Dziwne dzwieki podczas skrecania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne dzwieki podczas skrecania
Podczas skrecania kołem lewo-prawo dochodza dziwne dzwieki cos w rodzaju pocierania o siebie dwoch elementów gumowych, przy masksymalnym skrecie kól w dowolna strone i ruszeniu słychac jednoraowe pukniecie, z tego co sie dowiadywałem to pompa wspomagania zaczyna lekko niedomagac (głosniej chodzi) czy te dziwne objawy moga pochodzic od pompy czy cos jeszcze sie konczy
dzieki za info
dzieki za info
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 12:29 przez abpel, łącznie zmieniany 1 raz.
dziwne dżwięki (te które opisałeś ) mogą pochodzić od pompy, natomiast stuk absolutnie nie - trzeba poszukać luzu w zawieszeniu, sprawdzić poduszki silnika i skrzyni no i na koniec przegub (ale on stukał by więcej niż raz)abpel pisze:zy te dziwne objawy moga pochodzic od pompy czy cos jeszcze sie konczy
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
przy skręcaniu to mozliwe ze stoi łożysko na mcpersonie u góry pod kielichem stukniecie jest bo sie troszke przestawia podczas skręcania i potem wraca na miejsce
nawet jak padnie przegób to sie nic nie stanie conajwyzej sie zatrzyma koło moze spaść jedynie po odkręceniu przegubuyank pisze:wg mnie wymieniaj jak najszybciej przegub bo zgubisz za niedługo koło i bedzie kłopot! spory kłopot....a z tym konczącym sie wspomaganiem to raczej lipa objawy bardziej podchodza pod przegu
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 17:02 przez hezek, łącznie zmieniany 1 raz.
bylem na stacji diagnostycznej i okazało sie ze te stuki przy maks skrecie ruszaniu i wyprostowaniu pochodza od przekładni i podpbno niektore mk3 tak maja on sam ma 2 z rzedu mk3 i tak tez ma dodatkowo pompa wspomagania troszke glosno mi chodzi ale dopoki nie cieknie i kapie to jezdzic i zbierac na nowa ..... co do tego dzwieku dwoch pocierajacych sie gum to na koncówce drazka strzykawka+cienka igiełka i po bolu poza tym lekko skorygował zbieznosc i smigac
Sprawdź po kolei:
1. Końcówki drążków (najczęściej "skrzeczą" przy skręcie kierownicą już na postoju)
2. Drążki
3. Potem przeguby - pojeźdź z otwartą szybą na jakimś parkingu przy markecie na max. skręć koła w lewo i jedź potem w prawo i jedź - jak będzie stukało to znaczy że to one.
4. Na końcu sprawdź dopiero łożyska McPerson'a.
Pozdrawiam.
1. Końcówki drążków (najczęściej "skrzeczą" przy skręcie kierownicą już na postoju)
2. Drążki
3. Potem przeguby - pojeźdź z otwartą szybą na jakimś parkingu przy markecie na max. skręć koła w lewo i jedź potem w prawo i jedź - jak będzie stukało to znaczy że to one.
4. Na końcu sprawdź dopiero łożyska McPerson'a.
Pozdrawiam.
WWW szyte na Twoja miare - http://www.lagwus.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości