Mk3 temp cieczy na trasie 70 stopni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
A jak wytlumaczysz fakt, ze auta produkowane w goracych klimatach maja termostaty ktore zalaczaja mentylator przy 80-90 stopniach i schladzaja silnik do 70??MaLiBU pisze:
MA BYC 90 I KONIEC KROPKA!!!!
Znajomy ma tak w modelu Fiata produkowanego na Meksyk.
Mi sie fura swietnie grzeje, dochodzi moment do 90stopni i tak trzyma.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Przyznam ze troche drogo. Trzeba bylo do poloneza sobie kupiclolo_golf pisze:Ja za czujnik ... ten co włancza wentylator 45zł(włoski)

A do czego ten termostat??a i jeszcze kupiłem termostat który musze zmienic razem z uszczelkami jakis niemiecki za 29zł.
Dodam jeszcze ze dla VW mozna kupowac czesci od Skody. Te same, a roznica w cenie kolosalna. Tylko ze znaczek na naklejce inny. Niestety jest to opcja tylko dla nowszych aut. Nie wiem od ktorego roku spokojnie dostanie sie wiekszosc czesci.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
cholera go wie mi sie tez wentyl. włancza przy 115 *c a temp pracy to od 100 do 115*C , i czujnik wymieniony i termostat tez, a wali mie to zresztą, tenpetature mierzyłem czujnikiem z multimetru CASIO i wykazał ze jak mam na wskaźniku 115*c to płyn ma ok 100*C a wiec wszystko ok, te czujniki lubia kłamac nawet nowe
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Na ten problem jest jedna rada. Akurat teraz gdy robi się ciepło najlepiej wyjąć termostat. Ja miałem taki problem, otóż gdy nastała zima w aucie zimno, wskaźnik ledwo drgał z miejsca. Wymieniłem termostat. Wydałem na niego 24zł. Temperatura w zimie dochodziła do 110 stopni, w samochodzie cieplutko aż miło, tylko wentylator się nie włączał. Myślałem, że to może wina wskaźnika, ale nie dawało mi to spokoju. Zauważyłem, że jeden wąż jest gorący, a drugi zimny. Diagnoza: termostat się nie otwiera. Wymieniłem na drugi - zadziałał tylko na 5 km, i od nowa to samo (jednak tanie mięso to tylko psy jedzą). Wczoraj wyciągnąłem termostat i jest OK. Temperatura na wskaźniku wynosi 85 stopni. Na zimię wydam ponad 100zł za nowy i ORZGINALNZ termostat i będzie spokój!!! Polecam taki manewr.
Volskwagen - Das Auto.
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Wiec tak!Jak juz pisałem mialem takie same objawy....jak jechalem to temp trzymala mi sie mniej wiecej kolo 70*.Jak przyspieszalem to spadala a jak stalem w korku to rosła
Wymieniłem czujnik temp bo myslalem ze kłamie-NIC,nie włanczał mi sie wentylator to zmieniłem czujnik i dalej bylo tak samo.Wczoraj natomiast wymieniłem termostat I TERAZ JAK DOJDZIE DO 95* TO TAK MI TRZYMA CAŁY CZAS-CZY TO KOREK I SZYBKA JAZDA
JAK MACIE TAKI PROBLEM ODRAZU TEMROSTAT!!!


JAK MACIE TAKI PROBLEM ODRAZU TEMROSTAT!!!

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 92 gości