Swap na 2.0 16V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ks555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 21, 2005 12:59
Lokalizacja: Zamość

Swap na 2.0 16V

Post autor: ks555 » czw maja 17, 2007 09:55

Witam.
Mam pytanie - czy silnik 2.0 16v (9A lub ABF) nadaje się do przerzucenia do golfa II zamiast silnika KR. Chodzi mi o to czy będzie pasowało sprzęgło (koło zamachowe) i czy 2.0 16v będzie współpracował z k-jetronikiem.
A drugie pytanie jest takie, czy do ww. silnika można byłoby założyć głowicę z KR - czy będą pasowały wszystkie otwory i rozrząd - bo chyba silnik 2.0 ma wyższy blok.
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw maja 17, 2007 11:50 przez ks555, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 17, 2007 10:16

Wałek sprzęgłowy jest taki sam, 9A będzie chodził z K-jetronikiem (jak cały osprzęt by był z KR-a). Co do głowicy to wystarczy sam wałek ssący przełożyć z głowicy KR do 9A bo jest lepszy choć ponoć głowice z KR mają trochę większe kanały dolotowe w głowicy w stosunku do 9A.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości