Maglownica, przegub ? cos sie dzieje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Maglownica, przegub ? cos sie dzieje

Post autor: Mis » sob maja 19, 2007 23:26

Witam,


Prosze Was o opinie, chodzi o to ze z miesiac temu mechanik wymienil mi oba drazki kierownicze i tydziem temu bedac przypadkowo pod samochodem zauwazylem, ze oslony gumowe na maglownicy sa nie zamontowane i sobie lataja, w ogole nie maja opasek zaciskowych czyli tak jakby ich w ogole nie bylo :panna: :panna: No i bylo troche jazdy w deszczu i w ogole. Dzisiaj uslyszalem przy ruszaniu i zatrzymywaniu pojedyncze stuki, po 40 km zaczelo stukac juz na postoju, kiedy krece kierownica. Wiec podejrzewam, po przeczytaniu wiadomosci w archiwum, ze to raczej nie przegub. Moje pytanie brzmi, czy mogl sie skonczyc smar na maglownicy i czy jest to prawdopodobne, ze te stuki to wlasnie wynik braku smaru ?
No i najwazniejsze, czy mogla sie uszkodzic w wyniku nie zapietych oslon gumowych maglownica ?

P.S. golf posiada wspomaganie kiery



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 20, 2007 07:30

Mis pisze:No i najwazniejsze, czy mogla sie uszkodzic w wyniku nie zapietych oslon gumowych maglownica ?
nawet powinna się uszkodzić
Mis pisze:Dzisiaj uslyszalem przy ruszaniu i zatrzymywaniu pojedyncze stuki, po 40 km zaczelo stukac juz na postoju, kiedy krece kierownica.
najprościej (jeżeli to jest na postoju) jedna osoba kręci kierą a ktoś pod auto i słuchać skąd to dochodzi


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » ndz maja 20, 2007 08:04

Jazda bez tych osłon sporo kosztuje, a mechanik jak wymieniał drążki to pewnie ich nie założył. JAk maglownica już stuka to niestety,ael jest już do wymiany.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz maja 20, 2007 09:18

Czy jest sens pakowac tam smar i zakladac te oslony jeszcze ?

No i czy taka maglownice mozna zregenerowac? Czy cos sie stanie zlego jak nia sie troche pojezdzi przeed naprawa ?



Awatar użytkownika
Kubus1984Chorzow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
Kontakt:

Post autor: Kubus1984Chorzow » ndz maja 20, 2007 10:23

Mis pisze:Czy jest sens pakowac tam smar i zakladac te oslony jeszcze ?

No i czy taka maglownice mozna zregenerowac? Czy cos sie stanie zlego jak nia sie troche pojezdzi przeed naprawa ?
Maglownice można zregenerować. Tylko pytanie czy warto?
No i ztego co mi wiadomo jeśli to był jakiś lepszy warsztat to powinni ponieś koszta za Ciebie bo to oni z partolili robotę nie zakładając tych osłon.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz maja 20, 2007 15:13

wiec, sprawdzilem maglownice - jest sprawna, zadnych luzow, jest ok, przegub tez pozbawiony luzow. drazki kierownicze sa nowe, poduchy pod slnikiem sa wporzadku.

W takim razie co stuka, a teraz juz zaczelo czesciej postukiwac, tzn z wieksza czestotliwoscia. Dodam, ze jak samochod sam sie zatrzyma, bez hamulca to nie stuka nic.

Sprawdzilem tak ogolnie mcphersona, nie wyczulem zadnych luzow, ale go nie wymontowalem jeszcze. Czy sadzicie ze to stukanie moze byc z winy lozysk na mcphersonie ? Czy posiada ktos schematy przedniego zawieszenia? i calej kolumny mcphersona zamontowanej w golfie ?



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » ndz maja 20, 2007 16:34

A sprawdziłeś przeguby wewnętrzne ?


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz maja 20, 2007 17:00

A sprawdziłeś przeguby wewnętrzne ?

a jak mozna je sprawdzic bez kanalu ?



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » ndz maja 20, 2007 17:11

witam

najprawdopodobniej to łozyska na mcpersonie odkręc go u góry podnies samochód i obejrzyj będzie widac czy stoi czy nie



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn maja 21, 2007 12:43

sprawdzilem mcphersony sa ok, maglownica i przeguby rowniez, okazalo sie poluzowala sie sruba mocujaca tarcze do piasty, zamienilem ja inna (oryginalna) i jest wszystko w parzadku.


zeby nikt nie mowil ze ktos wymysil punkta dodaje kazdemu za sugestie

:pub:

[ Dodano: 21 Maj 2007 12:43 ]
sprawdzilem mcphersony sa ok, maglownica i przeguby rowniez, okazalo sie poluzowala sie sruba mocujaca tarcze do piasty, zamienilem ja inna (oryginalna) i jest wszystko w parzadku.


zeby nikt nie mowil ze ktos wymusil punkta dodaje kazdemu za sugestie

:pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 54 gości