Problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojtsek9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 19:52
Lokalizacja: że znowu
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: wojtsek9 » śr maja 16, 2007 18:54

Więc tak:
Od jakiegoś czasu silnik gaśnie na niskich obrotach (strasznie telepie silnikiem), są problemy z odpalaniem. Odpali i zgaśnie, ciężko wchodzi na obroty, strasznie się rozpędza. Nie wiem co z nim może być, czytałem kiedyś gdzieś na forum o takim samym przypadku i ktoś napisał tak "to był taki pirdnik od robienia iskry teraz jest już dobrze". Co to może być? To jest silnik 1.3 '90r. Z góry dzięki za pomoc.


"lepiej zalowac tego co sie zrobilo niz zalowac tego, czego sie nie zrobilo"

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr maja 16, 2007 20:06

a nie zbiera sie gorzej ogólnie samochod :?: tzn ma tak jakby opuźniony zapłon...
jesli tak to mzoe zapłon masz przestawiony lekko...


Obrazek

Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » śr maja 16, 2007 20:13

Sprawdzałeś przewody wysokiego napięcia - może któryś z nich ma przebicie i chodzi ci na trzech garach.

Dodatkowo przeczyściłbym (ewentualnie wymienił) kopułke i palec rozdzielacza



wojtsek9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 19:52
Lokalizacja: że znowu
Kontakt:

Post autor: wojtsek9 » śr maja 16, 2007 21:30

Zapłon i gaźnik już ustawiałem, przewody też są ok. Czy może to być wina zużytych pierścieni?


"lepiej zalowac tego co sie zrobilo niz zalowac tego, czego sie nie zrobilo"

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr maja 16, 2007 21:39

co do pierścieni to ja nie mam pojecia.. a moze iskra nie taka w kopułce :?:


Obrazek

wojtsek9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 19:52
Lokalizacja: że znowu
Kontakt:

Post autor: wojtsek9 » czw maja 17, 2007 08:14

Co to znaczy nie taka iskra?


"lepiej zalowac tego co sie zrobilo niz zalowac tego, czego sie nie zrobilo"

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw maja 17, 2007 10:36

ze coś z kablami moze masz nie tak idacymi do kołułki ale z samą kopułką :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

...

Post autor: 2RaZ » czw maja 17, 2007 11:57

dokładnie, sprawdz czy masz przebicia na kablach wysokiego napięcia, można to sprawdzić w nocy (gdy jest ciemno) otwórz maskę i niech ktoś odpali. Jak będzie widać przeskakujące iskry to znaczy że kable. Sprawdz tez świece czy elektordy nie są zużyte i przeczyść kopułkę i "paluch" bo możliwe że trzeba będzie je wymienić...
Poza tym jeżeli problem objawia się przez utratę mocy albo auto ciężko wchodzi na obroty to mozliwe, że trefną wahę zalałeś abo może też być opcja (jeżeli było mało paliwa) że syf z baku został wciągnięty do gaznika i trzeba go przeczyścić...
Jest dużo możliwości więc trzebaby było dokładnie określić co się dzieje...
powodzenia!!!


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości