[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 14, 2007 14:45

mammoth2002 pisze: no i gdzie znajde aktualny wykres autkach po ostatnich modach suszarkowych i kolektorowych?
moze w środe podjade na MAHE ...

ale juz teraz widać że turbinka chodzi ślicznie, nie słychać jej mimo pustego kata, cisnienie doładowania jest regulowane WZOROWO - przy bucie w podłoge praktycznie minimalny overboost (może z 0,2 bara) i to przez chwile...

auto wyraźnie lepiej ciągnie do 4000 rpm :P :bigok:

ciśnienie doładowania póki co 1,25 Bar, czyli poniżej serii dla GT1749VA



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » pn maja 14, 2007 22:15

cowboy, no bajeczka , a co dobiero jak to wszystko dopniesz na ostatni guzik,mam nadzieje ze będe na majówce ,w sumie to własnie po to jade by zobaczyć twojego golfiarza,ja juz nic chyba nie zmodze,kupie mk4 arl za rok:) i zawirusuje.Czekamn na wyniki z niecierpliwoscią :pub:


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 15, 2007 07:57

tomasz25 pisze:w sumie to własnie po to jade by zobaczyć twojego golfiarza
dzieki za miłe słowa ale to jest baaaardzo duuuża przesada...

mój golf jest z wyglądu prawie seryjny, no może z daleka podobny do 20 Jahre :P

jak bedziesz na majovwce to dopiero zobaczysz konkretne golfy :bigok:



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » wt maja 15, 2007 16:46

cowboy, miałem na mysli ze bajeczka mody silnika,wizualnie to nie patrze za bardzo,chciałem zobaczyc jak to jezdzi!

[ Dodano: 15 Maj 2007 16:49 ]
i ciekawe czy objedziesz mk4 arl zawirusowane,bardzo ciekawa konfrontacja:),a wtryski założyłes ?


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » wt maja 15, 2007 18:33

fajniutki ten Twój golfik. Ja myślałem żeby doładować swojego, ale to strata pieniędzy. Jestem na etapie Twojego początku :) Albo MK4 TDI (nie za drogie), albo jakieś wypasione MK3 TDI z końca produkcji. Czyli to co Ty :) ... i dłubanie


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 16, 2007 21:34

tomasz25 pisze:ciekawe czy objedziesz mk4 arl zawirusowane
no fuckin way :)

mysle że z ARL-em seryjnym w budzie mk4 mógłbym powalczyć... kiedys szedłem równo z Leonem TOP SPORT TDI chyba lekko dłubnietym

dzisiaj tak na pałe zmierzyłem G-Techem

start troszkę zamielony, no ale 7,45 sek 0-60 mp/h

[ Dodano: Sro Maj 16, 2007 21:38 ]
Niemiec pisze:Albo MK4 TDI (nie za drogie), albo jakieś wypasione MK3 TDI z końca produkcji. Czyli to co Ty ... i dłubanie
szukaj mk3 w TDI po taniości - kup dawce PDeka ze sprzybią 6-tką, dobre heble 280mm 2-tłoczkowe i jazda

ja powiem tak

turbinka od 130 pieknie dmucha, FMIC ładnie chłodzi, orurowanie bajery... kolektorek tez fajnie ale na powietrze to to nie jedzie i żeby znaleźć 150KM trzeba co najmniej wtryski a to nie wiadomo, żeby 160KM to trzeba pompe 11mm + wtryski 230 a to juz za duzy wydatek...

póki co auto fajnie jeździ, nie puchnie, idzie super i wiecej na razie nie chce mi sie grzebac...



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » śr maja 16, 2007 23:43

czyli myśląc przyszłosciowo o dupowozie ale z jebnięciem to mk4 arl i zachipować...


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
mammoth2002
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt paź 06, 2006 21:01
Lokalizacja: zza rogu
Kontakt:

Post autor: mammoth2002 » czw maja 17, 2007 00:43

tomasz25 pisze:czyli myśląc przyszłosciowo o dupowozie ale z jebnięciem to mk4 arl i zachipować...
tak tylko szukaj odrazu wersji 4x4...


www.KLS-Sport.pl konglomerat mocy!
MOTUL CASTROL SHELL ARAL czesci intercoolery wydechy turbosprezarki 669 51 76 75

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 17, 2007 08:47

tak tylko szukaj odrazu wersji 4x4...
ja taki miałem swego czasu plan, rzadko można dorwać ale jest taka wersja...

chociaż ja bym wolał do golfa 3 w wersji 1Z Synchro wstawić ASZ-ta i dołożyć tam GT22 albo biturbo żeby ciągnął z dołu ;)

przy okazji porównałem inercję (Jędrasik) z MAHA (Nagaz Stefanowski) :)

powiem że hamownia inercyjna u Jędrasika pokazała idealnie to co rok temu na pierwszym programie ! oczywiście bez tego jebnięcia niutona....reszta wykresu się pokrywała...

po kilku modach udało się podskoczyć o całe 2KM do 138 KM (na MAHA byłoby teraz 142KM) i do 340NM (na MAHA około 315-320)....

na górze nic dalej nie można wydusić, nie można zmusić auta do dymienia, doszliśmy do momentu aż nastawnik nie wyrabiał...

w tej chwili jest 1,25 Bar doładowania (czyli turbinka chodzi nizej o 100 mBra od nominalnego ciśniania w AWX.... temp w dolocie podczas pomiaru skoczyła o 4 st C na inercji (fakt pomiar trwał kilkanaście sekund) na MAHA coś prawie do 30 sek. czyli potencjał jest do 1,5 Bar

póki nie dołozy sie gnoju to nic wiecej się tu nie zwojuje...nie jest źle ale myslałem że bedzie pare kucy więcej bo na starej turbinie lekko dymił powyżej 3500 rpm...

może kiedyś wsadze na próbe 0.216... pompy raczej nie bede modził...

i to tyle....

[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 21:20 ]
nowy gadget :)


Obrazek



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn maja 21, 2007 22:27

A co z budzikami z MK4, wracasz do MK3 :?: :chytry:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn maja 21, 2007 22:59

A co z budzikami z MK4, wracasz do MK3 :?: :chytry:
Jak dobrze pójdzie to będą w moim posiadaniu :bigok: .Tylko zastanawia mnie jedno czy nie będzie przekłamywało jeśli chodzi o ilość ropy w baku bo czytałem że trzeba coś z pływakiem kombinować :-k



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn maja 21, 2007 23:02

Pruszkowiak pisze:
A co z budzikami z MK4, wracasz do MK3 :?: :chytry:
Jak dobrze pójdzie to będą w moim posiadaniu :bigok: .Tylko zastanawia mnie jedno czy nie będzie przekłamywało jeśli chodzi o ilość ropy w baku bo czytałem że trzeba coś z pływakiem kombinować :-k
Hehe, chcesz sie w to bawic?, tez o tym myslalem, ale jednak wole ladne indiglo i oryginalki ;)



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn maja 21, 2007 23:11

Goofi pisze:
Pruszkowiak pisze:
A co z budzikami z MK4, wracasz do MK3 :?: :chytry:
Jak dobrze pójdzie to będą w moim posiadaniu :bigok: .Tylko zastanawia mnie jedno czy nie będzie przekłamywało jeśli chodzi o ilość ropy w baku bo czytałem że trzeba coś z pływakiem kombinować :-k
Hehe, chcesz sie w to bawic?, tez o tym myslalem, ale jednak wole ladne indiglo i oryginalki ;)
W sumie to się nad nimi zastanawiam,ale jak Sobie pomyśłę ile to trzeba się bawić to powoli mi się odechciewa.Te indiglo to super co Cowboy nabył.Ja u Siebie mam orginalne ze srebrnymi tarczami więc nie mam co narzekać bo niektórzy to marzą o obrotomierzu w MK2 :bigok:



Awatar użytkownika
Ontario
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lut 14, 2007 22:04
Lokalizacja: Sopot | Elbląg
Kontakt:

Post autor: Ontario » pn maja 21, 2007 23:14

Ja byłbym zainteresowany, PW poszło :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości