AFN nagle gaśnie i zapala się kontrolna świec. Czy logi ok?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN nagle gaśnie i zapala się kontrolna świec. Czy logi ok?
Witam
Dzisiaj zdażyło mi się coś takiego 3razy. Raz stojąc w korku auto po prostu zgasło, Zdziwiłem się, odpaliłem i pojechałem dalej. Później zdażyło mi się to jeszcze 2 razy, raz przy zjeździe z górki hamując silnikeim zgasł bo delikatnie szarpnęło, migła kontrolka świec ale nie zdążyłem nawet wysprzęglic i autko odpaliło i jechgało dalej ?? i ostatni raz podczas jazdy pod obciążeniem znowu szarpnęło błysła kontrolka, odpaliło i jechało dalej. Wrażenie takie jakby na momęt wyłączyć i włączyć zapłon podczas jazdy na biegu.
Vag nie wykazał żadnych błędów. dodam że nie mam ori alarmu. z imo to raczej też nie bo wywaliło by błedy. Autko to Galaxy z 98r z silniczkiem AFN 110KM.
Czy ktoś mógłby coś na ten temat podpowiedzieć??
Pozdrawiam
Dzisiaj zdażyło mi się coś takiego 3razy. Raz stojąc w korku auto po prostu zgasło, Zdziwiłem się, odpaliłem i pojechałem dalej. Później zdażyło mi się to jeszcze 2 razy, raz przy zjeździe z górki hamując silnikeim zgasł bo delikatnie szarpnęło, migła kontrolka świec ale nie zdążyłem nawet wysprzęglic i autko odpaliło i jechgało dalej ?? i ostatni raz podczas jazdy pod obciążeniem znowu szarpnęło błysła kontrolka, odpaliło i jechało dalej. Wrażenie takie jakby na momęt wyłączyć i włączyć zapłon podczas jazdy na biegu.
Vag nie wykazał żadnych błędów. dodam że nie mam ori alarmu. z imo to raczej też nie bo wywaliło by błedy. Autko to Galaxy z 98r z silniczkiem AFN 110KM.
Czy ktoś mógłby coś na ten temat podpowiedzieć??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob maja 19, 2007 19:10 przez grinio, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochod mi strasznie szarpal przy dodawaniu gazu,na wolnych obrotach strasznie nie rowno chodzil i od czasu do czasu potrafil zgasnac.Na kompie zadnych bledow.BYlo to ze 3 lata temu jak kupilem samochod i pojechalem do goscia ktory wymienil mi nastawnik(a wystarczylo go wyczyscic) zaplacilem za ta usluge 1700zl ale to byly czasy kiedy nie wiedzialem ze istnieje to forum.
O to chodzi że kontrolak świec nie migała tak jak to jest w przypadku przejścia w tryb awaryjny, tylko na chwilke się zapaliła na może 0,5-1sek w momęcie gdy silnik zgasł a ponieważ auto się toczyło na biegu to natychmiast zapaliło kontrolka zgasła i śilnik pracował ok. Wszystko trwało moze koło 1 sekundy. takie szarpnięcie i jedziemy dalej.
Gdyby było na luzie to napewno by zgasł całkiem.
Pozdrawiam
[ Dodano: 19 Maj 2007 19:07 ]
widze że temat nie jest zbyt popularny. Na razie odpukać nie przydażyło sie to ponownie.
Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne wydaje mi się że w miare są poprawne ale gdyby ktoś rzucił fachowym okiem
Powiem że logi te są zrobione po założeniu chipa by allegro
troche zaczą wiencej kopcić pod obciążeniem a poza tym ok . Dynamika się poprawiła zobaczymy jak będzie dalej .
Mam jeszce takie pytanie odnośnie pewnych wartości typu dawka paliwa itp czy przy chipie rególuje się wszystko do wartości jakie silnik ma przy fabrycznym sofcie?
i jeszce jedno drażni mnie wartośc przepływki na jałowym jest około 500 a powinna być około 230-420 czy może to świadczyć o końcu przepływomierza??
Pozdrawiam

Gdyby było na luzie to napewno by zgasł całkiem.
Pozdrawiam
[ Dodano: 19 Maj 2007 19:07 ]
widze że temat nie jest zbyt popularny. Na razie odpukać nie przydażyło sie to ponownie.
Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne wydaje mi się że w miare są poprawne ale gdyby ktoś rzucił fachowym okiem

Powiem że logi te są zrobione po założeniu chipa by allegro

Mam jeszce takie pytanie odnośnie pewnych wartości typu dawka paliwa itp czy przy chipie rególuje się wszystko do wartości jakie silnik ma przy fabrycznym sofcie?
i jeszce jedno drażni mnie wartośc przepływki na jałowym jest około 500 a powinna być około 230-420 czy może to świadczyć o końcu przepływomierza??
Pozdrawiam


to juz wiesz dlaczego mruga kontrolka swiecgrinio pisze:są zrobione po założeniu chipa by allegro

jakie masz błedy - zczytaj fault codes
po czym wnosisz ze powinno byc 230-420, powtorze po raz 555 ze grupa 3 pokazuje wartosci przepływki do wysterowania EGR-emgrinio pisze:drażni mnie wartośc przepływki na jałowym jest około 500 a powinna być około 230-420
przepływka u Ciebie jest OK
bo dowalone koksu a turbina ledwo co dygnieta o niecałe 50 mBar...grinio pisze:troche zaczą wiencej kopcić pod obciążeniem a poza tym ok
ps. cos mi sie wydaje ze w grupie 008 pozycja 3 z 2 jest zamieniona miejscami.. ale to moze inny VAG COM...hmmm
co do kata wtrysku to niech sie fachowcy wypowiedza - dla mnie ten chip jest niewiele wart - tyle co rezystor

ps. czy ten Galaxy jest w automacie ?
Witam
Dzięki za zainteresowanie
Problem z gaśnięciem i z tą kontrolką wystąpił jeszce przed zmianą chipa na ori sofcie. Zauważyłem również że czasem jak włanczam zapłon słychać w skrzynce bezpieczników jak jeden przekaźnik tak jakby nie chciał się czasem załączyć ( takie trtrtrtr) . Błędów żadnych nie złapał.
Przepływka jak kiedyś sprawdzałem to własnie pokazywała mi ok 280 a teraz 500 dlatego myślałem że coś z nią nie tak.
Co do logów to robione Vagiem zdaje się 3.12. A czemu piszesz o kącie?? Wydaje mi się ze ładnie trzyma się w zadanych granicach??
Galaxy manual
Ps. czy ktoś byłby w stanie przyjżeć się wsadom z tych chipów? Zgrałem zawartość z kości i gdyby to nie był problem dla kolegów którzy wiedzą czym to się je może zerkną by ktoś jak wygląda ta modyfikacja.
Pozdrawam i dziękuje
Dzięki za zainteresowanie
Problem z gaśnięciem i z tą kontrolką wystąpił jeszce przed zmianą chipa na ori sofcie. Zauważyłem również że czasem jak włanczam zapłon słychać w skrzynce bezpieczników jak jeden przekaźnik tak jakby nie chciał się czasem załączyć ( takie trtrtrtr) . Błędów żadnych nie złapał.
Przepływka jak kiedyś sprawdzałem to własnie pokazywała mi ok 280 a teraz 500 dlatego myślałem że coś z nią nie tak.
Co do logów to robione Vagiem zdaje się 3.12. A czemu piszesz o kącie?? Wydaje mi się ze ładnie trzyma się w zadanych granicach??
Galaxy manual
Ps. czy ktoś byłby w stanie przyjżeć się wsadom z tych chipów? Zgrałem zawartość z kości i gdyby to nie był problem dla kolegów którzy wiedzą czym to się je może zerkną by ktoś jak wygląda ta modyfikacja.
Pozdrawam i dziękuje
BINGO !!
Właśnie usterke usunąłem
Tak jak napisał Adamm winny był przekaźnik 109 po rozebraniu okazało się że chyba się nieźle nagrzewał i znalazłem 3 zimne luty Poprawiłem i mam nadzieje że będzie spokuj na jakiś czas. objaw dokładnie taki jak zauważyłem po wyjęciu i założeniu na włączonym silniku auto gasnie i na momęt zapala się kontrolka świec
).
Pozdrawiam i THX
a co do softu hmm.... taki jest zdecydowałem się bo miałem wcześniej boxa od tego samego gośca. Oczytałem się opini o boxach i zdecydowałem że bezpieczniej z chipem, a że mogłem za niewielką dopłatą wymienić boxa na chipa więc sie zdecydowałem.
Z kasą cienko więc profi tuning odpada
Dlatego gdyby ktoś mógł żucic okiem jak zrobione są te wsady(nie chodzi mi o ich modyfikacje tylko o jakość modyfikacji czy coś nie jest w nich skopane) byłbym spokojniejszy
Moge przesłać wsady z chipów oraz ori do porównania.
Pozdrawiam i z góry THX
Właśnie usterke usunąłem

Tak jak napisał Adamm winny był przekaźnik 109 po rozebraniu okazało się że chyba się nieźle nagrzewał i znalazłem 3 zimne luty Poprawiłem i mam nadzieje że będzie spokuj na jakiś czas. objaw dokładnie taki jak zauważyłem po wyjęciu i założeniu na włączonym silniku auto gasnie i na momęt zapala się kontrolka świec

Pozdrawiam i THX
a co do softu hmm.... taki jest zdecydowałem się bo miałem wcześniej boxa od tego samego gośca. Oczytałem się opini o boxach i zdecydowałem że bezpieczniej z chipem, a że mogłem za niewielką dopłatą wymienić boxa na chipa więc sie zdecydowałem.
Z kasą cienko więc profi tuning odpada

Dlatego gdyby ktoś mógł żucic okiem jak zrobione są te wsady(nie chodzi mi o ich modyfikacje tylko o jakość modyfikacji czy coś nie jest w nich skopane) byłbym spokojniejszy

Pozdrawiam i z góry THX
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości