Co Odpowiada za obroty silnika w 1.8 GX ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Co Odpowiada za obroty silnika w 1.8 GX ?

Post autor: andrew6 » pn mar 07, 2005 20:49

Golf mk2 1.8 GX (mechaniczny wtrysk) 87 r. Potrzebuje dobrego speca, fanatyka :) i porzadnej rady. Niemam siły juz do falujacycj obrotów na biegu jałowym, na gazie sokok dochodzi nawet do 300 rpm na benzynie około 100 rpm lub potrafi sie ustabilizowac i samoczynnie ustawić na 1200,1300 obr/min. Mam załozone LPG po wielu regulacjach ten skok troche się zmniejszył, ale auto czasem ma odejscia od normy potrafia obroty spac do zera gdy nacisne sprzegło i autko gasnie. Niewiem co robic bo kazy mechanik mowi co innego .. moze jakies rady cos wymienic cos zrobic co odpowiada za te obroty w moim silniku? Pozdrówka wielkie.



Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » wt kwie 26, 2005 14:46

witam poszukaj w innych postach było duż na ten temat. ale podpowiem że musisz znaleźć kogoś dobrego do ustawienia dawki paliwa na benzynie. w każdym razie szukaj w starszych postach


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr kwie 27, 2005 09:45

czesc , sprawdz zawor dodatkowego powietrza , jest przykrecony do kolektora ssacego po prawej stronie jak stoisz przed autem, aha i czy faluja obroty na zimnym czy na cieplym silniku ??? jak na cieplym to sproboj odpiac sonde lambda w trakcie falowania , jak sie ustabilizuje to juz wiesz co jest przyczyna , ale moge sie mylic bo niewiem jak sie to ma to wszystko do gazu , tez mam GX-a i tez mialem problemy z obrotami ale nie mam gazu.

Pozdro



seban29

Post autor: seban29 » czw kwie 28, 2005 22:41

mam pytanie ?
czy wiecie ile ten motor ma kucyków?
bo tez kupilem cos takiego i nie wiem jaka ma to cacko moc ?



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw kwie 28, 2005 22:50

90 KM


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

nemsiu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 14:30
Lokalizacja: Jędrzejów,świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: nemsiu » czw kwie 28, 2005 23:19

witam sprawdż sobie silniczek krokowy może się przycinać lub podstawke gumową pod wtryskiem może być pęknięta i zasysa lewe powietrze


nemsiu

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt kwie 29, 2005 00:29

" NEMSIU w tym silniku silniczek krokowy to zawor dodatkowego powietrza ale zdaje mi sie ze pomyliles sobie silniki GX to silnik na wielopunktowym wtrysku , a to co piszesz to pasuje mi na jednopunktowy wtrysk.



nemsiu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 14:30
Lokalizacja: Jędrzejów,świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: nemsiu » pt kwie 29, 2005 15:54

witam przepraszam za pomyłke


nemsiu

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » sob kwie 30, 2005 01:46

"Andrew6" - jak tam prace przy silniku ?????? pomoglo cos ? jak rezultaty daj znac jak do czegos dojdziesz.

"nemesiu" , spoko kazdemu sie moglo pomylic.

Pozdro :pub:



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » sob kwie 30, 2005 10:42

ten twój silnik ma 115 ps , a obroty o moze byc ten zasrany przepłwomierz jak kolega wczesnij napisał , lub cogorsza komputer , umnie niestety padł strownik(układzik w komputerze) biegu jałowego w silniku na jednopunkcie i wogule obroty nie mógł utrzymac bo silnik krokowy niedziałał, sprubuj sprawdzis te dwie rzeczy



Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » sob kwie 30, 2005 11:28

Sylvo23 pisze:ten twój silnik ma 115 ps
jakie 115 ps???
gx ma 90 ps i tyle i jest to wtrysk wielopunktowy mechaniczny
proponuje sprawdzic szczelnosc calego ukladu bo jest wrazliwy na wszystkie nieszczelnosci , do tego przeplukac zawor powietrza dodatkowego np. benzynka bo lubi sie zastac
pozdro



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » sob kwie 30, 2005 11:56

chmm prace przy silniku ... jak dostane wypłate wezne się za ten przepływomierz bo już niejedna osoba mi o tym mówi ... aktualnie po regulacjach przez mechaników na beznzynce spokój wachania bardzo minimalne 30-50 obr...
Natomiast na LPG czasem wariuje a czasem ustwia sie na podwyzszonych obrotach 1400 na biegu jałowym...
Te autko niema silnika krokowego ;] a 1/2 mechaniorów radzi mi go zmienić :rotfl: po usłyszeniu takiej wypowiedzi odrazu się z nimi zegnam... a jeden chial mi wtrysk z holandi ściągać :grin: ...

Dam sie sztachnąc golfikowi :D i wpuszcze mu w uklad troche dymu tytoniowego i wszystkie nieszczelnosci widać jak na dłoni... Pozdrówka



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » sob kwie 30, 2005 12:05

taa ,to w w-wie sa zajebisci fachowcy :), ale ten myk z silnikiem krokowym w wtrysku mechanicznym jest nie do wyjeb....



Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » sob kwie 30, 2005 13:07

moze byc wlasnie luft waga(~przeplywomierz),jesli miales wystrzal na gazie to moglo wykrzywic to kolko blaszene na luft wadze i wtedy wolne obroty beda wariowac,tylko ze na oko ciezkobedzie zobaczyc czy jest proste bo to jest ustawiane na dziesiate milimetra,sprawdz takze czy to kolko niejest zawalone olejem itp bo to takze czesto jest powodem wariacji wolnych w tym wtrysku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 313 gości