polsytntetyku Mobil 1 mozna jakos temu zaradzic ?


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=146394

Moj Czarnuch

No GTI No FUN

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn maja 21, 2007 21:32

jelsi silnik jest naprawde suchy: uszczelka pod misa, pod filtrem i czujnikami cisnienia oleju, pod pokrywa zaworow i przy simmeringach to znaczy ze pali olej to albo winne sa uszczelniacze zaworow (bardzo tani koszt) albo pierscionki i/lub przedmuchana uszczelka pod glowica (drozsza sprawa), trzeba zrobic pomiar cisnienia sprezania z proba olejowa


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 21, 2007 21:49

Jestem po robocie uszczelniaczy w GTI z silnikiem 2E żonki. Palił z litr oleju na 1000km. Teraz nie widać ubytków w ogóle. Proponuję rób uszczelniacze w ciemno, naprawdę bardzo duża szansa że to pomoże, zwłaszcza w tym silniku i jeśli przebieg nie jest 3 razy większy.
Mala wskazówka co do diagnozy: zauważyłem że auto nie dymiło cały czas na niebiesko, tylko momentami, np po dodaniu gazu przez chwilkę, i przestawało dymić mimo dalej wciśnietego gazu. Dymienie cały czas rownomierne wksazuje bardziej na pierścienie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » pn maja 21, 2007 22:41

u mnie akurat nic nie dymilo na inny kolor, a lykal oleju z litre jak nie lepiej na 1000km
pojechalem do kumpla i sprawdzilem cisnienie w cylindrach,
jak sie okazalo ze jest ok to wymienil mi uszczelniacze, bez sciagania glowicy zeby koszt byl mniejszy,
no i dawaj :bigok: od tamtej pory jest ok
wogole ziomek mowi ze te uszczelniacze z VW to nieraz takie sa do d... ze szkoda gadac i nikt nie wie dlaczego raz sie robi 300tys a raz po 120tys juz sa do wymiany
ogolnie obstawiam przy tym przebiegu(jezeli oryginalny) ze sa to uszczelniacze zaworow


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Kamiloo19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 01, 2007 21:52
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: Kamiloo19 » pn maja 21, 2007 23:08

Kurcze mój AAM bierze jeden litr na 10 000 km. Czyli od wymiany do wymiany. Myślałem wymienić właśnie te uszczelniacze. Ale czy to pomoże ??



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt maja 22, 2007 00:06

Kamiloo19, powinno pomóc,chociaz nie wiadomo czy winne sa uszczelniacze ale w wiekszosci przypadkow tak, z drugiej strony 1 l na 10 000 km to bardzo malo, no ale nie powinien wogole brac :)


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Peterus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 02:25
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Peterus » wt maja 22, 2007 01:17

A tak z ciekawosci tani koszt wymiany uszczelnaiczy zaworow tzn jak tani tak ok ilu?:)

Pozdrawiam all



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 22, 2007 01:41

1l od wymiany do wymiany to nietragedia jakby ci jaral 1L/1000km wtedy jest problem
sprawdz cisnienie w garach jak bedzie ok tzn ze uszczelniacze poszly lub ma wycieki oblukaj dobrze motor wjedz na kanal i porozgladaj sie moze trzeba w koncu zmienic olej na cos lepszego niz mobil1 made in polska ;)
koszt pewnie kolo 100 zalezy czy da rade mechanior bez sciagania glowicy a tak jest prosciej i szybciej



Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » wt maja 22, 2007 06:26

mi tez bierze 1l 10 tys wieksze pobur oleju zauwazyłem po zamontowaniu gazu zasiegałem porad i kazdy mowil ze 1l to nie tragedia

[ Dodano: 22 Maj 2007 06:28 ]
jak 1l na 1000 to zaczol bym od wymiany ucszczelniaczy


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » wt maja 22, 2007 11:24

1L na 10tys to nie jest az tak duzo, na bym tego narazie nie ruszal,
to wychodzi Ci jakas 0.1 na 1000km , ksiazkowo jest dopuszczalne 1Lna 1000 takze nie ma sie co martwic,
mozesz miec gdzies jakis maly wyciek , taki ktorego ciezko jest zlokalizowac i tak sobie gdzies kapie i przez te 10tys wykapie,


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
BartekN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 21:18
Lokalizacja: Starachowice/Lublin

Post autor: BartekN » wt maja 22, 2007 11:35

Moje 2E zuzywa na 10kkm okolo 1,5 litra oleju.Sprawdzalem cisnienie i jest ok.Wiec musze wymienic uszczelniacze,tylko zbytnio nie mam kiedy.Ile placiliscie za wymiany bez sciagania glowicy??


Pozdrawiam
Bartek

Blue Vento GL 2.0 115 KM

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt maja 22, 2007 13:18

jak 1l na 1000 to zaczol bym od wymiany ucszczelniaczy
predzej od pierscieni ;)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 22, 2007 17:19

BartekN pisze:Moje 2E zuzywa na 10kkm okolo 1,5 litra oleju.Sprawdzalem cisnienie i jest ok.Wiec musze wymienic uszczelniacze,tylko zbytnio nie mam kiedy.Ile placiliscie za wymiany bez sciagania glowicy??
moje tyle samo, w ogóle nie palę sie do roboty przy takim zużyciu. U żonki zmienalem sam, nie jest to wielki problem, trzeba mieć naciskacz do spręzyn zaworowych i szczypce odpowiednie żeby stare uszczelniacze wyciągnąć. Jeśli w warsztacie jest trochę dłubaniny żeby sie dobrać do nich więc jakieś 150 zeta przypuszczam.
Krzylu pisze:predzej od pierscien
nie nie, no może w zielonych autach :) sorki za zarcik. Ale piszemy o cholernie wytrzymałych silnikach, które mają założone nie najlepsze uszczelniacze wystarczające na ok 200 tys.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt maja 22, 2007 21:59

Peterus pisze:A tak z ciekawosci tani koszt wymiany uszczelnaiczy zaworow tzn jak tani tak ok ilu?:)
to zależy jakiego mechanika znajdziesz czy też będziesz robil sam
mozna na 2 sposoby
bez zdemowania głowicy (wtedy tylko wymiana uszczelniaczy + robocizna mechanika
ze zdejmowaniem głowicy-dochodzą inne części oprócz uszczelniaczy zaworów, takie jak uszczelka pod głowicą oraz nowe szpilki o ile nie były odkręcanie nigdy wczesniej to można się pokusic o ich ponowne wykrzystanie ale jak trzaśnie to roboty znowu sie narobi :-(
sam koszt uszczelniaczy to ok 30zł robocizna 150-250zł
jeśli dojdzie wymian uszczelki pod głowica to ok. 60-100zł + szpilki ok 40zł + robocizna ok.200-250zł
Krzylu pisze:
jak 1l na 1000 to zaczol bym od wymiany ucszczelniaczy
predzej od pierscieni ;)
niekoniecznie, najpierw warto pomierzyć ciśnienia na cylondrach i wtedy wyrokować
czy to pierścienie, myślę że przy zjechanych pierścieniach to brałby więcej
tak jak u mnie kiedyś w AAZecie 1-1,5l./100km :P :grin:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości