konieczne ustawienie zbierznosci po wymianie amortyzatorów ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

konieczne ustawienie zbierznosci po wymianie amortyzatorów ?

Post autor: bartmich3 » śr maja 16, 2007 23:45

samochodzik golf IV ! wydaje mi sie że tak jest wszystko na sztywno i nie powinno sie nic zmienić , bo wymieniam amor i na to samo miesjce daje nowy ! wszystko jest na sztywno !



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » czw maja 17, 2007 00:12

obowiązkowo!



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw maja 17, 2007 03:22

Tak.Szkoda opon.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Re: konieczne ustawienie zbierznosci po wymianie amortyzator

Post autor: Itor » czw maja 17, 2007 07:31

bartmich3 pisze:samochodzik golf IV ! wydaje mi sie że tak jest wszystko na sztywno i nie powinno sie nic zmienić , bo wymieniam amor i na to samo miesjce daje nowy ! wszystko jest na sztywno !
nie dosc ze zbieznosc to i geometria wskazana



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 17, 2007 07:50

Może zbieżnośc zostanie ta sama ale na pewno zmieni sie pochylenie koła bo sie ustawia go regulujac wysokosc mocowania amortyzatora i po zdjeciu na pewno sie przestawi. Wiec jedz gdzie sprawdzaja geometrie tam Ci ustawia pochylenie koła na nowych amorach a do niego dostosuja zbieżnosc i bedzie :bigok:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw maja 17, 2007 07:58

PinkFloyd pisze:Może zbieżnośc zostanie ta sama
moze i zostanie
Ale jak pojedziesz zeby Ci sprawdzili pochylenie koła to i tez zbierzność!!! od razu zrób te 2 rzeczy i bedziesz mieć spokój:)



Awatar użytkownika
kovens
Lord GTI
Posty: 1279
Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:26
Lokalizacja: Aschaffenburg

Post autor: kovens » czw maja 17, 2007 10:22

a ja jak zmieniłem amorki i sprężyny to mi gość powiedział, że nie może zmienić pochylenia czy kątów bo się tego nie ustawia w mk4 czy on nie może - jakoś tak. I dałem spokój.Ale widzę, że lipa.



Awatar użytkownika
tumin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt sty 05, 2007 20:50
Lokalizacja: Ruciane Nida

Post autor: tumin » śr maja 30, 2007 09:36

kovens, wczoraj zmieniałem sprężyny i przednie amorki i mechanik powiedział mi to samo, że nie trzeba ustawiać zbieżności bo w mk4 po wymianie amorów nie rozregulowuje się. Może ktoś wie jak to jest naprawdę ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101735/][size=167][b]MÓJ mk4 CZARNUCH[/b][/size][/url]

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr maja 30, 2007 10:21

tumin pisze:kovens, wczoraj zmieniałem sprężyny i przednie amorki i mechanik powiedział mi to samo, że nie trzeba ustawiać zbieżności bo w mk4 po wymianie amorów nie rozregulowuje się. Może ktoś wie jak to jest naprawdę ?

Takiemu machanikowi zabrał bym uprawnienia oraz zamkną warsztat jak taki głupi to niech sam jeździ autem bez zbiezności i skręci ----------Ł-E-B-----------



Awatar użytkownika
tumin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt sty 05, 2007 20:50
Lokalizacja: Ruciane Nida

Post autor: tumin » śr maja 30, 2007 13:37

...a więc czym prędzej trzeba jechać zbadać zbieżność.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101735/][size=167][b]MÓJ mk4 CZARNUCH[/b][/size][/url]

UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: UcHO » śr maja 30, 2007 14:37

tumin pisze:kovens, wczoraj zmieniałem sprężyny i przednie amorki i mechanik powiedział mi to samo, że nie trzeba ustawiać zbieżności bo w mk4 po wymianie amorów nie rozregulowuje się. Może ktoś wie jak to jest naprawdę ?
tak jak kolega wyzej napisal, takiego mechani to najlepiej pogonic
zawsze Ci sie rozreguluje gdyz amorek trzyma Ci wszystko po jego zmianie leci wszystko

co do sprawy kovensa, chodzi o kąt pochylenia pola i katy wyprzedzenia, kazdy mechanik Ci powie ze sie tego nie ustawia bo im sie nie chce, bo aby to ustawic trzeba odkrecic sruby od amorka przy wahaczu i sie bawic, 1mm roznicy powoduje duze zmiany kata, ale tak jak wspomnialem to jest zabawa... jednakze jest ona wskazana aby nie cielo opon od wewnatrz
ale przy -30mm az tak katy nie leca wiec mozna jezdzic, u mnie po obnizeniu mialem negatyw na lewym kolo cos ponad 3stopnie a po prawej 2.5, po zabawie z regulacja wyszlo cos ok 1.05 :D

przy kazdej zmianie: czy to sprezyn, amorkow trzeba ustawic cala geometrie i zbieznosc
przy zmianie koncowek drazkow: trzeba ustawic jedynie zbieznosc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 300 gości