Elastycznosc TD vs TDI (90KM)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zegarek2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
Lokalizacja: polska

Post autor: zegarek2006 » pt maja 18, 2007 19:41

Michnik pisze:E tam, ja nie mam automatycznego ssania. PO porostu po 95r jest wprowadzili...Poza tym to nie ssanie tylko PRZYSPIESZACZ(przyspiesza kąt wyprzedzenia zapłonu).
kurde mam malucha z ssaniem i niechce kupować innego dziadostwa
jak mój kolega w mk2 1,6 miał automatyczne ssanie
to ręczne moge spotkać w dieslu mk3? co to jest przyspieszacz zaplonu?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt maja 18, 2007 19:46

zegarek2006 pisze:kurde mam malucha z ssaniem i niechce kupować innego dziadostwa
jak mój kolega w mk2 1,6 miał automatyczne ssanie
to ręczne moge spotkać w dieslu mk3? co to jest przyspieszacz zaplonu?
to nie jest ssanie tylko wlasnie przyspieszacz zaplonu. to nie to samo co w maluchu, nie boj zaby. i nie jest dziadostwo. nie obrazaj mojego silnika, bo AAZ to jeden z najlepszych diesli jakie stworzyl czlowiek :hehe: takie jest moje zdanie :helm:

jak jest automatyczne to nie trzeba nic wyciagac.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pt maja 18, 2007 20:45

SouleR pisze:AAZ to jeden z najlepszych diesli jakie stworzyl czlowiek
Zaraz po 1,6TD :smoke: :pub:



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt maja 18, 2007 20:47

euglen pisze:Zaraz po 1,6TD
Tez tak mysle, taka bedzie kolejnosc 'klasy sredniej' silnikow. Na szczycie klasy wyzszej jest 1Z, potem AFN i kilka innych konczy klase wyzsza :)))))



zegarek2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
Lokalizacja: polska

Post autor: zegarek2006 » sob maja 19, 2007 16:33

to nie jest ssanie tylko wlasnie przyspieszacz zaplonu.
to co to jest wkońcu? wciskasz coś? niema diesla bez zadnych przyspieszaczy zaplonu?
i jaki dokladnie silnik masz D, TD, TDi? chodzi mi o golfa mk3!!!



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 19, 2007 16:59

zegarek2006 pisze:to co to jest wkońcu? wciskasz coś? niema diesla bez zadnych przyspieszaczy zaplonu?
Musisz troche poczytac o dieslach, bo nikt tu nie zrobi ci tygodniowego kursu:) TDI ma wszystko automatyczne, przekrecasz kluczyk i jedziesz.



zegarek2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
Lokalizacja: polska

Post autor: zegarek2006 » sob maja 19, 2007 19:07

dziechu pisze:
zegarek2006 pisze:to co to jest wkońcu? wciskasz coś? niema diesla bez zadnych przyspieszaczy zaplonu?
Musisz troche poczytac o dieslach, bo nikt tu nie zrobi ci tygodniowego kursu:) TDI ma wszystko automatyczne, przekrecasz kluczyk i jedziesz.
a w TD?



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » sob maja 19, 2007 20:29

W zależności od rocznika (dotyczy tylko TD i D). Starsze miały ręczny przyspieszacz, nowsze mają automat.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

zegarek2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
Lokalizacja: polska

Post autor: zegarek2006 » ndz maja 20, 2007 11:21

Tomallus pisze:W zależności od rocznika (dotyczy tylko TD i D). Starsze miały ręczny przyspieszacz, nowsze mają automat.
ale jak to wyglądało i jak to sie wlączało i wylączało?



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz maja 20, 2007 11:31

Wygląda jak cięgno ssania w bernzyniaku.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

zegarek2006
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lut 01, 2007 22:17
Lokalizacja: polska

Post autor: zegarek2006 » ndz maja 20, 2007 11:36

Tomallus pisze:Wygląda jak cięgno ssania w bernzyniaku.
i to sie wlącza jak w maluchu
najpierw np polowe a później musze pamiętać zeby wyłączyć po przejechaniu np 1km
no to sie zawiodlem myslalem ze ak kupie mk3 TD to będzie wszystko automatyczne



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 20, 2007 12:11

zegarek2006 pisze:no to sie zawiodlem myslalem ze ak kupie mk3 TD to będzie wszystko automatyczne
Moze w koncu zdecydujesz sie na TDI i po klopocie? Nie zawiedziesz sie:)

[ Dodano: 20 Maj 2007 12:15 ]
A tak pozatym musze przyznac ze zadziwia mnie twoja filozofia. W samochodach jest tysiace rzeczy wzniejszych, sprawiajacych duzo wiecej klopotow, majacych znacznie wieksze znaczenie na komfort, a ty sie uczepiles jakiejs dzwigienki i to czy bedziesz ja musial wciskac czy nie stanowi glowny powod decyzji - to troche tak jakby kupujac telewizor glownym powodem decyzji byl ksztalt klawisza wlacznika - musi byc okragly, kwadratowy odpada. A to czy to bedzie 14" czy 60", kineskop czy plazma, HD czy normalny - to nie ma zadnego znaczenia... ;)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz maja 20, 2007 13:03

TD ma dzięki tym dźwigienkom i cięgnom jedną przewagę. Możesz sobie sam (jeśli potrafisz) ustawić swoje autko do swoich potrzeb i nie potrzebujesz do tego komputera.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » ndz maja 20, 2007 13:22

BENITO pisze:Możesz sobie sam (jeśli potrafisz) ustawić swoje autko do swoich potrzeb i nie potrzebujesz do tego komputera.
A czy nie przyjemniej samemu ustawiac sobie autko przy monitorze, z kawusia u boku, zamiast grzebac i rece brudzic? Czy komputer nie jest przyjemniejszym narzedziem niz imadlo, kombinerki i mlotek? Komputer to nic trudnego, zamiast sie bac lepiej usiasc i nauczyc sie;)

[ Dodano: 20 Maj 2007 13:25 ]
P.S. Przeciez zeby pisac tu, na forum, tez potrzeba komputera, wolalbys takie forum na listy wysylane poczta???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości