Mk3 temp cieczy na trasie 70 stopni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adamus221
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lis 12, 2004 18:38
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: adamus221 » pt kwie 29, 2005 10:38

W moim AAM temperatura na wskaźniku była 70 stopni więc wymieniłem termostat (Vahler) i teraz wskazuje 80, w korku dochodzi do 90 i włącza się wentylator. Czy to może być wina czujnika i ile może taki czujnik kosztować?



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt kwie 29, 2005 12:16

Ja za czujnik temp(ten od wskazówki)dałem 20zł a za ten co włancza wentylator 45zł(włoski)a i jeszcze kupiłem termostat który musze zmienic razem z uszczelkami jakis niemiecki za 29zł. :grin:



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pt kwie 29, 2005 16:18

MaLiBU pisze:

MA BYC 90 I KONIEC KROPKA!!!!
A jak wytlumaczysz fakt, ze auta produkowane w goracych klimatach maja termostaty ktore zalaczaja mentylator przy 80-90 stopniach i schladzaja silnik do 70??

Znajomy ma tak w modelu Fiata produkowanego na Meksyk.

Mi sie fura swietnie grzeje, dochodzi moment do 90stopni i tak trzyma.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pt kwie 29, 2005 16:22

lolo_golf pisze:Ja za czujnik ... ten co włancza wentylator 45zł(włoski)
Przyznam ze troche drogo. Trzeba bylo do poloneza sobie kupic :) 12zl i zaje...... pewny. Zalacza chyba tak przy ok 95 - 100 a schladza do 80 - 85.
a i jeszcze kupiłem termostat który musze zmienic razem z uszczelkami jakis niemiecki za 29zł. :grin:
A do czego ten termostat??


Dodam jeszcze ze dla VW mozna kupowac czesci od Skody. Te same, a roznica w cenie kolosalna. Tylko ze znaczek na naklejce inny. Niestety jest to opcja tylko dla nowszych aut. Nie wiem od ktorego roku spokojnie dostanie sie wiekszosc czesci.


Pozdrawiam,
Piotrek

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » sob kwie 30, 2005 11:43

cholera go wie mi sie tez wentyl. włancza przy 115 *c a temp pracy to od 100 do 115*C , i czujnik wymieniony i termostat tez, a wali mie to zresztą, tenpetature mierzyłem czujnikiem z multimetru CASIO i wykazał ze jak mam na wskaźniku 115*c to płyn ma ok 100*C a wiec wszystko ok, te czujniki lubia kłamac nawet nowe



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » sob kwie 30, 2005 17:32

Dobra a może ktoś powiedzieć, w którym miejscu znajduje się ten termostat? I z której strony jest do niego najlepsze dojście???



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz maja 01, 2005 13:16

termostat płynu jest u dołu silnika na wejściu węża od chłodnicy do bloku, jak masz wspomaganie to trzeba zdemontować pompę wspomagania i jej łapy od bloku silnika



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » ndz maja 01, 2005 13:53

Na ten problem jest jedna rada. Akurat teraz gdy robi się ciepło najlepiej wyjąć termostat. Ja miałem taki problem, otóż gdy nastała zima w aucie zimno, wskaźnik ledwo drgał z miejsca. Wymieniłem termostat. Wydałem na niego 24zł. Temperatura w zimie dochodziła do 110 stopni, w samochodzie cieplutko aż miło, tylko wentylator się nie włączał. Myślałem, że to może wina wskaźnika, ale nie dawało mi to spokoju. Zauważyłem, że jeden wąż jest gorący, a drugi zimny. Diagnoza: termostat się nie otwiera. Wymieniłem na drugi - zadziałał tylko na 5 km, i od nowa to samo (jednak tanie mięso to tylko psy jedzą). Wczoraj wyciągnąłem termostat i jest OK. Temperatura na wskaźniku wynosi 85 stopni. Na zimię wydam ponad 100zł za nowy i ORZGINALNZ termostat i będzie spokój!!! Polecam taki manewr.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » ndz maja 01, 2005 14:22

Wiec tak!Jak juz pisałem mialem takie same objawy....jak jechalem to temp trzymala mi sie mniej wiecej kolo 70*.Jak przyspieszalem to spadala a jak stalem w korku to rosła :chytry: Wymieniłem czujnik temp bo myslalem ze kłamie-NIC,nie włanczał mi sie wentylator to zmieniłem czujnik i dalej bylo tak samo.Wczoraj natomiast wymieniłem termostat I TERAZ JAK DOJDZIE DO 95* TO TAK MI TRZYMA CAŁY CZAS-CZY TO KOREK I SZYBKA JAZDA :pub:

JAK MACIE TAKI PROBLEM ODRAZU TEMROSTAT!!! :food:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości