Traci moc, gasnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Traci moc, gasnie
Witam,
Jakis czas temu kupilem sobie autko w calkiem niezlym stanie (tak mi sie wydawalo). Dlugo nie pojezdzilem, bo zaczely sie problemy z silnikiem.
Pierwsze objawy problemow: podczas normalnej jazdy nagła utrata mocy, chwilowe zaniki i po jakims czasie powrot do normalnego stanu. Silnikiem szarpie podczas stalej predkosci obrotowej jak i podczas przyspieszania (wlasciwie bardzo opieszale reagujne wtedy na pedal gazu). Odpalanie zimnego/cieplego silnika to walka o to by nie zgasl. Trzyma ok 900 obrotow i co chwila dochodzi do stanu jakby mial gasnac, nie gasnie jednak, tzn tak bylo przed wizyta w drugim warsztacie.
Samochod odwiedzil juz 2 warsztaty, w pierwszym mechanik stwierdzil ze to przeplywomierz i on sie na elektronice nie zna. Regulowal tez zaplon. Wizyta w drugim warsztacie - diagnoza padniety przeplywomierz. Zostal wymieniony, auto oddane jako naprawione. Podczas drogi powrotnej ok. 15 km stopniowo nasilaly sie poprzednie objawy. Delikatne szarpanie silnika. Pod koniec drogi juz znacznie bardziej zauwazalne.
Po godzinnym postoju po odpaleniu, zgasl. Tak sie juz dzieje podczas kazdej kolejne proby. Silnik powalczy troche z obrotami i gasnie.
W chwili obecnej auto wraca na warsztat, z tym ze nie mam pewnosci czy to cos zmieni...
Od zakupu auta wymienilem: rozrzad, swiece NGK, przewody Beru, olej i filtr, filtr paliwa, filtr powietrza. Jesli macie jakies pomysly to prosze o pomoc.
pzdr
Jakis czas temu kupilem sobie autko w calkiem niezlym stanie (tak mi sie wydawalo). Dlugo nie pojezdzilem, bo zaczely sie problemy z silnikiem.
Pierwsze objawy problemow: podczas normalnej jazdy nagła utrata mocy, chwilowe zaniki i po jakims czasie powrot do normalnego stanu. Silnikiem szarpie podczas stalej predkosci obrotowej jak i podczas przyspieszania (wlasciwie bardzo opieszale reagujne wtedy na pedal gazu). Odpalanie zimnego/cieplego silnika to walka o to by nie zgasl. Trzyma ok 900 obrotow i co chwila dochodzi do stanu jakby mial gasnac, nie gasnie jednak, tzn tak bylo przed wizyta w drugim warsztacie.
Samochod odwiedzil juz 2 warsztaty, w pierwszym mechanik stwierdzil ze to przeplywomierz i on sie na elektronice nie zna. Regulowal tez zaplon. Wizyta w drugim warsztacie - diagnoza padniety przeplywomierz. Zostal wymieniony, auto oddane jako naprawione. Podczas drogi powrotnej ok. 15 km stopniowo nasilaly sie poprzednie objawy. Delikatne szarpanie silnika. Pod koniec drogi juz znacznie bardziej zauwazalne.
Po godzinnym postoju po odpaleniu, zgasl. Tak sie juz dzieje podczas kazdej kolejne proby. Silnik powalczy troche z obrotami i gasnie.
W chwili obecnej auto wraca na warsztat, z tym ze nie mam pewnosci czy to cos zmieni...
Od zakupu auta wymienilem: rozrzad, swiece NGK, przewody Beru, olej i filtr, filtr paliwa, filtr powietrza. Jesli macie jakies pomysly to prosze o pomoc.
pzdr
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
ja bym sprawdzil pompe paliwa czy podaje pod odpowiednim cisnieniem i komputer bo to on moze byc winny (najlatwiej pozyczyc na chwile od kogos) a no i moze jeszcze cewke zaplonawa moze przerywa
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Jezeli obroty Ci tak falują na wolnych obrotach góra doł i mometami jak by mial zgasnac to jest to uszczelka srawdz czy Ci nie leci plyn chlodzacy , jezeli nie to zobacz czy leci Ci olej z uszczelki pod głowica a jak nie to najprawdopodobniej przerdzewiala uszczelka pod glowica i ja wydmuchalo druga sprawa to moze byc yszczelka pod tym gaznikiem od ftrysku jak bys robil uszczelke ti tez wymien bo to tez ma znaczenie obstawial bym te 2 rzeczy
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Obstawiam ze rdza zzarla Ci usczelke msz przedmuch uwazaj Bo w pewnym momecie moze isc Ci bialy dym z silnika to znaczy ze plyn bedzie uciekal w zastaszajacym tepie ja tak mialem ile masz przebiegu?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Uszczeple powinno sie wymienic po 10000 chyba ze jeszcze jest oki sprawdz czy masz olej w plynie i to na tyle
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
to sprawdz kompresje i moze potwierdzisz lub wyeliminujesz uszczelke i jesli nie bedze to ona to skoro dymi ci na czarno moze wtryski nie domagaja i trzeba by na poczatek sprawdzic to co napisalem wyzej plus napiecie i cisnienie na wtryskach
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 299 gości