Problem z przepustnica albo sonda albo sam nie wie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z przepustnica albo sonda albo sam nie wie
Witam wszystkich i przepraszam jezeli powtarzam temat.
Od kilku dni mam spory problem z moim golfikiem 3.
1. Na cewce sa przepiecia i kopie prąd jak silnik pracuje,czasami jak jest wilgotno to nawet widać jak iskra strzela w okolicach przewodu ktory idzie do kopółki. Jaka może byc przyczyna i co powinienem zrobic????
2. Ten problem jest chyba większy. Kilka dni temu jak próbowałem odpalić auto, silnik corawda odpalił ale zaczął pracować jak w Kamazie, cały się trzasł, nawet koncowy tlumik latał a jak dodawalem gazu to jeszcze sie pogarszało. Sprawa jest ciekawa bo po 2 minutach odpaliłem ponownie ale chodził normalnie!!! po dodaniu gazu niestety problem wrócił choć na wolnych obrotach pracuje normalnie. Co więcej można nim jezdzić ale czasem jest tak ze zamiast normalnie ruszyc zaczyna się zachłystywać itp.
3. Ten problem zapewne powiazany jest z probl. 2. Jadac i dodając gazu silnik czasami na ułamek sekundy tak jakby sie zastanawial i czuc delikatne szarpniecie po czym normalnie auto przyspiesza
4. Obroty falują a silnik czasami pracuje nierówno i czasami drzenie jest mocno wyczuwalne ale tylko na wolnych obrotach
POMOCY!!!! W serwisach kazdy wciska mi jakis kit i mam dosyc
Przepraszam za powtórzenie postów i język ale znawcą aut nie jestem i ten samochód mam od niedawna.
Vw golf 3, 1.8 benzyna, cabrio
Dziękuje z góry wszystkim życzliwym za pomoc!!
Od kilku dni mam spory problem z moim golfikiem 3.
1. Na cewce sa przepiecia i kopie prąd jak silnik pracuje,czasami jak jest wilgotno to nawet widać jak iskra strzela w okolicach przewodu ktory idzie do kopółki. Jaka może byc przyczyna i co powinienem zrobic????
2. Ten problem jest chyba większy. Kilka dni temu jak próbowałem odpalić auto, silnik corawda odpalił ale zaczął pracować jak w Kamazie, cały się trzasł, nawet koncowy tlumik latał a jak dodawalem gazu to jeszcze sie pogarszało. Sprawa jest ciekawa bo po 2 minutach odpaliłem ponownie ale chodził normalnie!!! po dodaniu gazu niestety problem wrócił choć na wolnych obrotach pracuje normalnie. Co więcej można nim jezdzić ale czasem jest tak ze zamiast normalnie ruszyc zaczyna się zachłystywać itp.
3. Ten problem zapewne powiazany jest z probl. 2. Jadac i dodając gazu silnik czasami na ułamek sekundy tak jakby sie zastanawial i czuc delikatne szarpniecie po czym normalnie auto przyspiesza
4. Obroty falują a silnik czasami pracuje nierówno i czasami drzenie jest mocno wyczuwalne ale tylko na wolnych obrotach
POMOCY!!!! W serwisach kazdy wciska mi jakis kit i mam dosyc
Przepraszam za powtórzenie postów i język ale znawcą aut nie jestem i ten samochód mam od niedawna.
Vw golf 3, 1.8 benzyna, cabrio
Dziękuje z góry wszystkim życzliwym za pomoc!!
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 00:52 przez kikikaka, łącznie zmieniany 1 raz.
mario
kupiłem przed chwilką przewody i nową cewkę więc zapewne przebicia ustapią
ale co z falującymi obrotami?
co z nierówną pracą silnika? Silnik czasem pracuje niezle a czasami moim zdaniem niedopuszczalnie
Acha i jeszcze jedna sprawa. Na komputerze wychodzi błąd przepustnicy, czasem komputer jej wogóle nie widzi ale błąd da sie zresetowac ale po odpaleniu błąd wraca
dzięki za podpowiedzi! każda dobra będzie dla mnie cenna
[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 18:00 ]
i jeszcze jedna rzecz. Znajomy podpowiedział mi ze przyczyna szarpania po dodaniu gazu moze być potencjometr przepustnicy...
ale co z falującymi obrotami?
co z nierówną pracą silnika? Silnik czasem pracuje niezle a czasami moim zdaniem niedopuszczalnie
Acha i jeszcze jedna sprawa. Na komputerze wychodzi błąd przepustnicy, czasem komputer jej wogóle nie widzi ale błąd da sie zresetowac ale po odpaleniu błąd wraca
dzięki za podpowiedzi! każda dobra będzie dla mnie cenna
[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 18:00 ]
i jeszcze jedna rzecz. Znajomy podpowiedział mi ze przyczyna szarpania po dodaniu gazu moze być potencjometr przepustnicy...
mario
falujące obroty moą być od silniczka krokowego , jego tak samo sie czyści , błąd Ci będzie powracał jak nie usuniesz usterki , a szarpanie silnikiem często właśnie jest od tego ze masz przebicie , zobaczysz co będzie po wymianie przewodów
[ Dodano: 18 Maj 2007 18:08 ]
silnik krokowy to nic innego jak regulator biegu jałowego
[ Dodano: 18 Maj 2007 18:08 ]
silnik krokowy to nic innego jak regulator biegu jałowego
sonda temu nie jest winna bo sonda dziala dopiero jak sie rozgrzeje do odpowiedniej temperatury i dopiero wtedy podaje infomacje do kompa o tym jaka mieszkanka powinna byc, ja bym Ci radzil zmienic tez swiece (polecam NGK) palec i kupulke (polecam Beru) oraz przeczyscic krokowca i przepustnice, jesli to nie pomoze to zle ustawiony zaplon albo walniety czujnik halla
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Winny jest w pierwszej kolejnosci nastawnik przepustnicy - ten od prawej strony, jak nie to to silnik krokowy. Kup caly dol przepustnicy z nieodkrecanym nastawnikiem bo wielu mechenikow pruboje go odkrecac i nastawiac a jest to czesc nie regulowalna skladana na stole montarzowym. Mialem tak samo z obrotami i dopiero wymiana nastawnika wraz z dolem wtrysku (swiece przewody cewke itp wymienilem wzesniej) spowodowala ze auto zaczelo miec ogroty jak trzeba 900 na jalowym.
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
Bardzo wam wszystkim dziękuję za pomoc. Wymieniłem cewke i przewody - przebicia i dławienia juz nie ma.
Obroty falują ale w zakresie od 880 do 900 i nie jest to juz tak bardzo odczuwalne.
Najwazniejsze ze znowu wróciła przyjemnosc z jazdy )
W wolnej chwili wyczyszcze krokowy i przepustnice i zobaczymy. Jak nic nie da to wymienie na nowe.
teraz więc troche z innej beczki. Zna ktoś z was dobrego lakiernika, takiego który zajmie sie naprawde porządnie za lakierek??? Szukam kogoś kto nie zrujnuje mi kieszeni a jednoczesnie polakieruje mi samochodzik
Obroty falują ale w zakresie od 880 do 900 i nie jest to juz tak bardzo odczuwalne.
Najwazniejsze ze znowu wróciła przyjemnosc z jazdy )
W wolnej chwili wyczyszcze krokowy i przepustnice i zobaczymy. Jak nic nie da to wymienie na nowe.
teraz więc troche z innej beczki. Zna ktoś z was dobrego lakiernika, takiego który zajmie sie naprawde porządnie za lakierek??? Szukam kogoś kto nie zrujnuje mi kieszeni a jednoczesnie polakieruje mi samochodzik
mario
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości