Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Opornik w ECU tez wpinales? Bo o to bylo pytanie..dziechu pisze:Ja juz ponad rok temu jezdzilem z opornikiem, zalozylem temat i tlumaczylem co i jak:) To mi wszystcy pisali o stopionych tlokach itp... Dopiero pozniej jak odwazyl sie jeden, drugi... dopiero wtedy temat sie odswierzyl;)Gitner pisze:a do tego pierwsza osoba ktora te kroki poczynila w swoim aucie jest kolega z Kutna..
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
SouleR pisze:stac cie na a6 i jego utrzymanie, a chcesz tuningowac opornikiem...santana13 pisze:seaseacker, siemka jestem zaskoczony że opornik może wpłynąć tak na wzrost mocy . mam prośbę bo chcę sobie taki założyć ale mam silnik 2.5 tdi v6 150KM. i czy może mi ktoś wskazać w jakim miejscu i jak powinien być podłączony, może jakieś foto lub rysunki jaka kostka i jakie przewody? z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam
co za rozumowanie że jak kogoś stać na samochód za 40 tyś to od razu nie może założyć sobie takiego oporniczka bo stać go na softa,ojciec ma multivana za 70k i na początku miał jakiegoś boxa za 50zł bo szkoda było na to kasy i było sto innych wydatków ważniejszych.... dopiero po roku założył softa i teraz rakieta jest...
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
no wlasniewosiek pisze:SouleR pisze:stac cie na a6 i jego utrzymanie, a chcesz tuningowac opornikiem...santana13 pisze:seaseacker, siemka jestem zaskoczony że opornik może wpłynąć tak na wzrost mocy . mam prośbę bo chcę sobie taki założyć ale mam silnik 2.5 tdi v6 150KM. i czy może mi ktoś wskazać w jakim miejscu i jak powinien być podłączony, może jakieś foto lub rysunki jaka kostka i jakie przewody? z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam
co za rozumowanie że jak kogoś stać na samochód za 40 tyś to od razu nie może założyć sobie takiego oporniczka bo stać go na softa,ojciec ma multivana za 70k i na początku miał jakiegoś boxa za 50zł bo szkoda było na to kasy i było sto innych wydatków ważniejszych.... dopiero po roku założył softa i teraz rakieta jest...
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Wpinalem opornik podnaszacy dawke, pisalem tez o mozliwosci wpiecia opornika obnizajacego sygnal z czujnika cisnienia doladowania, opisalem cala teorie dzialania tak wpietego opornika:)Gitner pisze:Opornik w ECU tez wpinales? Bo o to bylo pytanie..
[ Dodano: 16 Maj 2007 10:46 ]
No wlasnie:) Bo jeden kupuje auto na raty na 15 lat i ledwo mu kasy na chleb zostaje a drugi kupuje auto za gotowke i moze tak co miesiac:)wosiek pisze:co za rozumowanie że jak kogoś stać na samochód za 40 tyś to od razu nie może założyć sobie takiego oporniczka
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
I dlatego napisalem kto pierwszy mi znany na forum podmienil opornik w ECU..dziechu pisze:Wpinalem opornik podnaszacy dawke, pisalem tez o mozliwosci wpiecia opornika obnizajacego sygnal z czujnika cisnienia doladowania, opisalem cala teorie dzialania tak wpietego opornika:)Gitner pisze:Opornik w ECU tez wpinales? Bo o to bylo pytanie..
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Opornik 1Z brak reakcji Mk3
Panowie pomóżcie.....
Postępowałem zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w foto poradzie.
Opornik 390 ohm ,2 i 3 pin opornośc całego układu 401 ohm (mierzona).
Jednak opornik nic nie daje żadnego rezultatu.
Co moze byc nie tak??
U mojego kumpla w Mk IV działa bez problemu ,czuc szarpniecie odrazu po właczeniu opornika,a u mnie nic...
Poradzcie cos ,moze u mnie sa innaczej ponumerowane piny???Czy jest to wogole mozliwe??
Postępowałem zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w foto poradzie.
Opornik 390 ohm ,2 i 3 pin opornośc całego układu 401 ohm (mierzona).
Jednak opornik nic nie daje żadnego rezultatu.
Co moze byc nie tak??
U mojego kumpla w Mk IV działa bez problemu ,czuc szarpniecie odrazu po właczeniu opornika,a u mnie nic...
Poradzcie cos ,moze u mnie sa innaczej ponumerowane piny???Czy jest to wogole mozliwe??
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hehe u kumpla bylo podobnie jak mu sie pompa skonczylauksz pisze:Panowie pomóżcie.....
Postępowałem zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w foto poradzie.
Opornik 390 ohm ,2 i 3 pin opornośc całego układu 401 ohm (mierzona).
Jednak opornik nic nie daje żadnego rezultatu.
Co moze byc nie tak??
U mojego kumpla w Mk IV działa bez problemu ,czuc szarpniecie odrazu po właczeniu opornika,a u mnie nic...
Poradzcie cos ,moze u mnie sa innaczej ponumerowane piny???Czy jest to wogole mozliwe??
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Pompa jest ok ,chyba...
A golfik smiga tak jak powinnien na te 90 kucy,wiec chyba jest wszystko wporzadku...
Moze byc jeszcze jakas inna przyczyna?
A golfik smiga tak jak powinnien na te 90 kucy,wiec chyba jest wszystko wporzadku...
Moze byc jeszcze jakas inna przyczyna?
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam Panowie.jestem tu nowy i od razu zaciekawił mnie temat o oporniku.
długo nie zwlekałem i zainwestowałem w potencjometr:)
musze przyznać że warto było!troche czasu na dopasowanie oporu i autko zbiera się jak szalone(w porównaniu z tym co bylo)
dziś miałem bliski kontakt z kumpla astra 1.6 16v i bylem pod wrażeniem tego jak zastawał z tylu...w ciemnym obłoczku!
ale to nie koniec kombinowania bo jutro czeka mnie dotarcie do map sensora,szybka diagnoza i jak wszysko bedzie dobrze to gorąca lutownica
dzieki za temat
długo nie zwlekałem i zainwestowałem w potencjometr:)
musze przyznać że warto było!troche czasu na dopasowanie oporu i autko zbiera się jak szalone(w porównaniu z tym co bylo)
dziś miałem bliski kontakt z kumpla astra 1.6 16v i bylem pod wrażeniem tego jak zastawał z tylu...w ciemnym obłoczku!
ale to nie koniec kombinowania bo jutro czeka mnie dotarcie do map sensora,szybka diagnoza i jak wszysko bedzie dobrze to gorąca lutownica
dzieki za temat
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
I pewnie skladal te 70k cale dwa tygodnie? To calkiem jak ja, wiem jak to jest;)wosiek pisze:samochód kupiony używany za 70k gotówką nie na raty 15 letnie:p
[ Dodano: 18 Maj 2007 00:53 ]
Tylko uwazaj zebys turbo nie rozwalil, ostroznie!barbiq pisze:map sensora,szybka diagnoza i jak wszysko bedzie dobrze to gorąca lutownica
Witam
Zamontowałem rzeczony układ w Ibizie'97 TDI 90 koników, efekt piorunujący, może dlatego że ibiza ma masę jednej tony.
Opornik, a właściwie dwa (jeden 390 Ohm, drugi 100 Ohm, przełącznik 3 pozycjny tak że mam opcje brak/390/490 Ohm) na razie pod maską, przyczepione do rury ukł. chłodzenia, kabelki wpiąłem się używając spinek (typowe samochodwe używane przy wpinaniu się gdziekolwiek ) tak że nie musiałem ciąć przewodów ani lutować, w razie czego można zdemontować układ (prawie) bez śladu.
Ujemny aspekt taki że MFA mnie okłamuje na zużyciu paliwa po włączeniu oporniczka (śr. spalanie na poziomie 3,5 litra ) oraz na jałowych obrotach raz na jakiś czas delikatnie szarpnie.
Generalnie na codzień nie używam, ale miło czasem przełączyć i pochojraczyć na mieście .
PS. Co do kosztów to się zmieściłem we własnej robociźnie. Oporniczki z odzysku z jakiś starych płyt steujacych do maszyn CNC , przełączniczek to gift od zaprzyjaźnionego remontowego działu elektrycznego, spinki z garażu kolegi z demontażu z jakiegoś starego radyjka, kabelki to resztki złomowe . Tunning za 0 gr
Zamontowałem rzeczony układ w Ibizie'97 TDI 90 koników, efekt piorunujący, może dlatego że ibiza ma masę jednej tony.
Opornik, a właściwie dwa (jeden 390 Ohm, drugi 100 Ohm, przełącznik 3 pozycjny tak że mam opcje brak/390/490 Ohm) na razie pod maską, przyczepione do rury ukł. chłodzenia, kabelki wpiąłem się używając spinek (typowe samochodwe używane przy wpinaniu się gdziekolwiek ) tak że nie musiałem ciąć przewodów ani lutować, w razie czego można zdemontować układ (prawie) bez śladu.
Ujemny aspekt taki że MFA mnie okłamuje na zużyciu paliwa po włączeniu oporniczka (śr. spalanie na poziomie 3,5 litra ) oraz na jałowych obrotach raz na jakiś czas delikatnie szarpnie.
Generalnie na codzień nie używam, ale miło czasem przełączyć i pochojraczyć na mieście .
PS. Co do kosztów to się zmieściłem we własnej robociźnie. Oporniczki z odzysku z jakiś starych płyt steujacych do maszyn CNC , przełączniczek to gift od zaprzyjaźnionego remontowego działu elektrycznego, spinki z garażu kolegi z demontażu z jakiegoś starego radyjka, kabelki to resztki złomowe . Tunning za 0 gr
I did it all for the nookie ... :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości